Andy S
Ingen inlevelse, samma Hugh Grant med hundögon. Inget nytt.
 Lapman
Det var inte det värsta jag sett, men det är väl det mest positiva jag kan säga om filmen. Hugh Grant passar inte i rollen, det händer pinsamhet på pinsamhet och man sitter bara i soffan och blir så irriterad på att allt är så förutsägbart och dumt.
 Zebulonm
fanns en del roliga saker men inte mycket. sam elliot e bra som han brukar men grant o aniston nja.....
 GrandMaster_E
Vissa saker var faktiskt lite kul, men Sarah Jessica Parker är urdålig!
 Tim Buckley
(rek 1a) I högre grad en 3a än en 1a, men framförallt kanske en 2a. Filmen är precis så förutsägbart trivsam som "Hugh Grant" som filmgenre-beskrivning förmedlar, och hade bara Parker bytts ut emot låt säga Rachel Weiz så hade jag kanske flängt dit en 3a. 2a.
 -_Louise_-
Lagom intetsägande så där. Inget man inte sett förr, dock kul underhållning en söndagkväll.
 soulie
förutsägbart men ändå sött.. en söndagsfilm med tjejen
 Lokpest
Sam Elliots mustasch är nog det bästa med filmen...
 tompe
jag gillade den just då... kanske en svag 3:a egentligen men w/e...
 olofsson_
stark 3:a får den!
 Sikk45
Ingen film jag skulle kunna tänka mig att se igen, men den duger.
 tummeliten
En film som bara går in genom ena örat/ögat... eh... och ut genom det andra. Som att slå på ett random tv-program en lat söndag och titta lite, utan att egentligen titta. Man blir inte glad, upprörd, ledsen eller nånting, bara tom och nollställd. Om det är vad du är ute efter, så kör hårt! Svaaag tvåa.
 Bompa
Fruktansvärt svag film, antagligen baserat på ett manus från 80-talet som legat och samlat damm på nåns skrivbord ett par decennier.
 Emilotte
Härlig feel-goodfilm. Skööön. 3a
 the Feber
Oj vad geggigt! Här har omdömeslösa producenter slängt in varenda relationsklyscha i en och samma film och mixat det med buskishumor. Filmen försöker dessutom vara rolig, vilket den misslyckas koppiöst med! Jag skrattade inte en enda gång, förutom av lycka när filmen var slut. Detta kändes nästan som en dålig version av "Tre män och en tjej", rent stämningsmässigt. Parkers karaktär är så menlös att man hellre vill att Grant skall hångla med sin övervakares fru. Då skulle filmen i vart fall tagit en oväntad vändning och det kanske blivit lite spännande. Den cementerar dessutom alla könsroller såsom våra släktingar på 1800-talet uppfattade dom. Den personen som tipsade mig om denna filmen är skyldig mig minst fem öl!
 buglady
Helt ok, feel-good movie:) Gotta love Hugh Grant, sånna här filmer är hans grej:)
 heeeello
Helt OK, bättre än jag förväntade mig. Dock inte mina favoritskådespelare precis, känns som om de båda bara kan spela en roll och alltid gör samma.
 Frickadell
Ganska värdelöst. Sötsliskigt. Enda positiva med filmen är Hugh Grant som för en gångs skull är väldigt bra som sarkastisk och patetisk. Han är också enda anledningen att filmen inte får en etta..
 Swärdet
väldigt fånig och ganska tråkig film.. inget man lägger på minnet om man säger så
 Blink182
ajajaj vad dålig. Avskyr både Grant och Parker
 bonhawk
Mycket svag tvåa. Timingen var usel.
 Fadde
slutade kolla och radera filmen efter 20 minuter.
 Sange
Ouch... På hotel och hade bara denna filmen på paddan. Trots att jag tycker Grant är ganska ok vanligtvis så måste jag säga att denna var sämsta filmen på länge. Den är inte värd tiden, ser hellre färg torka.
 Switch
Förväntar man sig en klichéig storstad/landet-humor, überamerikansk komedi så levererar den.
 Zipper
Inte alls så usel som jag befarat.
 mykee
Svag trea. Grant är ok. Men Parker blir jobbig. En del sköna biroller tillför lite.
 Djason
Bättre än vad jag trodde den skulle vara. Filmen är helt meningslös egentligen men det är också det som gör att den funkar. Hugh Grants är riktigt rolig.
 tpb
Två usla skådisar i huvudrollerna...prutt blev det förstås.
 100tonvalspäck
Förutsägbart fullt med usla "storstadsbor på landet"-klyschor. Parkers karaktär är fruktansvärd men Grant är charmig, trots att han går på tomgång här.
 booby
Slött. Oerhört slött. De första 20min är riktigt tråkiga och när det väl kommer igång så har den ändå ingen hög nivå.
 Jexxie
Kändes rolig, men efter ett tag märker man att det inte händer så mycket...
 cahi
Personkemin emellan huvudrollerna finns inte där. Behållningen är sheriffen på landet och hans fru. Ok men inte mer.
 Mystica
Överraskande bra feelgoodfilm. Mysig romantisk komedi.
