Emma Elftorp
Håller med SOLSKEN! Man blir imponerad när man ser Dokumentären i Special Edition DVD:n.
 menschenfeind
Arbetaren besegrar den onda kapitalisten! Precis som det ska vara.
 Rojk
YES! Bruce Lee är också commie!
 Cftbl
Tråkig. Roligt med actionscenerna och ljudeffekterna men det är ju knappt man orkar med emellan dem. Kasst slut också.
 SithLord
Den här filmen förstörs ju av en massa handling. Skippa snacket och ge mig fajting!
 Nathanael
En av de första Bruce Lee filmer som jag har sett... Var klart Godkänd..
 cheddar bob
Musiken är en klassiker!
 Step1
Tyvärr en tvåa. Filmen känns som 2 långa timmar.
 Llamagirl
Pinsamt dåligt manus. Alla saknar motiv för allt som händer. Läskiga likheter med parodin Kung Pow.
 Mingsini
Slagsmål lät som skottlossningar. Kult!
 Kalkonhönan
Klart en av de svagare filmer jag nu sett med Lee, för lite fokus på honom och dialogen är nästintill skrattretande dåligt b:ig. Slagsmålen är som vanligt filmens höjdpunkt men där får även Lee för lite plats, mestadels p.g.a. handlingen men löper ut i en rätt okej och godkänd film till slut trots dryga minuter.
 Bie
väldigt dåligt. väldigt underhållande. me like.
 Martain
En av de sämre Bruce-rullarna, tyvärr
 joker88
Det var lite för lite slagsmålsscener med Lee.
 Ola_Schubert
Jag sänker denna rejält till ett en svag tre. Jag har kommit på att Kung Fu kanske inte är min grej i alla fall
 JBL
:D:D:D:D
 Jorgandr
För lång för sitt eget bästa, och för taskigt tempo.
 Sarakin76
Bruce Lee är med det räcker för en fyra!
 Dumeniendo
verkligen inte min grej detta.
 Scrite
Bra handling som total floppar eftersom action scenerna är värdelösa och Bruce Lee suger.
 snutsch
3:a filmmässigt men 4:a för Bruce Lee är världsklass, uppskattar du inte Bruce så ska du inte se den.
 Zuzz
Inte min grej det här. Förstår verkligen inte den här Bruce Lee-dyrkan som finns. Han är tråkig att titta på och är med i en kass film. Vad jag fått veta så gjorde han bara B-filmer. Filmen då. Väldigt B-ig, hemskt att den är dubbad, kassa ljudeffekter och allmänt dålig. Den får dock en 2a för att jag har sett sämre.
 federico033
haha, visst är The big Boss en kass film men Bruce lee är med vilket höjer med några rejäla snäpp. Bruce Lee är nog killarnas mr Darcy (från stolthet & fördom) där tjejer trånar och himlar med ögonen varje gång mr Darcy visar sig, så stiger testeronet hos killarna varje gång Bruce Lee visar sig. Kom igen nu hur många har inte suttit i timmar och diskuterat hur hård å stark han är (snälla håll med mig nu annars så tror jag att jag har allvarliga problem med min manlighet )
 Zuzz
Lingling (federico033), hehe, du har nog problem med din manlighet isåfall :P ;) Men det gör inget :D
 the godfather
tyckte att den var ganska ok.
 MrMario
Ok Lee rulle
 GinNTonic
Underhållande, men inte på det sättet jag hade hoppats. Man skrattar åt den taffliga filmen istället för att imponeras av fightscenerna. Måste säga att jag är lite besviken på Bruce Lee efter de få filmer jag sett, dagens MA-hjältar är betydligt roligare att titta på, koreografierna är mycket bättre, liksom filmerna i sin helhet. Handligen var dock helt ok i denna, gillade speciellt det lite oväntade slutet.
 jallek
Enda behållningen med filmen är när Lee får slåss, vilket han får göra alldeles för lite. annars kass och tråkig.
 SynthErik
Jag måste hålla med jallek och GinNTonic. Den är tafflig och lite underhållande pga det, trots att jag mest tycker att det är jobbigt. Lee slåss för lite och de senare filmerna/dagens MA-filmer är mycket bättre med bättre slagsmål.
 mthrfckr
Jag tycker ni missar poängen lite, SynthErik och GinNTonic. Den här tidens slagsmål må vara "sämre" och lite tråkigare än moderna, men man får inte glömma att Bruce Lee uppfann den moderna kampfilmen. Han var den första internationella superstjärnan, och han förändrade (redan i den här filmen) hur man filmade och koreograferade slagsmål. Klart att det blir ostigt om man jämför med dagens filmer, men det ska man inte göra, man ska jämföra med samtida actionfilmer.
 Intro
Underhållande och bra film!
 Freaky_Ylva
Den var bättre än jag trodde och lite lustig i sin brist på bra skådespeleri, men den kan tyvärr inte få något högt betyg av mig. (Däremot såg jag en annan Bruce Lee-film som var mycket bättre.)
 Valarn
En redigt svag tvåa. Spolade lite.
 hsimpson
Funkar nästan för att den är så larvig. Inte särskilt bra, men klart underhållande! Svag trea.
