desireforwords
Kan i alla fall säga att den är bättre än vad beskrivningen säger. Skulle vara på topp om den var utan kärlek, eller snarare utan Emma Roberts. Freddie Highmore - på topp som vanligt.
 dimension7
Trodde i början att den var på väg mot något intressant, men det där intressanta hände aldrig. Karaktärerna är inte så väl sammansatta, kemin finns inte där och skådespeleriet brister. Och så finns ett par rätt (ofrivilligt) genanta scener.
 Fretoosman
Du är ingen misantrop, du är bara en bortskämd skitunge som vill ha en ursäkt till att inte göra läxorna. Du förstörde din mammas förhållande, du förtjände inte tjejen och den andra killen var mycket coolare än dig. The end.
 LefthandLuke
En crapfilm i ett påtvingat indieskal
 joakimfischer
Kan hålla med det som dimension7 säger tidigare här... men den har ändå nått skönt över sig. Finns ändå en charm över filmen och jag dras trots bristerna med. Förvänta er inget stordåd bara så börjar ni i rätt ända :)
 LXMBRG
Generande usel och medveten indiesmörja om verklighetsfrånvarande tönt.
 rytlejon
Nääääe.. Jag vet inte.. Stark två åtminstone. Han från Almost famous var ju rätt bra åtminstone. Sjysst musik också.
 sPiddos
Prettofilm som inte ens lyckas vara pretto.
 m-hansson
the art of making a shitty movie.
 need_sleep
En bitvis seg, väldigt långsam film men den fångar mig ändå. Den är inte speciellt "glad" som film men av någon orsak så charmas jag och ger den en seg, långsam och lite mörk svag 4:a.
 badpanda1606
seg och konstig, svag 3a dock
 blindfold
Om det inte hade varit för att manuset störtdök med jämna mellanrum så hade den kunnat vara okej.
 Vertov
Känns som en amerikansk barnversion av en bra film.
 Ihsahn
Indie-feelgood. Tja, varför inte...
 Kajanus
Intetsägande karaktärer vandrar omkring i Brooklyn och på Manhattan till tonerna av väl vald musik. Det är lika självklart att en indiefilm väljer The Boxer Rebellion som Pavement för att ljudsätta sina rörliga bilder på vilsna människor på väg någonstans. Emma Roberts är charmigheten själv, men filmen har inget att säga, varken i början eller i slutet. Typiskt förstahandsverk från en filmstudent.
 1 2
Att kalla det här för en feelgood-film är enligt min åsikt grovt missvisande. Filmen handlar alltså om en deprimerad tonåring som får sitt hjärta krossat; inte direkt någonting som gör mig på gott humör. Gällande betyget så blir det antingen en tvåa eller en fyra. Det här är ingen medioker film. Samtidigt innehåller den så många bitar som jag skulle vilja se göras bättre...
 RunRiot
Trodde aldrig att jag skulle kunna uthärda en hel film med Freddie Highmore i huvudrollen, han är ju fullkomligt värdelös i allt annat han petat på. Men han är faktist jävligt bra här. Förvånansvärt charmig också. Jag gillar att Emma Roberts är en bättre skådis än sin pappa. Och sen var det nån film däremellan också ja... Skådisarna höjer betyget på en medioker film.
 Marles
enda problemet jag har med filmen är att den är för kort men annars får den en stark 4a av mig
 perrrvo
En trea är ett jävligt tråkigt betyg, men jag gillade den. Man kan känna igen sig i den på något sätt, men annars kändes den rätt förutsägbar.
 Tim Buckley
(rek 3a) Emma Roberts (som jag gärna ser mer av) och Highmore (som jag innan denna film trodde att jag inte ville se mer utav) är bra tillsammans, såväl som även filmens historia även känns igen & därmed också känns när jag erfar den. Tycker om den helt enkelt. 4a.
 Tarte
Händer inte mycket...
 JimCarrey
84 minuter jag gärna fått tillbaka
 MMeedendorp
Tycker om Roberts i den här, annars var det inget märkvärdigt. Den var helt okej. Det kändes lite som om man väntade på något som aldrig riktigt hände. En svag trea får den.
 FUR
Det är gulligt, men ack så fånigt. Bra musik stundtals dock.
 Ogräset
Gullig. Inte mer än så.. Bara.. Gullig. Bra skådespel dock!
 ziferN
Charmig, helt ok och underhållande liten film som fungerar väl med sina små medel. Emma Roberts är klart söt men killen var långt mycket bättre i sina yngre dagar, då han troligtvis var den bästa barnskådespelaren någonsin. Och jag irriterade mig lite på att hans ansikte ser i princip likadant ut som det gjorde på 90-talet, som att bara hans kropp har växt med att han fortfarande har kvar sitt babyansikte. Men tja, filmen fungerade att titta på.
