Sinatra70
Beverly Hills 90210 on crack!
 PUNGent STENch
En 1:a gör inte Society rättvisa, filmen är mycket sämre än så.
 h00t
En film där en snubbe vänds ut och in kan inte bli fel.
 Senketsu
Så grymt dålig att jag måste hålla med PUNGent STENch - en etta är ett alldeles för högt betyg. Brukar dra den som exempel på den sämsta film jag någonsin sett.
 Thrashing Mad
Usel.
 mira_diaz
SUVERÄN!
 myrslok
knappast suverän, men jag älskar det faktum att 'vuxna människor' finns som liknande film. :D
 dalfeus
Slutet drar upp en annars 2:a till en 4:a. Man kan inget annat än att älska det slutet.
 W.Andersson
Onekligen så pass rolig att filmen förtjänar en tvåa...
 Snowblind
fascinerande usel
 filmmange
Bland dom mest bisarra filmerna jag har sett! Jag har bara ett ord och säga om filmen: SLEM!
 ulke666
Nja, jag gillade inte detta riktigt. Hade sett framemot att se denna länge och tyckte faktiskt att det började ganska bra. Men mot slutet när alla "komiska äckel-inslag" på mötet kommer så blir det bara äckligt. På ett dåligt sätt. En 2:a är den värd dock. Har ju sett en del Yuzna innan så jag visste ju vad som väntade, men hade ändå mycket högre förhoppningar på denna.
 Nervegas
Klumpig och vulgär överklassattack. Yuzna kan bättre, men den flyter trots sina brister.
 fisk0
Köttscenerna är underbara. De highschoolfilmsaktiga scenerna i första halvan av filmen är mest tråkiga dock.
Yuzna, my man!
 PalRovhal
Extremt underhållande, även om den är lite seg i mitten...
 Totenkopf
Hur cool som helst.
Visst har den sina ljusa stunder, men allt äckel blir till slut mest löjligt - se Yuzna´s Re Animator istället
 amam
En jäkligt stark trea. Bara orgiescenen hindrar den från att halka ner till något lägre betyg än trean. Tar som sagt en liten stund för filmen att komma igång men den är jäkligt trevlig när den gör det. Väldigt underhållande film.
 Film Guden
Inget vidare, har en god tanke, som inte används. Mot slutet bara en uppvisning av äckel.
 Pepper
En väldigt skum film som tappar på att den är seg i mitten och att effekterna är daterade
 distinkt
åh käre gud
 lavemagnus
En helt fantastiskt pervers film! Hur fan tänkte dom?!
 Skuggvarg
Fy fan, värre skräp än det här får man verkligen leta efter. Det här måste vara den sämsta film jag någonsin sett, kan inte för mitt liv förstå vad ni och andra personer tycker är så bra med den. Den saknar handling, har massor av logiska luckor, skådespelarna är dåliga, karaktärerna är dåliga, allt är bara...skräp.
 Hunter242
Wonderfull perversion finns inget annat att säga samt de den 5a i betyg.
 falafelpunk
Kändes som någon slags fjäderviktsversion av Cronenberg och Lynch kombinerat. Tyckte inte den var särskilt pervers alls och kände mig lite besviken.
 gurra-91
När filmen lurar tittarna att man inte riktigt vet vad som pågår är alltid bra men VAD FAN, slutet liksom????! svag trea
 ted_the_one
Tog mig 3 gånger innan jag insåg hur fucked up denna filmen faktiskt är, men nu efter tredje gången så förstår jag ju dock det. Det är dock inget dåligt utan bara jättebra, en mycket mysig keltig konstig rulle, rekomenderas!
 film/spel_nörd
Yuzna är nog helt enkelt en tvättäkta DÅLIG och SMAKLÖS regissör.. Men HÄR serru, verkar det som om han bara "råkat" göra ett mästerverk, trotts den traditionella allmänt sunkiga atmosfären.. Detta är enligt mig en gyllene paranoia-klassiker i samma klass som Polanskis verk. Synd bara att den kändes så kort, hoppas på att det kanske finns någon form av ocensurerad version att få tag på..
 psyche_delic
Mindes den som mycket bättre, men den höll inte helt och hållet.
 volvo_240
Extremt störd film med ivss potential. Men den faller platt tyvärr.
 cristian81
Helt sjuk och det får den ett extra plus för
 ziferN
Helt klart charmig, spännande och underhållande från början till slut. Storyn är underbar och den håller mig i schack i princip hela tiden. Slutet var dock en aning sjukt, äckligt och makalöst bra. Jag har en känsla av att om jag skulle se denna när jag var yngre så skulle slutet troligtvis lämnat en stor påverkan hos mig, och jag måste även säga att detta är definitivt Yuznas bästa film. Positivt överraskning som gav en bra tidsfördriv!
 Count_Duckula
Tangerar femman, hiskeligt bra!
 Malfunction
Schysst blandning av trubbig samhällskritik och fisting, Åsa-Nisse stunderna klarar jag mig däremot utan.
