ellisario
Mycket charmig! Rekommenderar den starkt :)
 kavorka1
Riktigt rolig, skrattade flera ggr, dock i kortaste laget. Stark trea!
 MrMario
Den var inte så rolig somjag hoppats på men den dög
 sawa
Riktigt rolig!
 Moutah
Stark 3:a. Så bra skådespelare! Kolla in Martin Freemans tänder! Helskön rulle!
 Cisco
typisk brittisk humor som fungerar en måndagskväll men lite småkul och underhållande på sina ställen.
 tpb
Stark trea, grymma skådespelare med skön timing. Nighy är grym!
 yajirobi
Varm brittisk actionkomedi som underhåller men som är lite för snäll för att verkligen lyfta.
 Ajax Swan
Helt ok, men lyfter inte riktigt. Nighy och Freeman är ju bra som alltid och Blunt är otroligt charmerande. Manuset väger lite lätt. 3:a (5/10)
 egoman
Många bra skådespelare, men Rupert Everett sticker verkligen ut som skurken.
Charmig, rolig, underhållande. Lite väl quirky på sina ställen och jag tycker det är lite synd att den går den klyschiga vägen när den verkar vara på väg åt ett annat håll. Slätstruken men väldigt trevlig trea.
 Eldritch
Rupert Grint har en kriminellt ful skäggväxt.
 testify
över förväntan! sevärd!
 ynwakraftwerk
Börjar bra men dalar ordentligt mot slutet. Nighy passar dock perfekt in i rollen som lönnmördare
 Gobo
Lättsam!
 booby
Enkel men inte tillräckligt bra. Bill är en riktig sköning men gör inget oerhört utan är väldigt.. enkel. Emily är söt och Rupert är fortfarande Ron Weasley.
 Piccolo
Halvt underhållande, men ändå inge vidare. Emily Blunt är ju het iaf.
 the_tribe
bill nighy är alltid bra men resten nja
 Sznax
Det är skådespelarna som gör filmen. Nighy, Blunt, Grint & Freeman är så pass bra att de kan hålla uppe en annars ganska tunn film. Det finns några lite småroliga scener men annars saknas det drag. Möjligheterna dyker upp hela tiden men någonstans har skaparna inte lyckats bestämma sig om edt skall vara en komedi eller hybridkomedi. Filmen hade kunnat bli mycket bättre om det varit en mer rak komedi. Betyg 5.5
 CarolineEr
Skön film. Stark trea!
 Mara Jade
En komedi helt i min smak. Brittiska komedier är helt enkelt bäst och Bill Nighy är fantastiskt bra och till och med Rupert Grint som jag var tveksam till i början av filmen funkade bra.
 ulpe01
Rätt enkel story, men skådisarna gör riktigt bra roller. En stark trea. Nighy som lönnmördaren som faller för sitt tilltänkta offer är så härlig.
 kexchokladet
Tycker Nighy och Blunt göra bra prestationer med en ganska tunn intrig...svag,svag trea...
 Angeliana
Min typ av film, men ibland känns det lite vattnig. Älskar Bill Nighy, Emily Blunt och Martin Freeman sedan tidigare så det var ju ett plus! Ruper Grint var även han väldigt bra enligt mig. många sköna scener och en härlig story.
 desireforwords
Jag tror jag skrattade mig igenom hela filmen. Underbar! Precis min humor!! Som sagt är brittiska komedier de bästa, wow! Alla skådisar skötte sig utmärkt!
 Zipper
Härlig svart humor, som gärna hade fått inehålla lite mer svärta för att nå upp till en fyra. Bra skådisar!
 erosagape
lessen filmtipset, bara halva betyget klarades i denna för enkla rulle
 Floop
Krystad.
 kervisch
......... Tragiskt att ens göra filmen !
 Forrrs
Riktigt kul film, första gången jag sett en annan film än Harry Potter där Rupert Grint är med, han gjorde ett riktigt bra jobb faktiskt, vilken även Martin Freeman, Bill Nighy och Emily Blunt gjorde också :) Dock så var slutet sådär.
 Taandborste
Lite halvtunn story, men härlig var den!
Pendlar mellan en etta och en tvåa. Så satans jävla pinsamt dum. Men ett par scener är nästan lite roliga. (4-/15)
 Luene
Så kul att se Rupert Grint får visa att han är mer Ron! Ett gäng sköna skådespelare, vilket lite känns som de är det som gör filmen. Kul story men den känns lite tunn och seg då och då. Men ibland går de inte att hålla tillbaka skrattet efter alla idiotiska saker som händer.
 jingoo
Lättsam underhållning på gränsen till fars. Bill Nighy är alltid bra. Emily Blunt får en ganska vimsig och tunn roll men hon är ju bedårande i alla fall.
 Semiramis
Extremt irriterande och kass film!
 johannorlund
Småtrevlig historia, men utan Emily Blunt hade det bara blivit en 2a!
 Berniey
Actionkomedi med svart brittisk humor och det är riktigt bra!