 UncleBarney
This is me but without the talent. If Emma Roberst ask you if you wanna have sex with her you say YES!
 smillans
Tyckte den va helt fantastisk. Speciellt när vändningen kommer och det är verkligen en feel good movie. like like like!
 rubarak
så ansträngt indie
 Bomkia
Mysig liten historia. En sån där film du kan slå på en lördseftermiddag och bara vara i 84 min. 3+
 Howler19
Provocerande töntigt indiedravel som håller sig innanför mallen om hur man ska gå utanför mallen.
 Ak0n
ingen kan nog säga att de ej känner igen sig i rätt så mkt runt innehållet passande film till dig som är frånvarande ur jobbet eller bara vill se på något helt annorlunda med en mening i det hela
 Blink182
jävla pretto film
 filmfreak1
Hade den slutat lite annorlunda, hade jag dragit till med 4an.
 Engravadlax
Freddie Highmore är lite kass, men det är [alltid] svårt att inte gilla Emma Roberts. En del inte helt trovärdiga vändningar. Även lite udda att se George bli utnyttjad utan att det behandlas som något märkvärdigt i filmens universum. Ganska ljummet tonårsdrama när allt kommer omkring, faktiskt inte så mycket till drama alls. (5/10)
 Adeoo
Ganska bra, nästan en fyra! 6/10
 yrkeschaufföre
En trea mest tack vare Emma, annars var den väl inte så fantastiskt intressant. Men jag skulle kunna se om den.
 gurra-91
HOLY SHIIIIIT!
 Celestial303
Pretentiöst dravel.
 vonadel
Tycker den var helt ok. Skildrar den ålderns vilsenhet på ett bra sätt. Funderingar att relatera till. Charmig. 6/10
 ulpe01
Tja, inget speciellt kanske, men ganska charmigt. Man kände väl igen sig emellanåt och det var lite överraskande att se Alicia Silverstone i den roll hon gör. Medeltrea.
 JPerlie
How did this get made?
Gillade inte det här särskilt mycket alls faktiskt. Känns lite förlegad, hade gissat att den kommit ut ett decennium tidigare. Ganska svag tvåa.
Senaste kommentarer
Flykt undan rättvisan (info) 23:33 18/6 (1)
Superfly (info) 23:28 18/6 (62)
End of Evangelion (info) 23:19 18/6 (152)
Brightburn (info) 22:19 18/6 (4)
Black Mirror - White Christmas (info) 21:32 18/6 (12)
Men in Black: International (info) 21:02 18/6 (2)
Climax (info) 20:54 18/6 (11)
Autumn (info) 20:54 18/6 (2)
Body of Deceit (info) 20:53 18/6 (1)
Black Mirror - San Junipero (info) 20:18 18/6 (13)
Fitzcarraldo (info) 20:06 18/6 (178)
Cutie Honey (info) 19:39 18/6 (43)
Detroit Rock City  (info) 16:30 18/6 (177)
Seven Pounds (info) 16:08 18/6 (445)
Beyond Skyline (info) 15:59 18/6 (11)
Skottår (info) 15:50 18/6 (83)
Sjösalavår (info) 13:54 18/6 (11)
Blindspotting (info) 13:12 18/6 (7)
Hemlig pakt (info) 12:11 18/6 (1)
Mamma gifter sig (info) 11:56 18/6 (1)
The Haunting of Sharon Tate (info) 11:44 18/6 (1)
The Unborn (info) 09:18 18/6 (7)
Satans skinn (info) 09:16 18/6 (19)
Booksmart (info) 04:39 18/6 (8)
The Beach Bum (info) 00:46 18/6 (4)
Get Naked (info) 23:54 17/6 (2)
Savannens härskare (info) 23:48 17/6 (96)
På solsidan (info) 23:38 17/6 (8)
Disaster L.A. (info) 23:36 17/6 (7)
Everybody Wants Some (info) 23:35 17/6 (28)
Döda eller dödas (info) 23:35 17/6 (5)
The Affairs of Martha (info) 23:19 17/6 (1)
Public Enemy (info) 22:54 17/6 (7)
Micmacs (info) 22:53 17/6 (101)
Hanasaari a (info) 21:58 17/6 (3)
Black Mirror - Be Right Back (info) 21:57 17/6 (18)
Psych:9 (info) 21:55 17/6 (6)
The Square (info) 21:51 17/6 (84)
The Equalizer 2 (info) 21:45 17/6 (27)
Greta (info) 21:41 17/6 (3)
En kvinnas rop (info) 21:40 17/6 (1)
Bröllopsfest i Karelens runobygder (info) 20:48 17/6 (1)
It Watches (info) 20:25 17/6 (1)
The Poison Rose (info) 19:59 17/6 (2)
Stockholm Östra (info) 19:49 17/6 (31)
Egg (info) 19:10 17/6 (1)
Remo - Obeväpnad, men farlig (info) 17:52 17/6 (52)
Husdjurens hemliga liv 2 (info) 17:27 17/6 (1)
Executive Target (info) 17:18 17/6 (3)
Raggarjävlar (info) 16:55 17/6 (2)