 Vitus
är nog mer av en jackie chan människa själv men Lee's filmer måste ses av fight fans, och bra är de! men inte sååå bra.
 Heatseeker
Underhållande!
 Snah
Bruce Lee is fast as a shark, but this movie is slow as a Mört. Underhållande ändå! :)
 Trabant
Grym rulle, gillar klasskampstemat.
 NoWireHangers
Lite högre klass än valfri Godfrey Ho-rulle, men ärligt talat inte med nån stor marginal ...
 RichardEk
Oavsett filmens kvalitéer som är oanseliga i det här fallet, är det ren fröjd att se Bruce Lee. Hans rörelser är ren poesi. Man kan garva åt den tidens kläder, skurkarnas frisyrer, försöken till skämt i filmen, dialogen, handlingen, de tillagda ljudeffekterna osv. osv. men inte desto mindre hänföras av Bruce Lees kung fu.
 XenoMorph
Bruce Lee lyckas nästan men inte riktigt bära upp den här filmen.
 BrutusBeefcake
Finns inget i denna som inte gör att den förtjänar en femma. Fan rent guld.
 Ful_fisk
Bruce Lee är stenhård.
 gjoob
Underhållande, med bra fightingscener. Den bästa Lee-filmen efter Enter the Dragon.
Äger!
 produr
Länge sen man såg denna men en trea tyckte jag då i alla fall
ingen höjdare
 StaffanE71
Bruce Lee är Bruce Lee. Du vet vad du får. Stark 3'a.
 dudson
Lee"s sämsta film då den är extremt seg emellanåt. Visst det bjuds på gory & köttiga kung-fu fighter men den lyckas ändå inte nå upp till hans övriga mästerverk till filmer! Smått förvånad hur mkt kniv-slagsmål det bjuds på här. Känns även att avsaknaden av en riktigt karismatisk ubeer skurk gör betyget blir fattigare mot dom övriga Lee filmerna. Fast ändå jävligt underhållande.
 Zebulonm
Oooh yes. Denna gillar vi.
« Föregående   |   1 2
Senaste kommentarer
The Last Witch Hunter (info) 01:44 19/6 (36)
Chernobyl (info) 01:24 19/6 (7)
Fjällbackamorden: Strandridaren (info) 00:56 19/6 (10)
Flykt undan rättvisan (info) 23:33 18/6 (1)
Superfly (info) 23:28 18/6 (62)
End of Evangelion (info) 23:19 18/6 (152)
Brightburn (info) 22:19 18/6 (4)
Black Mirror - White Christmas (info) 21:32 18/6 (12)
Men in Black: International (info) 21:02 18/6 (2)
Climax (info) 20:54 18/6 (11)
Autumn (info) 20:54 18/6 (2)
Body of Deceit (info) 20:53 18/6 (1)
Black Mirror - San Junipero (info) 20:18 18/6 (13)
Fitzcarraldo (info) 20:06 18/6 (178)
Cutie Honey (info) 19:39 18/6 (43)
Detroit Rock City  (info) 16:30 18/6 (177)
Seven Pounds (info) 16:08 18/6 (445)
Beyond Skyline (info) 15:59 18/6 (11)
Skottår (info) 15:50 18/6 (83)
Sjösalavår (info) 13:54 18/6 (11)
Blindspotting (info) 13:12 18/6 (7)
Hemlig pakt (info) 12:11 18/6 (1)
Mamma gifter sig (info) 11:56 18/6 (1)
The Haunting of Sharon Tate (info) 11:44 18/6 (1)
The Unborn (info) 09:18 18/6 (7)
Satans skinn (info) 09:16 18/6 (19)
Booksmart (info) 04:39 18/6 (8)
The Beach Bum (info) 00:46 18/6 (4)
Get Naked (info) 23:54 17/6 (2)
Savannens härskare (info) 23:48 17/6 (96)
På solsidan (info) 23:38 17/6 (8)
Disaster L.A. (info) 23:36 17/6 (7)
Everybody Wants Some (info) 23:35 17/6 (28)
Döda eller dödas (info) 23:35 17/6 (5)
The Affairs of Martha (info) 23:19 17/6 (1)
Public Enemy (info) 22:54 17/6 (7)
Micmacs (info) 22:53 17/6 (101)
Hanasaari a (info) 21:58 17/6 (3)
Black Mirror - Be Right Back (info) 21:57 17/6 (18)
Psych:9 (info) 21:55 17/6 (6)
The Square (info) 21:51 17/6 (84)
The Equalizer 2 (info) 21:45 17/6 (27)
Greta (info) 21:41 17/6 (3)
En kvinnas rop (info) 21:40 17/6 (1)
Bröllopsfest i Karelens runobygder (info) 20:48 17/6 (1)
It Watches (info) 20:25 17/6 (1)
The Poison Rose (info) 19:59 17/6 (2)
Stockholm Östra (info) 19:49 17/6 (31)
Egg (info) 19:10 17/6 (1)
Remo - Obeväpnad, men farlig (info) 17:52 17/6 (52)