drsatan
haha vilken urusel film.90procent av filmen består av prat.jag avråder alla från att sen den värdelösa filmen
 uncle_funk
Väldigt impad på hur dålig en film kan vara...
 xhalelife
Bara låt bli att se den.
 Salot Sar
Det var svårt att missa den stora målningen på Lenin inne på Geralds arbetsrum. Däremot noterade nog inte så många propagandaaffischen från spanska CNT-FAI ovanför skrivbordet! :) Det var flera detaljer som var värda i en annars trött historia.
 Starlette
Fyyyyy faaaaasiken. Var är nollan när man behöver den?!
 Kryzmynta
jag tyckte den var dålig på ett charmigt sätt. som skräckfilmer från 70-talet är.
 todape
Riktigt usel film i mina ögon. Ingenting som imponerar. 1 av 10.
 rikirock
Detta måste vara den sämsta zombiefilmen som gjorts. Skådespelet var uruselt och handlingen var kass. Nej detta är verkligen inget att rekommendera.
 TheHorrorfan
Egentligen så är den värd en 1a, men jag förvånar mig själv och ger den en 2a.
 thedude90
2a enbart för Jeffrey Combs.
 Totenkopf
Nån höjdare är den ju inte direkt men någonting har den så den inte slutar som kalkonrulle iallafall.
 OKComputer
Det här kan vara det absolut sämsta jag någonsin har sett
 tpb
Divoff är ju en favorit men det kan inte hjälpas, det går inte ge annat än en etta. Fast doftgranarna var ju ett plus.
Ska absolut intestå i hyllan med Romeros verk. Gillar Divoff även i den här skiten, men något annat än bottenbetyg är tyvärr otänkbart.
 Maduson
Mycket skit har man sett här i livet, men undrar om inte den här tar Oscarn. Vedervärdigt långtråkig, urusla effekter, och förjävligt skådespeleri som t.o.m eleverna på särskolan i Sveg hade lyckats bättre med. En 1 i det här läget känns som ett rejält överbetyg, men om nåt förtjänar ett plus så är det fan doftgranarna på farsan, riktigt kul!
 Intro
Fy fan vad kass...
 CHNE
Robin Sydney : Om det enda man kan säga om en skådespelerska är Nice boobs så är hon med i helt fel filmer...
 myslas
Ju längre man kollar på filmen desto mer vill man att den där 3D-skyffeln som Divoff vevar med ska nå så långt ut från TV:n att man själv halshuggs så man slipper se resten av sörjan.
 LTT86
Jag har hört folk säga dåliga saker om det här filmen. Och vet ni vad? Dom har.......... absolut rätt! Det här filmen var fruktasvärt dålig. Till och med skådespelare visste om att den här filmen skulle suga, det är nog därför deras spelade var så j--la dåliga och betedde sig som om dom inte brydde sig alls. Inte nog med att filmen har noll story, det här hade en av dom värsta data effekterna som jag någonsin har sett. Undvik detta film, för era egna skull.
 Sture Stenhög
Jag har sett sämre. Jag gillar trots allt att de försöker bygga upp en historia snarare än att köra fullt ut på zombie-slafs. Man lyckas också helt okej med att berätta denna historia, problemet är dock att det knappast är en historia som känns värd att berättas. Karaktärerna beter sig helt ologiskt mest hela tiden, och det är ett bra trick ifall man vill få mig att tappa intresset, det känns inte heller som att man är speciellt intresserade av att knyta ihop några säckar i slutändan. Parodin på Sarah Palin är dessutom väldigt trött. Men lite kul är det att man här låter karaktärerna känna till zombiernas plats i populärkulturen, standard brukar annars vara att karaktärerna inte känner igen fenomenet alls, jag säger inte att det ena eller andra är bättre, bara att variation förnöjer. Men nej, jag kan nog egentligen inte rekommendera det här till nån alls
 DrJW
"Re-Animation". Get it, eftersom Jeffrey Combs från ReAnimator-filmerna är med i den här! Tro de eller ej, men de här är en uppföljare till Night of the Living Dead 3D, den riktigt kassa remaken med Sid Haig. Jag är ingen fan av Tom Savini's remake av den originella klassiska Romero-filmen, men den var en mycket bättre remake än 3D-skiten! Förvånansvärt så var den här inte så dålig som jag trodde att den skulle vara, visst den är fortfarande dålig - uppenbar och dålig cgi, uppenbar green screen och filmen känns verkligen stelt och har tafatta moment. Dålig, men inte jättehemsk dålig, den här är mer sevärd än den första 3D-filmen. Man behöver inte ens se den första filmen för att se den här, jag börjar att tro att de här inte ens är menad att vara en uppföljare överhuvudtaget, dem använde bara namnet eftersom den är public domain. Gillade Jeffrey Combs, men jag gillade också Andrew Divoff i den här filmen (han ser ut som en blandning av Josh Brolin och John Waters. Han även låter som Brolin). 1.5/5
 dudson
Jädrans usel överlag. Det man minns är zombie pökandet i ett pårökt tillstånd vid bårhuset.#) Resten noot so mutch...
