WinDrop
Var tvungen att sänka betyget, hjärnan tog över.
 Vasp
betydligt bättre än de två första. För en gångs skull så brydde man sig om karaktärerna. Det är då alltså bekräftat att Eli roth inte kan skriva bra karaktärer.
 Starlette
Känslan från de första två filmerna är helt borta. Denna kändes mest som en helt annan film. Gillade de två andra, men nej, denna var en besvikelse. Fånig twist. Otroligt B. Svag 2:a.
 100tonvalspäck
Vasp måste vara en oerhört godhjärtad person, jag sket fullständigt i karaktärerna och deras idioti. Deras dumhet överträffar dopck inte filmens och slutet tar priset. Gäsp.
 DiMMU BoRGiR
När ska man förstå att bra skräckfilm sällan byggs på ungdomar och deras öden?
 peepshower
börjar hyfsat. fortsätter sämre. blir sämre ändå. och slutar oerhört urdåligt.
 rovbin84
Bättre än 2an, sämre än 1an. Stark 2a endå får den! Det är faktikst inte bara kött och slaffs som sånna här uppföljare kan vara.
 GrandMaster_E
Inledningen är överraskande bra (eller bara oväntad), resten av filmen får föregångarna att likna mästerverk i genren. Handlingsutvecklingen och slutet är (för att uttrycka det milt) helt åt helvete!
 arruba
En trilogi som blir sämre och sämre för varje del, jag trodde inte det var möjligt att göra det sämre än Hostel part 2 men denna filmen slog mig rakt i ansiktet och gav mig ett riktigt svar! Fan va dålig film, jag lägger inte ner mer tid på att skriva om den. Skippa skiten bara.
 Dysantia
Varför?! VARFÖR TITTAR JAG PÅ DOM HÄR FILMERNA?! Effekterna är inte ens utav försvarbar kvalitet längre! Sämsta filmen jag sett på jag vet inte hur länge.. Undvik så ända in i helvete!
 todape
Jag tycker det är synd att Eli Roth inte gjorde tredje filmen. Visserligen såg jag redan i andra filmen ett misslyckande och en urvattnad film. Men Scott Spiegel kan antingen inte sett de två första filmerna eller så förstår han nog inte poängen med dem. De ska vara grisiga och äckliga. Han har med tredje filmen gjort något som inte ens målgruppen för My Little Ponny skulle höja ögonbrynen åt. Det här var pinsamt löjligt och dåligt. Uruselt Scott Spiegel, fullkomligt uruselt!
 Zycik
Alldeles för lite gore för att vara en hostel
 Intro
Dålig.
 Eddydasilva
Asså den var kass i början tyckte ja. Filmen blev ju underhållande i slutet tyckte jag helt okej slutet var nog där de mesta hände. en svag 3a skulle ja säga men tyvärr så får den en 2a bara vill sätta 3a men skulle va löjligt så de blir svag 3a så att den åker ner på 2.
 Kekz
... Meh
 TheHorrorfan
Helt ok mer underhållande än de 2 första men ändå inget att direkt hurra över. Slutet förstörde väldigt mycket. Svag 3a.
 snipsnap
ooo den var dålig
 Taliah
Sämre än ettan.
 dudson
Mycket svajig med sånn fattig känsla över sig.Men det tog sej rejällt mot slutet! Sen en del skruvade Twistar.Men får inte mer än en 2a...
 kontorshunden
Ojämn film som är sämre än de två andra, och knappt nödvändig, men den tog sig mot slutet. Fast den hade väl inte behövts göras för det. Sunkigare kvalitet överlag.
 TrueTormentor
Sjukt dålig och mycket sämre än de två första. Denna film saknar ju helt mening och logik. Slutet är dessutom så pinsamt att jag bara kan skratta...
 Docklands
TV produktion? Tycker att de första två Hostel-filmerna var mycket lättsmälta mainstream tortyrporr, passar perfekt för alla åldrar och typer eller när man bara känner sig som en soffpotatis och vill se något extremt lättsmält, rätt bra filmer som fyller syfte med andra ord även om dom inte ens hade tanken att gå full ut vilket hade vart trevligt. Så vad fan är det här? VA FAN! Bara rent skit. Kommer man aldrig mera få se något fint hantverk med latex, slaktrester och levande insekter? Troligtvis inte med alla fjantar som är skådespelare som är med i facket etc nu mera, men snälla, så här lamt, kan väl inte ens gå runt så dom tjänar pengar på det, eller?
