MtotheN
En av de sämsta beckfilmerna. Löjlig historia och extremt taskiga skådespelarinsatser på sina håll.
 produr
Okey Beckfilm inte den bästa och inte den sämsta,så kul med en liten biljakt i Beckfilmerna
 RebeckaNilsson
Snygg film, halv taskig handling.
 Pol Put
Bra för att vara Beck, en stark etta!
 JaxJulle
Ja, ett lågvattenmärke, till och med för att vara Beck. Men visst, duger som menlöst tidsfördriv.
 torbehn
Njaa, stor ansats - rätt platt.
 arruba
Ovanligt bra story för en Beckfilm. FInns dock vissa grejer jag störde mig på. Men den va allt underhållande.
 orlio
Ganska snygg faktiskt, och hyfsat underhållande, men inte en av de bättre Beck-filmerna.
 Dash X
Tja, den var väl helt okej, som alla andra filmerna.
 mokie76
Bäck
 vic82
Sevärd Beck-film.
 Kurosawafan
dussinfilm men OK tidsfördriv
 FabianBom
mer spänning än drama. funkar
 knudwig
Below Beck-average
 Daniel Mott
This is pure crap, by the way.
 aronsoderlind
Underhållande, riktigt bra
 RichardKSzabo
För mycket biljakter, stress och amerikanserat dravel.
 iidaas
det bästa med filmen är att det är mycket Persbrandt.
 m0rten
Lite underhållande men Haber och Persbrandt är i princip de enda skådisar som funkar, miljöaktivisterna, speciellt kim, är pinsamt dåliga.
 Sovande_mannen
-180455 bland det sämsta jag sett...
 Ihsahn
Riktigt usel, till och med med Beck-mått mätt. Dåligt skådespeleri, oengagerande och idiotisk handling. Blä.
 ggd
jag vill ge den en femma som tack för spridandet av information, men.. mer än tre är den trots allt inte.
 Muzzic-Maria
Nja.. Lite av en besvikelse faktiskt..
 ignatzcarlo
Lexus – I stormens öga.
Jahaja, då hottar man till Beck med cool ljussättning, handkameror och massor av action-sekvenser. Första riktigt kassa Beck-filmen - snudd på en etta. (4/15)
 Sarakin76
Intressant handling.
 need_sleep
Knappt en trea...
 CrowZoneMan
Ingen beckkänsla alls i filmen.. tråkigt avslut på filmserien..
 Krantzylvania
Jag kan verkligen inte förstå varför en grupp miljöaktivister/terrorister skulle vilja spränga ett kärnkraftverk för att visa att de är farliga. Det går verkligen inte ihop. Däremot att ta sig in på kraftverket för att visa hur lätt det är verkar vettigt.
 Xenox
Jodå, helt okej Beckfilm.
 Rock Snack
Minns att den var rätt trist och att jag störde mig på miljöaktivisternas fåniga brytningar när de skulle prata engelska. Plus, som Krantzylvania pekade ut, så är idén att miljökämpar skulle spränga kärnkraftverk för att visa hur farligt det är helt absurt, eftersom det förstör miljön ännu mer! Om detta är medvetet så är det riktigt korkade skurkar. Skådespeleriet är dessutom makalöst klent.
 Leonidas
Helt ok Beck-film
 KyLLo
Både Beck och Gunvald känns trötta, vilket särskilt märks i början. Sedan ser Gunvald mer ut som en motionär här. Ointressant b-action på svengelska, men slutet är sevärt i alla fall och Becks granne verkar vara i strålande form.
 31dec
Precis som andra som kommenterat denna film förstår jag mig inte på valet av terroristgrupp. Känns ganska långsökt med vad de kallar för "Greenpeace extreme", att en militant miljöorganisation skulle få för sig att sabotera kärnkraftverk på detta sätt. För att vara Beck-rulle är filmen helt okej och jag lyckades dra med lite i spänningen. Bästa skådespelarinsats är Mikael Persbrandt som nästan gör en helt annan Gunvald Larsson än vanligt. Övriga skådisar lämnar små intryck.
 Yellow
Nej, Beck är verkligen inte min grej. Persbrandt är behållningen.
 annihilat0r
Jag stämmer in i hyllningskören till Mikael Persbrandt, hans framkallade Lassgård-röst är från en annan värld. Ljuvligt skört, men samtidigt så förbannat manligt. Efter att ha vandrat genom hela Beck-serien, så har jag tillräckligt med kött på benen för att påstå att "I stormens öga" kvalitetsmässigt hamnar mitt i. Det finns bättre Beck-filmer, precis som det finns sämre. Det skaver dock smärtsamt att se Peter Habers ålder göra sig påmind. Godkänt kvällsmys.