 Albion
Fånigt skräp utan charm eller kemi mellan skådisarna som jag aldrig sett så här dåliga heller. Manuset är genomtunt osv och så kan vi hålla på ett tag till. Betyget stannar på en föga imponerande svag 2;a, dvs 2-
 Frickis
gillar verkligen inte filmer som kallas romantiska komedier där de redan är ihop när filmen börjar
 linus_nordvall
Har bara sett trailern, dålig film..
 Bozze80
Den stora frågan är om manuset eller Sarah Jessica Parker är sämst?
 Tarte
Nja
 Jennyshima
Jag gillar SJP och det var enda anledningen och behållningen med filmen.
 ami86
Film som inte lockar fram ett enda skratt och som känns märkligt 90-tal. Hugh Grant är dessutom otroligt påfrestande i sitt försök att spela samma gamla charmig-men-tafatt-brittisk-man-med-torr-humor. Hans så kallade skämt fick mig inte ens att dra på munnen. Sarah Jessica Parker känns hispig och over-the-top. Alla stereotypa sävliga hillbillies i filmen var tröttsamma. Se inte detta.
 ulpe01
Inte ens Sam Elliott kunde göra det här sevärt.
 eraserheead
Mycket svag tvåa.
 Ful_fisk
Helt okej och över förväntan. Romantisk komedi med Hugh Grant och Sarah Jessica Parker. Lite kul ibland och med en Sam Elliot i högform. Klart duglig underhållning.
 johannanas
Helt ok dussinfilm förutom slutet. SJP blir för mycket. Gillar både Hugh Grant och Sam Elliott, men de räddar tyvärr inte slutet.
 Tatty
Filmen är bra, rolig, lite galen men annars mysig film.
 labi
Funkar som förströelse. Helt OK.
Trots att jag tycker om romantiska komedier och är mer förlåtande än de fleesta sett till genren så hade jag avskrivit denna film helt. Varför jag då satte upp den på min lovefilm-lista vet jag inte. Nu fick jag hem dem och jag måste säga att jag tyckte om både berättelsen, karaktärerna och skådespelarna i den. De sista 10 minuter blir väl lite väl sockersöta men framtill dess så trivs jag väldigt bra. 3+
 Körsbär
Riktigt låga förväntningar, och dom infriades. Hurra! Helt okej komedi som faktiskt räddas av en gammal men mycket duktig Hugh Grant
 wasteoftime
0,4
« Föregående   |   1 2 3
Senaste kommentarer
Alita: Battle Angel (info) 09:14 16/2 (7)
Desert Saints (info) 08:44 16/2 (15)
Blodigt allvar (info) 08:41 16/2 (6)
Remains to Be Seen (info) 08:32 16/2 (1)
Den osynlige gästen (info) 01:42 16/2 (12)
Min bäste väns bröllop (info) 01:15 16/2 (285)
Bad Times at the El Royale (info) 01:05 16/2 (16)
The Little Stranger (info) 23:59 15/2 (4)
Polar (info) 23:57 15/2 (17)
Bird Box (info) 23:55 15/2 (47)
IO (info) 23:50 15/2 (10)
The Finest Hours (info) 23:50 15/2 (23)
Hellraiser: Judgment (info) 23:46 15/2 (5)
Fantastiska vidunder: Grindelwalds brott (info) 23:46 15/2 (21)
Overlord (info) 23:41 15/2 (13)
Dogman (info) 23:20 15/2 (2)
Det finns inga gränser (info) 22:58 15/2 (2)
Cold War (info) 20:03 15/2 (12)
The Man Who Killed Hitler and Then The Bigfoot (info) 19:03 15/2 (4)
A Family (info) 18:34 15/2 (3)
Shanghai (info) 17:34 15/2 (44)
Air Strike (info) 16:25 15/2 (4)
Aquaman (info) 14:03 15/2 (24)
The Trader (info) 13:51 15/2 (3)
Leap Year (info) 13:28 15/2 (1)
The Limehouse Golem (info) 11:59 15/2 (10)
Neds (info) 11:57 15/2 (15)
Medan du sov (info) 11:32 15/2 (199)
Mercuriales  (info) 11:17 15/2 (1)
Livet blomstrar (info) 10:31 15/2 (1)
Mondo cane 2 (info) 06:23 15/2 (11)
My Happy Family (info) 05:38 15/2 (3)
Police Story (info) 05:24 15/2 (71)
Ondskans mirakel (info) 03:43 15/2 (23)
Hindenburg (info) 03:11 15/2 (5)
Madame (info) 00:29 15/2 (3)
The Future Of Pinball (info) 23:26 14/2 (6)
Baby Driver (info) 23:16 14/2 (73)
Din för i kväll (info) 23:10 14/2 (19)
Ciao Bella (info) 22:37 14/2 (155)
Morden i Sandhamn - I de lugnaste vatten (info) 22:19 14/2 (9)
Fyre: The Greatest Party That Never Happened (info) 21:46 14/2 (9)
Rampant (info) 21:32 14/2 (1)
Sleeping with Other People (info) 21:20 14/2 (12)
Den of Thieves (info) 21:04 14/2 (22)
Happy Death Day 2U (info) 20:41 14/2 (1)
Alla presidentens män (info) 20:23 14/2 (168)
The Salesman (info) 20:20 14/2 (24)
Soldier (info) 20:18 14/2 (157)
Tales from the Hood 2 (info) 19:42 14/2 (2)