 JanneN
Många roliga scener. Filmen gjorde, som komedi, sin plikt. Rupert Grint, Bill Nighy, Emily Blunt var ett gott team. Vad mer kan man begära?
 RunRiot
Rörig till en början, men den tar sig och blir riktigt kul efter ett tag.
 okidoki
Rolig och fånig. Underbara skådespelare.
 Isa E
Helt sjuk film
 Harford
En blandning av Notting Hill, Mr Bean och vilken film som helst om yrkesmördare. Fast utan finess. Tråkigt och förutsägbart, i alla fall oftast.
Filmen innehållandes absurd humor, värme, charm och delar av action fungerar bitvis men utan sina skådespelarna så hade jag nu haft svårt att ändå känna att filmen ändå inte var ett slöseri av tid. Bill Nighy underbara torra humor är ljuvligt och Emily Blunt är charmig och lätt att vila ögonen på. Rupert Grint är kul att se utanför Harry Potter-världen och Rupert Everett är en alldeles för underskattad. Sedan har vi "The Hobbitt to be" Martin Freeman om är med alldeles för lite men är bra. 3+
 Litsne
En stunds bra underhållning. Inte mer. Inte mindre.
 hsimpson
Har sina stunder, men är lite väl förutsägbar. Humorn träffar inte riktigt rätt alla gånger heller. Trean är relativt svag.
 Adoniram
Bisarr engelsk humor med klockrena skådespelarinsatser. Bill Nighy är som vanligt suverän.
 chaosphere
Charmigt torr brittisk komedi. Nighy och Blunt är suveräna.
 Norpan0
Vägde länge mellan trea och fyra, men den roade mig, så det blir en fyra. Kul.
 sawa
Vid omtitt 2019 inte lika rolig som vid första titten 2010, fast den är rätt trevlig ändå.
« Föregående   |   1 2
Senaste kommentarer
Det vita folket (info) 00:08 24/3 (24)
Malibu Express (info) 00:07 24/3 (7)
Black Panther (info) 23:59 23/3 (83)
Free Solo (info) 23:57 23/3 (15)
Abrahams dal (info) 23:54 23/3 (1)
De laglösas dag (info) 23:48 23/3 (3)
Helan & Halvan (info) 23:35 23/3 (5)
Mom & Dad (info) 23:12 23/3 (10)
Halloween (info) 23:02 23/3 (34)
Papillon (info) 23:00 23/3 (10)
Step Up: Revolution (info) 22:51 23/3 (20)
Gräns (info) 22:39 23/3 (28)
Doctor of Doom (info) 22:28 23/3 (4)
Pirates of the Caribbean: Svarta Pärlans förbannelse (info) 21:54 23/3 (1969)
The Hidden War (info) 21:25 23/3 (18)
Sunset (info) 19:46 23/3 (3)
Havets sång (info) 19:28 23/3 (27)
Alone (info) 18:48 23/3 (3)
Justice League (info) 18:35 23/3 (65)
Columbo: Mord efter noter  (info) 16:09 23/3 (7)
Columbo: Murder in Malibu (info) 16:08 23/3 (3)
Columbo: Mysteriet med en magikers död (info) 16:07 23/3 (3)
Columbo: Negative Reaction (info) 16:06 23/3 (3)
Columbo: På första sidan (info) 16:05 23/3 (3)
Columbo: Requiem for a Falling Star (info) 16:03 23/3 (3)
Columbo: Swan Song (info) 16:02 23/3 (4)
Columbo: The Conspirators (info) 16:01 23/3 (4)
Columbo: The Greenhouse Jungle (info) 16:00 23/3 (5)
Columbo: The Most Dangerous Match (info) 16:00 23/3 (4)
Columbo: Try and Catch Me (info) 15:59 23/3 (6)
Columbo: Undercover (info) 15:58 23/3 (2)
Columbo: Uneasy Lies the Crown (info) 15:58 23/3 (1)
Den skyldige (info) 15:57 23/3 (7)
Columbo: Étude in Black (info) 15:57 23/3 (5)
Columbo: Suitable for Framing (info) 15:57 23/3 (9)
The Survivalist (info) 13:56 23/3 (12)
71: Into The Fire (info) 13:52 23/3 (26)
Walk the Line (info) 13:32 23/3 (1165)
Hounds of Love (info) 13:23 23/3 (6)
1984 (info) 12:26 23/3 (200)
Triple Frontier (info) 11:34 23/3 (8)
Godfrey ordnar allt (info) 11:32 23/3 (37)
Ingenting är heligt (info) 11:31 23/3 (13)
Anders, jag och hans 23 andra kvinnor (info) 11:30 23/3 (5)
Lego-filmen 2 (info) 10:27 23/3 (3)
The Hoarder (info) 09:57 23/3 (3)
Tom of Finland (info) 09:26 23/3 (8)
Alita: Battle Angel (info) 09:05 23/3 (19)
Kärlek, solsken och sång (info) 08:37 23/3 (6)
Lattjo med Boccaccio (info) 08:23 23/3 (6)