 Jennyshima
Det var intressant att se filmen efter att Greenpeace hade hoppat över stängslet på Forsmark. Persbrandt är bra men det känns ändå som att något saknat men det funkar ändå att se filmen när man är trött eftersom den inte kräver vidare engagemang.
 MinotaurKing
okej film.
 Mat1az
Beck utan Beck. Persbrandst film.känns dock inte som gamla goda Gunvald.
 DEB
Med förväntningarna på en standard Beckrulle blev jag positivt överraskad. Spänningen håller filmen igenom och fotot är riktigt snyggt.
 silvertrain
Rätt så bra beck. Ganska spännande och bra handling. Stark trea!
 AlaRegularis
En av de bättre Beck från säsong 3 & 4 , som tyvärr dras ned av det usla skådespeleriet. Med ordentliga skådespelare i rollerna så hade betyget blivit högre. Nu är det bara kärnduon Haber/Persbrandt som gör bra ifrån sig.
 Rele
En film som, med flera bra skådespelare, med god marginal skulle klara en stark trea. Mitt betyg blir en tvåa.
 fridenpaden
Som Arnold ungefär: "It's just a flesh wound"!
 RadioSaga
Positivt överraskad, inte som den kända Beckandan, utan denna leverade ett nyare koncept.
Filmen är underhållande och duger i brist på annat men det är väl också allt. Svag 3:a.
Bra
 mahasarakam
Beckfilmerna håller en bra medelnivå - mycket tack vare Persbrandt och Haber.
 Murvel48
Det här var verkligen inte bra! Dialogerna, biljakten, alla märkliga och ologiska beslut... En av de sämsta så här långt.
 jonbo
Omtitt resulterar i en sänkning till två. Taffligare än vad jag minns.
« Föregående   |   1 2 3 4
Senaste kommentarer
Journeyman (info) 06:56 24/5 (4)
Mary Queen of Scots (info) 05:27 24/5 (9)
A Perfect Ending (info) 03:44 24/5 (1)
Family Blood (info) 01:52 24/5 (5)
Learning to Drive (info) 19:35 23/5 (4)
Extremely Wicked, Shockingly Evil and Vile (info) 19:20 23/5 (12)
Mirakelpojken (info) 19:11 23/5 (1)
Stockholm, My Love (info) 16:16 23/5 (1)
Texas Chainsaw Massacre 3D (info) 14:48 23/5 (90)
I Feel Pretty (info) 13:59 23/5 (14)
Attentatorn (info) 10:20 23/5 (15)
Ödemark (info) 10:20 23/5 (1)
Ida (info) 10:18 23/5 (79)
The Perception (info) 09:15 23/5 (1)
Bad Moms (info) 01:48 23/5 (35)
Fear and Desire (info) 01:24 23/5 (30)
Us (info) 01:22 23/5 (15)
Aquaman (info) 01:18 23/5 (42)
Helvetet i grodstan (info) 00:58 23/5 (29)
Blekansiktet (info) 23:56 22/5 (12)
Rehearsals for Retirement (info) 23:52 22/5 (2)
Bränd (info) 23:13 22/5 (12)
The Convent (info) 22:38 22/5 (1)
Haunting on Fraternity Row (info) 22:29 22/5 (1)
Nightbreed (info) 22:00 22/5 (64)
Rock'n roll för hela slanten (info) 21:46 22/5 (1)
Rock Around the Clock (info) 21:44 22/5 (7)
Drunk Parents (info) 21:26 22/5 (2)
30 Miles from Nowhere (info) 21:14 22/5 (1)
Thor: Tales of Asgard (info) 20:12 22/5 (14)
Safe Haven (info) 19:56 22/5 (65)
Butiken vid Storgatan (info) 19:25 22/5 (25)
Hidden Peaks (info) 19:20 22/5 (1)
Aladdin (info) 18:01 22/5 (1)
Mad Families (info) 17:51 22/5 (3)
Galveston (info) 16:45 22/5 (4)
Showtime (info) 16:19 22/5 (45)
Beast of Burden (info) 14:53 22/5 (2)
Presidio - brottsplatsen (info) 14:46 22/5 (33)
Superfly (info) 13:29 22/5 (1)
The Art of Getting By (info) 12:29 22/5 (43)
Jane Eyre (info) 11:42 22/5 (127)
Pierre and Sonny Jim (info) 11:12 22/5 (1)
Mannens moral - och kvinnans (info) 10:20 22/5 (6)
Brain Damage (info) 10:19 22/5 (45)
A Trip to Jamaica (info) 09:34 22/5 (1)
Blacula (info) 07:55 22/5 (18)
Stjärnornas krig (info) 23:52 21/5 (988)
Space Cowboys (info) 23:41 21/5 (173)
Shocking Dark (info) 23:35 21/5 (20)