soilheart
Bästa amerikanska romantiska komedin på ett bra tag, får därför en lite oförtjänt fyra.
 Mistlake
Fantastiskt rolig första halva, innan man som vanligt grottar ned sig de vanliga romcomtrivialiteterna.
 yrkeschaufföre
Verkade riktigt lovande tills Woody dök upp men här var han riktigt bra och det gäller nästan alla medverkande, bästa var ju såklart Justin och Mila!
 jean_grey
Var det bara jag som hoppades på att Justin skulle visa sig vara bög eller att de skulle vara halvsyskon eller dylikt? Bara NÅGONTING ANNAT än det triviala "man måste bli kär i den man ligger med"-tugget.
 matildakrig
Man fick skratta ibland, men den var alldeles för förutsägbar...
 regnstadskatt
Varför..
 Hammed
Var väl ganska meningslös
 Canaletes
Den var rätt bra men på nåt sätt så gillade jag inte riktigt filmen. Allt kändes så glad o härligt o det, det kändes bara så fake. Väldigt förutsägbar också. Gillade Woody i filmen. 5.8/10
 ami86
Kan inte låta bli att fråga mig hur producenterna bakom detta tänker. Varför spotta ut en film som så uppenbart följer exakt samma formel och innehåller alla klichéer vi sett i tusentals liknande amerikanska komedier? Det finns absolut inget originellt med denna film, och man visste exakt hur den skulle sluta.
 Körsbär
Är det tillåttet att köra copy+paste här? Ami86 beskriver exakt det jag vill få fram. Såg tre filmer på en kväll Tintin, War horse och denna. Hade hoppats att få avsluta kvällen med ett leende, gick ju åt skogen med det.
 Beatsanna
Vet inte om jag kan betygsätta egentligen. såg bara halva av olika skäl och orkade sen inte bry mej om att se färdigt. den var tråkig, seg, ogivande...
 ClintanTheKing
Rätt underhållande film faktiskt. Kanske en aning långdragen.
 Hokey
Såg denna med noll förväntningar och blev positivt överraskad. Karaktärerna och handlingen övertygade mig, det kändes verkligt, och var inte alltför plågsamt töntigt som det lätt kan bli. Flera situationer man kan känna igen sig i, istället för det-här-händer-bara-i-Hollywoodfilmer! Helt okej att roa sig med en vardagkväll typ, med andra ord.
 kenii
turd
 hulqen
Helt okej. Var väl ungefär som jag hade förväntat mig. Kemin var bra, en del roliga biroller, relativt belivabel. Tre saker irriterade jag mig på dock: all teknik (typ) kom från Sony. Trodde inte filmer var så genomsponsrade längre. Alla var alltid perfekt ljussatta från omöjliga och onaturliga vinklar. Och tre: antingen är jag för gammal eller också var dialogerna helt enkelt för jävla hetsigt klippta. Det kändes ibland som när man lyssnar på podcast på 1,5x hastigheten. Other than that; stabil trea :)
 vveronicaa
Älskar verkligen denna filen. Charmig och rolig :)
 Volbeat
Inte rolig för 5 öre, förutsägbar är den tyvärr också. Ska ni skratta se hellre Supersugen =)
 Franck-Ribery
Kul att emma stone är med i cirka en minut i filmen. För övrigt en skön rulle med mycket underhållning
 BadCharlotte
En helt okej förutsägbar romantisk komedi. Lite väl seg ibland men den har sina roliga stunder.
 Balthier
Precis som jag trodde den skulle vara.
 niljoh
Låt oss göra reklamfilm om en känd tidning och samtidigt distrahera tittarna med sexscener så att de inte fattar att det är en reklarmfilm.
 Planekonomi
Välspelad är inte ett ord som beskriver filmen.
 trailer
Så hype:ad att det blev en stoooor besvikelse. Usch. Ses enbart i dokumentärt syfte...
 simpa
Nej, det här var inget vidare. Lite sött, men det höll inte alls uppe intresset.
 Valarn
Nära tvåan.
 spiel mit mir
Näe alltså... Varför fick inte Woody en större roll? Han är filmens största behållning. Super-klychigt-orealistiskt a la America genomgående...
 smillans
alltså jag gillar inte sånna filmer i vanliga fall. men jag gillade faktiskt denna. ser att den fått många låga betyg. Men icke av mig. Den får en 4a =)
 xpndr
Jag tröttnade efter 20 min. Så ointelligent dialog.
 Insanehorror
Helt ok men tycker det fattas något. Det blir för tunn story på något sätt
 kloakula
Var faktiskt ganska rolig och ett sätt annorlunda jämför med många andra filmer som går ut på samma sak, eller hur man nu ska förklara. Filmen bygger upp också som att den ska vara annorlunda. Men sedan kommer slutet.. fy fan vad dåligt. Ja det är så äckligt väntat egentligen och här satt man och trodde att det skulle bli något annat. Lurad blev man. Woody Harrelson är riktigt duktig här, och hans karaktär är så jäkla skön! Jag är nöjd med filmen, men inte så bra egentligen.
 Emsisa
Svag 3a... för att jag var på humör för en klyschig feel-good film.
 ASSFACE
Okej att man kanske inte förväntar sig något spektakulärt av en sådan här film men alltså herre vilken kliché. Och Timberlakes hår, usch det är så äckligt, vill raka av det och spola ner det i toaletten.
 vic82
Ok romantisk komedi med en hel del roliga scener, dock väldigt förutsägbar. Trea.
 Ihsahn
Hände inte så mycket...