 Astrojacob
Manusförfattarna troligen en frukt av ren ondska, för detta var bara sadism o spekulation i vidrigheter. Att Kretschman sålt sig för denna lilla biroll? Trots allt sevärd en gång, mest för det udda temat: nu är det inte ett kriminellt östeuropa utan den värre hålan USA som är spelplatsen. Här kan vad som helst drabba vem som helst. Uselt skådespel men bra tvister och hyfsad spänning ända till slutet ger ändå en stabil Trea. Sånt skitprata av alla dissande "ettor" här?
 Ondskapt
Ett klart kvalitetssteg nedåt från de två tidigare, som inte var några mästerverk förvisso. Här doftar det billigt lång väg, usla skådisar och man får inte ens mycket i goreväg. Helt meningslöst alltså.
 Spunks
Jag tyckte att den var bra. till och med the final moment - vilket bara skrek B-FILM. Jag skulle gjort den mycket bättre tror jag.
 Fäktaren
så mycket bättre äm både ettan oh tvåan :)
 Amx
Hade inga jätteförhoppningar på den här rullen. Väldigt B-ig. Ordrt "fuck", och alla dess böjelser används mer än i en Tarantino-rulle. Det blir rätt tjatigt när de svär i varenda mening. Sen var den väldigt platt på sina ställen. Men den funkar.väl om man inget annat har att se till bakispizzan en lördagsom denna.
 ulke666
Tycker inte de andra två Hostel-filmerna är speciellt bra, men i jämförelse med denna är det ju rena mästerverken. Detta känns som något "Asylum" skulle kunnat spottat ur sig.
 freddis
Det kanske beror på att jag inte sett skräckfilm på ett bra tag. Det kanske beror på att de tidigare filmerna var dåliga. Jag tycker dock ändå att den här ändå var ganska underhållande. Inte mycket i skräck-värde, men helt klart en av de råaste filmerna jag sett samtidigt som handlingen var hyfsad.
 Sture Stenhög
Jag gillar grundidén i Hostel-serien, det faktum att den på ett moraliskt plan inte känns speciellt långsökt gör att filmerna blir ganska skrämmande. Här i den tredje delen börjar det dock kännas som att man har bränt ut konceptet, och det är verkligen samma sak igen fast sämre. Framför allt tycks man ha fastnat i den alltför vanliga fällan där man tycker att vändningar i storyn är viktigare än att historien faktiskt går ihop, och i hopp om att ingen längre bryr sig så struntar man helt enkelt i att berätta hur vissa saker gick till. Slutet är dessutom helt värdelöst. Man ska ju dock komma ihåg att det här är en direkt-till-dvd-skräck-uppföljare, och rättar man sina förväntningar efter det så kan man nog nästan bli positivt överraskad. Produktionsmässigt är det inte så illa, och trots sina hål så finns det åtminstone en sammanhängande story. Som ströunderhållning funkar det därför okej ändå
 Jarre008
Får en stark 2a pga alla fina tjejer i filmen. Trodde inte jag någonsin skulle ge en Hostel-film så dåligt betyg, men men
 smillans
varför va denna så dåååålig
 Strang3
"where ismy ANKA!" den var ju lite rolig iaf.
 Halofreak92swe
Inte lika skrämmande och sjukligt rå som de andra. Den var nog den sämsta i serien. Många fina tjejer iaf. Svag 2.
 lightship
Vad äre här för meserier? De kunde lika gärna bara skjutit alla i skallen. Så mycket till slakt var det.
 Nachtmahr
Jag skrattade när jag såg denna, inte för att den var särskilt rolig utan att den var så fruktansvärt dålig.
 ClintanTheKing
Klart sämst i serien. Man tycker inte att ettan är så mycket att ha, men när man har sett uppföljarna och jämför med dessa är första rätt bra.
 Xenox
Sämsta filmen i serien.
 mrinkel
Börjar ok med fina brudar och oavsiktlig humor, blir snabbt sämre dock med urusla dödsscener och ett helt efterblivet slut (tom för en sådan här typ av film). Väldigt oinspirerad och trist.
Som skräckis är den helt okej, som uppföljare till Hostel mindre okej. Saknar helt den kalla, råa känslan från de två tidigare delarna samt mycket av de grafiska våldet som var i dem. Las Vegas känns som en malplacerad skådeplats för sånt hät med allt blingbling. Det bjöds åtm på god underhållning, men jag hoppas det inte blir några fler nu.
 Berniey
Den tredje och sämsta i trilogin!
 Djason
Hjärndöd skräck där det mesta av känslan är som bortblåst från de tidigare filmerna. Slutet kan nog vara bland det sämsta som har sett dagens ljus. Han som spelar Mike Malloy, Skyler Stone är kusligt likt Alan Tudyk, det är väl nästan det som är läskigast i filmen.