Senaste kommentarer
Hands of Stone (info) 01:49 20/8 (5)
Drömmarnas värld (info) 23:33 19/8 (111)
Buffalo Bill (info) 23:31 19/8 (7)
Midsommar (info) 23:19 19/8 (24)
Under pyramiden (info) 22:58 19/8 (6)
Wicked Witches (info) 22:28 19/8 (1)
Leptirica (info) 22:00 19/8 (3)
Gentlemen (info) 20:17 19/8 (32)
Flicka och hyacinter (info) 20:08 19/8 (90)
Wonder Woman (info) 20:00 19/8 (110)
10 Years (info) 19:38 19/8 (22)
Behöriga äga ej tillträde (info) 19:05 19/8 (1)
För en liten snuvas skull (info) 18:58 19/8 (2)
Maskeraden (info) 18:42 19/8 (3)
Rosenbaum - Det sista vittnet (info) 18:36 19/8 (2)
Rosenbaum - Målbrott (info) 18:27 19/8 (1)
Rosenbaum - Bländverk (info) 18:23 19/8 (2)
Paddington (info) 18:02 19/8 (46)
The Last Black Man in San Francisco (info) 15:48 19/8 (2)
Cloud Atlas (info) 15:35 19/8 (305)
Den skyldige (info) 13:31 19/8 (14)
Superman the Movie (info) 11:23 19/8 (268)
Once Upon a Time in Hollywood (info) 10:57 19/8 (9)
Scarface (info) 10:50 19/8 (1043)
Kungsgatan (info) 09:53 19/8 (17)
Lejonkungen (info) 09:05 19/8 (19)
Pandoras ask (info) 06:38 19/8 (29)
A Touch of Zen (info) 06:37 19/8 (22)
Bring It On: Worldwide #Cheersmack (info) 04:22 19/8 (1)
Fruktans lön (info) 03:18 19/8 (43)
Poirot: The Adventure of the Egyptian Tomb (info) 23:12 18/8 (1)
Highlander (info) 23:05 18/8 (349)
Bloodfist VII: Manhunt (info) 22:56 18/8 (3)
De förskräckliga barnen (info) 22:52 18/8 (14)
Happy-Go-Lucky  (info) 22:37 18/8 (161)
About Time (info) 22:37 18/8 (134)
Stormen (info) 22:28 18/8 (29)
The Warriors - Krigarna (info) 21:48 18/8 (373)
The Jurassic Games (info) 20:55 18/8 (2)
Free State of Jones (info) 20:15 18/8 (21)
Kyss mig (info) 20:15 18/8 (92)
Good Boys (info) 19:10 18/8 (2)
Flykten från DDR (info) 18:02 18/8 (3)
Jersey Boys (info) 17:41 18/8 (17)
Knight of the Dead (info) 15:13 18/8 (1)
Magic Beyond Words: The JK Rowling Story (info) 15:05 18/8 (1)
Leprechaun - Back 2 tha hood (info) 12:59 18/8 (13)
Solstice (info) 12:12 18/8 (33)
UFO (info) 12:05 18/8 (10)
Brawl in Cell Block 99 (info) 11:57 18/8 (28)