 Amx
Slutet och låten i slutet, haha <3
 filmfreak1
Grymt bra första halva, sen blir det lite för mycket. Billy Warlock gör det väldigt bra. 3a!
 gauze
Screaming Mad Georges organiska effekter är bitvis lökiga men också bitvis heeeeeeelt fantastiska
 Count_Duckula
Lighten up Billy boy, drink your tea before you drool!
 Kriffot
Hyfsat trevlig, men lite väl tramsigt i slutet. Riktigt hemsk 80-talskläder visas upp på löpande band. Överklassen porträtteras på ett trovärdigt sätt!
 Dutch
En bortglömd pärla skulle jag tro att detta är.
 Salvation_Mind
Vilken härlig liten pärla, bara lite mera substans, lite mer mysticism, ett snäpp mindre fånigt. Man missar tyvärr inget grundläggande för mänskligheten om man inte ser denna film så det är en underhållande 4a i betyg, kanske tom en låg fyra men gillar verkligen känslan i filmen.
 sunvalley
Sista tjugo minuterna är helt galna! Lyckad samhällskritisk äckelfilm.
 Daed
Weird, men underhållande.
 Luca Canali
70min nonsens men med ett stänk av schysst samhällskritik och 20min välgjord body horror med inslag av trams. det ska fan va betygsättare... får bli en kompromiss: okej- (42/100).
 myslas
Väldigt skum men bra samhällskritisk skräckkomedi. Sista tredjedelen är lysande.
 LundstedtJ958
Jag är helt mållös.
 BrutusBeefcake
Det finns inte många saker som är bättre än filmer om hemliga sexsekter för rikingar. Eller jo, när Bryan Yuzna så höjs det nog ett nivå till. Roligt och träffsäkert med skön body horror framåt slutet. Briljant! Sedan så kan jag inte sluta tänka på Rob Lowe när jag ser Billy Warlock och det är ju definitivt inte någon nackdel. (11-/15)
 dudson
Ja jävlar vilken sinnes-sjuk film upplevelse. Makabert är bara förnamnet. Filmen levererar verkligen både stark samhälls kritik samt humor i en skön blandning. Sen tappar den heller aldrig styrfart då man nästlas in i själva handlingen på ett schysst sätt. Den sista halvtimmen var obskyrt magstark#) 3+
« Föregående   |   1 2
Senaste kommentarer
Den of Thieves (info) 19:38 25/6 (27)
Get Out (info) 19:34 25/6 (92)
American Made (info) 19:29 25/6 (37)
The Perfect Date (info) 19:21 25/6 (3)
Crypto (info) 19:19 25/6 (1)
The Drowning (info) 17:58 25/6 (3)
Isle of Dogs (info) 17:32 25/6 (29)
What Men Want (info) 17:26 25/6 (1)
Avengers: Endgame (info) 17:20 25/6 (29)
The Last Summer (info) 17:19 25/6 (2)
Under belägring 2 (info) 17:17 25/6 (150)
Specialisten (info) 17:14 25/6 (117)
Whitney (info) 17:10 25/6 (7)
Booksmart (info) 17:06 25/6 (10)
John Wick: Chapter 3 - Parabellum (info) 17:05 25/6 (12)
Rim of the World (info) 16:59 25/6 (9)
Always Be My Maybe (info) 16:55 25/6 (4)
The Professor (info) 16:51 25/6 (3)
Someone Great (info) 16:46 25/6 (2)
The Girl in the Spider's Web (info) 16:44 25/6 (13)
X-Men: Dark Phoenix (info) 16:38 25/6 (7)
Hej Pussycat (info) 16:31 25/6 (20)
The Meg (info) 16:27 25/6 (46)
Adrift (info) 16:23 25/6 (9)
Plus one (info) 16:14 25/6 (1)
The Way We Weren't (info) 15:57 25/6 (1)
Anna (info) 15:41 25/6 (1)
Fimpen (info) 14:56 25/6 (75)
Offret (info) 14:55 25/6 (160)
The Con Is On (info) 14:16 25/6 (1)
Bajonett på! (info) 11:56 25/6 (3)
40 pistoler (info) 11:55 25/6 (10)
Smurfarna: Den försvunna byn (info) 10:52 25/6 (7)
The Silence (info) 10:22 25/6 (10)
The 33D Invader (info) 10:08 25/6 (2)
The Man Who Killed Don Quixote (info) 09:43 25/6 (7)
Dödskallen (info) 09:32 25/6 (9)
Happy Death Day (info) 09:24 25/6 (31)
Wishmaster (info) 09:23 25/6 (108)
Trots allt (info) 08:33 25/6 (1)
The Unwanted (info) 04:59 25/6 (2)
Djungelboken (info) 02:44 25/6 (85)
The Wolf's Call (info) 02:43 25/6 (2)
The Beach Bum (info) 02:42 25/6 (6)
Thunderstruck (info) 02:41 25/6 (2)
Cake (info) 02:41 25/6 (26)
Monica Z (info) 02:40 25/6 (152)
The Nun (info) 01:02 25/6 (31)
Legally Blonde (info) 00:45 25/6 (493)
Mannen från Laramie (info) 00:28 25/6 (26)