 Hanness
Bara väntade på att skiten skulle ta slut, skräck? snarare komedi till och med Tom & Jerry innehåller ju mera våld och är en aningen brutalare.
 silvertrain
Bra del i serien det här med. Är dock riktigt sjukt hur människor kan bete sig såhär. Att tortera och se på när andra torterar bara för nöjets skull. Riktigt sjukt faktiskt. Och precis som de tidigare filmerna så är även denna riktigt äcklig, blodig och sadistiska. Fast ändå rätt så bra. En trea.
 lundabo
Satt och vàntade pà Sasha hela filmen......
 erkanns123
Jag spyr så dålig film. Själlös på alla sätt och vis
 LacombeLucien
Skräp.
 AlaRegularis
Jag håller Hostel och Hostel Part II som bland de bästa skräckfilmerna de senaste 20 åren, så mina förväntningar var inte jätte-höga. Speciellt efter som Eli Roth inte varit inblandad. Handlingen har flyttats från östeuropa till Las Vegas, och därmed tas mycket av nerven och spänningen bort. Samhällskritiken och det som till stor del gjorde de tidigare filmerna till vad de är, går förlorad. Här blir det bara tortyrporr utan poäng. Något som visserligen inte gör mig så mycket. Man bjuds på bra med gore, även om det inte når upp till samma klass som i de tidigare filmerna. Filmen var något bättre än väntat, men långt ifrån Eli Roths höjder.
Hade förväntat mig en halvdan rulle men Hostel 3 är faktiskt väldigt bra. Nästan lika bra som ettan faktiskt.
Ytterst ojämn film, men totalt så är underhållningsvärdet okej. Trots att den är duktigt korkad så bjuder den ändå på några överraskningar. Däremot är avrättningarna inte mycket att ringa hem om, med skitlöjliga "bödlar" och kassa effekter. (7+/15)
« Föregående   |   1 2
Senaste kommentarer
Faces, Places (info) 22:41 17/8 (9)
Godzilla: Monster Planet  (info) 21:18 17/8 (2)
Secret Obsession (info) 21:09 17/8 (9)
Den skyldige (info) 21:06 17/8 (13)
Farväl min konkubin (info) 20:01 17/8 (49)
Flykten från DDR (info) 19:49 17/8 (2)
Studio 54 (info) 16:19 17/8 (2)
Sin City (info) 15:43 17/8 (1885)
Land of the Dead  (info) 15:18 17/8 (505)
Once Upon a Time in Hollywood (info) 14:53 17/8 (7)
Aladdin (info) 14:41 17/8 (17)
The Attendant (info) 13:28 17/8 (3)
Lommbock (info) 12:56 17/8 ()
Småkryp 2 - Äventyr i Karibien (info) 12:25 17/8 (1)
Mortal Engines (info) 12:05 17/8 (25)
Our House (info) 11:48 17/8 (5)
Escape Plan: The Extractors (info) 11:47 17/8 (1)
How Fernando Pessoa Saved Portugal (info) 11:14 17/8 (1)
Ice Planet (info) 10:30 17/8 (24)
95 (info) 10:11 17/8 (1)
The Highwaymen (info) 09:29 17/8 (11)
Jag, Daniel Blake (info) 08:59 17/8 (38)
From Above (info) 07:28 17/8 (1)
Fasanjägarna (info) 07:23 17/8 (21)
Spy Game (info) 06:17 17/8 (323)
Third Person (info) 02:28 17/8 (12)
Erin Brockovich (info) 01:43 17/8 (429)
Vi är bäst ändå (info) 00:17 17/8 (2)
Million Dollar Arm (info) 23:58 16/8 (26)
Parasite (info) 23:53 16/8 (2)
San Andreas (info) 23:46 16/8 (108)
The Echo Game (info) 23:46 16/8 (1)
Vargens sång (info) 23:37 16/8 (5)
The Beasts' Carnival (info) 23:28 16/8 (4)
Till drömmarnas land (info) 22:54 16/8 (1)
Sista kontraktet (info) 22:49 16/8 (68)
Taken 2 (info) 22:12 16/8 (224)
Lejonkungen (info) 21:52 16/8 (18)
Britt-Marie var här (info) 21:51 16/8 (11)
Tommy (info) 21:36 16/8 (37)
Dumbo (info) 21:25 16/8 (6)
The Square (info) 20:56 16/8 (85)
Darkest Night (info) 20:16 16/8 (1)
Ride (info) 19:33 16/8 (1)
Godzilla: King of Monsters (info) 17:44 16/8 (13)
Röda husets hemlighet (info) 14:22 16/8 (7)
Freeheld (info) 13:57 16/8 (5)
Escape at Dannemora (info) 13:31 16/8 (4)
Lion (info) 13:20 16/8 (60)
Love Happens (info) 09:52 16/8 (58)