stoked87
Väldigt förvånad den var väldigt underhållande :)
 Lotso
I sin helhet är Power Rangers inte så dålig som man hade kunnat befara den bli. Jag gillar att filmen ändå tar sin tid med karaktärerna och bygga upp dem. Även respektive skådespelare som spelar dessa tonåringar gör ett bra jobb ifrån sig. Däremot hade jag önskat att vi kom till själva dräkterna där de "morphar" och fått lite action tidigare. Filmen känns aldrig seg eller tråkig, men det tar ändå för lång tid innan det man betalar för, verkligen inträffar. Filmen är mer eller mindre underhållande i den benämningen, men heller inget större anmärkningsvärt i dessa filmtider vi lever i.
 Bomkia
Inte alls pjåkigt. De lägger ner relativt mycket tid på att bygga upp karaktärerna vilket betalar sig. 3a.
 ulpe01
Det tar alldeles för lång tid innan filmen egentligen kommer igång. Banks ser ut att stortrivas i rollen som storskurk, och det var väl den delen som höll mitt intresse vid liv.
 canon4
Rätt rutten film men några barndomsminnen lyckades den framkalla samt att den hade några häftiga scener.
 foppa99
Efter de blev PR va filmen galet dålig. Innan, helt ok
 callusis
Åh så gulligt det ska vara jämt.... in med mer blod, misär och svett. 2-
 Engravadlax
Mä. Barnfilm. För övrigt så är Megazordens styrmekanism pants-on-head retarded.
Den här filmen har ändå ett par riktigt sympatiska sidor, det känns som ett ganska bra försök till inkluderande representation och jag gillar grejen med hur dom alla kommer tillsammans och det hade kunnat vara lite av en superhjälte frukostklubb. Men, det är för platt och B och helt enkelt inte alls bra nog. Jag gillar verkligen helheten överlag och tanken bakom, men detaljer i dialog, karaktärer, koreografi, dramaturgi osv osv osv håller klassisk B-klass rakt igenom. Effekterna är dock verkligen inget att klaga på. Den är helgjuten på det sättet. Så även om det inte ens är en särskilt stark tvåa så är det ändå ett sympatiskt försök på något sätt.
 Halofreak92swe
Så fruktansvärt larvig. Alldeles för barnslig för att ens vara underhållande. 2-.
 Devilholk1337
Årets? Största överaskning
 madstalin
Hur kan den här filmen ha så dåligt betyg? Den gör det Transformers gör fast med mycket mer själ och ärlighet. Det enda kassa egentligen är nog just Transformers-apandet och att striderna kändes billiga och tyngdlösa. Att jag är ett gammalt Power Rangers-fan hjälper lite på traven kanske, men jag tyckte filmen var otroligt mycket över förväntan.
 zallaxx
Du ser en film som heter powerrangers och förväntar dig att det är något annat än en barnfilm? Ibland fattar jag verkligen inte hur folk funkar i skallen. Klockren 4a eftersom den var överraskande bra.
 krank-mma
Om man inte är sugen på att se en Power Rangers-film rekommenderar jag att man ser något annat. Det här är en lysande, tramsig, over-the-top och väldigt självmedvetet töntig grimdark-reboot av 90-talets kanske konstigaste och lökigaste tv-serie. Den försöker inte vara något annat, och den gör sitt koncept lysande.
 setterwall
I sin genre är den stabil. Dock för lång.
 Dutch
Inte så brutalt usel som jag trodde på förhand men visst är det en värdelös film.
 Adoniram
Utomordentligt fånig men av någon anledning ändå smått charmig.
 Metheuz
Lite för mycket uppbyggnad. Det gick nästan 80% av filmen innan dräkterna dök upp och striderna efter det var ganska bleka också.
 Zeds2003
Slutet var ingen höjdare, annars skön rulle på sin helhet!
 norenorama
Sämst skurk i filmhistorien..
 n u f a n
Gillade den här lika mycket som om jag skulle se serien i vuxen ålder. Skräp då(gillade det då) skräp nu
 Sir_Lord
Kändes rätt ointressant och skådespelarna kände nog likadant när de gjorde den.