 Andreas_
En av dom bättre rom-com filmer som kommit ut på senare år, även fast den börjar som just en satir mot just romantiska komedier, så börjar den framåt slutet följa den vanliga traditionella mallen. Mila Kunis är otroligt vacker och riktigt bra här, medan Justin Timerlake känns lite malplacerad. Han är inte dålig men har lite för lite utstrålning för att kunna vara den ledande manliga huvudrollsfiguren. Några kända namn i bi-roller som t.ex Woody Harrelson och Patricia Clarkson men dom får alldeles för lite att arbeta med här och är ganska "bortkastade". Filmen i sig är helt okej, den börjar dock betydligt bättre än den slutar, för det är vassa och snabba dialoger samt att jag gillar att den startar som en satir, men tyvärr drar slutet ner på betyget från en 4:a till en stark 3:a, så jag tycker trots allt att denna film är klart att värd att se.
 AlbinWesley
Verkligen ingen bra film, alls. Men enstaka bitar håller den flytande som sebar. Eller tja knappt sebar. Men det är väl ok, nästan.
 yplantin
Storyn förutsägbar...men snabba repliker och en del kul scener lyfter denna film, åtminstone till en medel-trea.
 Robkiller
Romantisk komedi som fungerar helt ok...
 raggardjavul
En typisk romcom.
 peu-depeu
Du får precis vad du räknat med, varken mer eller mindre. Allt är så förutsägbart och du ser redan på titeln och omslaget vad filmen kommer handla om, vilket problemet blir och hur det kommer att lösas.
 Kulturgam
Varm film. Hänger mycket på castingen. Mila Kunis är briljant :)
Vare sig Justin Timberlake eller Mila Kunis för den delen är väl inte det mest kompetenta man kan hitta sett till skådespelare men i en film som detta är de perfekta. De har massor av charm och är väldigt lätta att tycka om. De har också massor av kemi mellan sig. Så hur förutsägbar denna film än blir så trivs jag ändå med att få vara med på resan. Kul och underhållande. 3+
 Acke Va
Nä det här höll inte. Mila spela över.
 brtkrbzhnv
Genomvidrig film om genomvidriga människor.
 amam
Snygga människor i polerade miljöer som gör ett smålöjligt "will they or won't they" men allt är förutsägbart och banalt.
 dafreakish
Välcastad film som börjar föga trovärdigt med ett evigt gafflande som aldrig tycks ta slut. Men det tar sig andra halvan när allvaret får ta plats och trots ett aningen lökigt slut på en film med ett ordentligt klyschigt manus kommer den undan med hedern i behåll. En gullig bagatell, varken mer eller mindre. Extra plus för sköna biroller i Jenkins och Harrelson.
 Itake
Meh
 Sunken25
Storyn med pappan räddar filmen från dålig till knappt sevärd.
Lika förutsägbar som denna typ av film brukar vara. Men annars är den rätt okej. Mila Kunis är filmens räddning.
« Föregående   |   1 2 3 4
Senaste kommentarer
Une leçon particulière (info) 17:56 22/8 (4)
Rom – öppen stad (info) 15:36 22/8 (94)
Darjeeling Limited (info) 14:52 22/8 (574)
The Lucky One (info) 13:11 22/8 (71)
Upgrade (info) 12:58 22/8 (23)
Ruin Me (info) 12:26 22/8 (1)
Jurtjyrkogården (info) 11:04 22/8 (22)
Alita: Battle Angel (info) 08:52 22/8 (32)
John Wick: Chapter 3 - Parabellum (info) 08:47 22/8 (19)
Sista natten med gänget (info) 08:14 22/8 (224)
Max Manus (info) 08:04 22/8 (130)
Godzilla vs. Mechagodzilla II (info) 06:58 22/8 (13)
Den skyldige (info) 06:31 22/8 (16)
Dead Night (info) 05:33 22/8 (2)
The Harder They Come (info) 04:44 22/8 (43)
Eros (info) 03:31 22/8 (14)
Scary Stories to Tell in the Dark (info) 23:39 21/8 (4)
Batman och Robin (info) 23:32 21/8 (493)
London Has Fallen (info) 22:54 21/8 (65)
Den siste mohikanen (info) 22:42 21/8 (281)
Brightburn (info) 21:30 21/8 (11)
Once Upon a Time in Hollywood (info) 20:45 21/8 (16)
The Warriors - Krigarna (info) 19:39 21/8 (374)
Flykten från DDR (info) 17:54 21/8 (4)
Kick-Ass (info) 16:31 21/8 (678)
BlacKkKlansman (info) 16:30 21/8 (44)
Chernobyl (info) 16:26 21/8 (11)
The Nest (info) 15:03 21/8 (7)
Jurassic World: Fallen Kingdom (info) 14:45 21/8 (64)
Polisskolan (info) 14:13 21/8 (272)
How It Ends (info) 13:42 21/8 (26)
En kvinna bland män (info) 12:45 21/8 (4)
Den grymma leken (info) 12:30 21/8 (34)
Rallybrudar (info) 12:06 21/8 (134)
Shaft (info) 11:31 21/8 (4)
...Och sen var ingen kvar (info) 11:28 21/8 (30)
Vicky Donor (info) 11:24 21/8 (1)
Namibia: The Struggle for Liberation (info) 10:51 21/8 (1)
Ficktjuven (info) 10:44 21/8 (77)
Hearts Beat Loud (info) 10:06 21/8 (6)
The Mustang (info) 09:34 21/8 (1)
Den tunna röda linjen (info) 09:10 21/8 (656)
Us (info) 08:14 21/8 (23)
Mom & Dad (info) 05:43 21/8 (13)
Trapped by Television (info) 02:28 21/8 (1)
Annabelle Comes Home (info) 00:36 21/8 (4)
Hard Ticket to Hawaii (info) 21:59 20/8 (28)
Rubber's Lover (info) 21:52 20/8 (13)
Doom Asylum (info) 21:44 20/8 (3)
Parasite (info) 21:36 20/8 (3)