 Teriaky
Störtlöjlig. Men det var förlagan också, så det gav en hälsosam dos nostalgi.
 dafreakish
Fascinerande löjligt men med visst underhållningsvärde. När jag tänker på Power Rangers tänker jag på det töntigaste som någonsin visats på TV. När denna, otroligt onödiga, reboot då kommer i min väg är förhoppningarna väldigt låga. Det mesta blir som jag förväntat mig, det är ett hopplock av Fantastic 4 och Transformers men det som ändå räddar tvåan är den betydligt mer seriösa tonen än i serien. Hygglig bakgrundshistoria, om än klyschig, gör att filmen börjar okej även om den sen blir vad man kunnat förvänta sig. Det är dumt, superfånigt men helt okej en sen måndagskväll. Men inte mycket mer.
 the Feber
Oj vad tramsigt! Filmen följer standardmall 1A, inklusive totalt ointressant och platt antagonist. Hjälp!
 miss_spears
Som största fanet när det begav sig (var väl runt 9) så uppskattar jag verkligen nostalgin med den här filmen.
 Robkiller
Det här blev mest långtråkigt...
 Mikael602
Jag älskade nostalgin från då man var liten och tyckte Power Rangers var hur coolt som helst. Tyvärr så funkar formatet inte på film, och blir mestadels löjligt många stunder. Var några coola vattenscener i början men utöver det så skiner budgeten igenom.
 best_jeppe
När jag valde att slå på filmen på Netflix så var jag helt övertygad om att jag skulle sätta en 1a på denna men till min stora förvåning så tyckte jag att den var helt okej och lite lite charmig. Det här är verkligen en dussin film som jag kommer glömma bort ganska snabbt men den funkade att titta på. En lagomt kompetent film. Svag 3a.
Senaste kommentarer
The Dead Hate the Living (info) 21:36 18/3 (5)
Papillon (info) 21:24 18/3 (9)
Captain Marvel (info) 20:56 18/3 (20)
The Night Eats the World (info) 20:52 18/3 (2)
Thunder Road (info) 20:45 18/3 (4)
Aquaman (info) 20:00 18/3 (32)
Prison of the Dead (info) 19:49 18/3 (5)
In Darkness (info) 19:43 18/3 (5)
Avengers: Infinity War (info) 19:42 18/3 (81)
Fast & Furious 8 (info) 18:36 18/3 (39)
Sune i Grekland – All Inclusive (info) 16:20 18/3 (74)
Sinister (info) 15:10 18/3 (265)
Besatt (info) 15:07 18/3 (354)
Hostel (info) 15:06 18/3 (715)
Sand Storm (info) 14:58 18/3 (1)
The House That Jack Built (info) 14:56 18/3 (12)
Leaving Neverland (info) 13:47 18/3 (9)
Kärlekstrassel (info) 13:28 18/3 (1)
Snowpiercer (info) 12:48 18/3 (157)
Dödsexpressen (info) 12:29 18/3 (67)
Titta vi spökar 4 (info) 11:39 18/3 (7)
The Equalizer 2 (info) 11:25 18/3 (23)
Titta vi spökar (info) 09:31 18/3 (67)
Mandarinodlaren (info) 08:51 18/3 (30)
A Walk in the Woods (info) 02:29 18/3 (12)
Geostorm (info) 01:55 18/3 (53)
Vigilante Diaries (info) 01:05 18/3 (3)
Rogue Assassin (info) 00:11 18/3 (175)
Druid Peak (info) 23:43 17/3 (1)
Triple Frontier (info) 23:25 17/3 (6)
Blood Scarab  (info) 22:30 17/3 (1)
The Nun (info) 22:24 17/3 (27)
The Musketeer (info) 22:02 17/3 (67)
Rampage: Capital Punishment (info) 22:02 17/3 (12)
Alita: Battle Angel (info) 21:36 17/3 (18)
Suspiria (info) 21:29 17/3 (18)
The Noah's Ark Principle (info) 21:06 17/3 (3)
Som folk är mest (info) 20:58 17/3 (12)
The Photographer of Mauthausen (info) 20:57 17/3 (2)
Hör upp, blindstyre! (info) 20:52 17/3 (83)
A.P.E.X (info) 20:47 17/3 (2)
Zero Dark Thirty (info) 20:46 17/3 (182)
Var sin väg (info) 20:45 17/3 (3)
Vattenhästen (info) 20:39 17/3 (57)
Vargens tid (info) 20:32 17/3 (21)
Never Look Away (info) 20:20 17/3 (2)
RBG (info) 19:57 17/3 (8)
En film om Jörn Donner (info) 19:53 17/3 (1)
Den siste actionhjälten (info) 19:51 17/3 (376)
Goliat (info) 19:40 17/3 (8)