Hitschmidt
förutsägbart som bara den, men ganska okej.
 Fäktaren
detta var ju fint. En lagom må bra film på en söndag med baksmälla
 Sälma
Såg den för skridskoåkningens skull, väldigt mysigt att se på.
 Flisan_615
Inte jättebra precis!
 Lenkan
Jodå. Som ungdomsfilm är den faktiskt bra, med revoltering och följa sina egna drömmar och idéer. Men jag är nog lite för gammal
 prison break
rätt så bra men inte bäst
 Aliz.
älskar den
 Grim_R
En svag trea, hade blivit en tvåa om hon inte varit så snygg...
 iskub
Härlig film tycker jag! gillar filmer där folk följer sina drömmar. en liknande Helhjärtad underbar film är "peacfull warrior" lite mer "mogen" ett hett tips! man blir tagen.
 TheFuzz
Bättre än vad jag trodde. Men kanske, lite väl lång, för en ungdomsfilm/barnfilm? Rekommenderas.
 Grenen_
ganska bra
 karlmats
En väldigt stark 2a till en söt historia om en ganska rolig sport. Trachtenberg är väldigt fin och spelar sin roll bra, det blir dock lite väl mycket disneyformat med stereotyper och klichéer för att man ska vara helt nöjd. Jag störde mig fruktansvärt mycket på Joan Cusacks karaktär också men det kanske var meningen. Överlag var det dock en trevlig eftermiddagsunderhållning med åtminstone ett par tänkvärda bitar i.
 Greyleg86
grymt soundtrack, och en helt ok teenage film, men inte mkt mer än så
 thebodin
Uppfyller alla kriterier för att få en tvåa; förutsägbar, överdriven dialog, dåliga skådisar...
 HerrNenne
Typisk mitt-på-dagen-tv-feelgood-film. Kommentators-tjejen spelar så dåligt att man skrattar.
 mrs Knoxville
svag svag 3:a. superklyschig men fungerar såhär en söndageftermiddag
 Pantalong
söt ^^
 film tjejen
håller med, söt
 BadCharlotte
Även ifall den var överdriven och sjukt klyschig så gillade jag den. Det var längesen jag såg en sådan film.
 wuthering
blev bara arg, dumma brud som sumpar harvard. :S
 Kosmoskorven
Absolut, inte ett dugg förutsägbar! (typ, jag var väldigt sarkastisk där...)
 The_monsterman
Inte riktigt min stil. En plats på Harvard? Jag tar den om du inte vill ha den!
 GLO
Haha...?
 beatrs_
seg och meningslös film typ hahaha
 mr_magi
egentligen inte bra men de söta tjejerna i filmen gör det bra!
 Suverän
Vedervärdig. En sann katastrof.
 yrkeschaufföre
Bättre än det verkar här i listan, Huvudrollerna spelas ju av riktiga skådespelare till skillnad från hur sånna här filmer brukar vara!
 CaribbeanGirl
småtrevlig
 DreAmyMillie
Bra film! Små romantiskt.. och söt. Nästan så man fäller några tårar i vissa scener. :P
 Saikano
Neee, vad krystat... Blev lite för mycket ibland. Visst, jag gillar söta filmer, men den här var bara kass.. Alldeles för sockersöt för min smak. Men dräckterna var iaf fina och "Casey" är väldigt söt måste jag säga :)
 Ssagal_
Jag gilla den här sådär ? , den var dåligt för en disneyfilm men ändå bra den får dock en 2:a
 Lesthi
Mycket bra film om man gillar konståkning :D
 mr_magi
Väldigt söta tjejer och inte så mycket mer..
 biverkningar
Fin sport, bra skådespelare som gör helt okej ifrån sig + lite extra så det blir en stark tvåa.
 ailime
Väldigt söt film, helt okej. Svag trea
 knudwig
Egentligen uruselt, men jag tyckte om den. Så till den milda grad att jag sätter en 3a.
 Leffe_I
fick väga upp den här sockersöta rullen med ett 24 timmars rambomaraton.
 jompaz
Tjaaa.. varken dålig eller bra film... Ganska ordinärt spelat, liknar alla andra filmer i samma genre, den sticker inte ut på något sätt...
 cpgrisen
jaa, mysig film. men Trachtenberg är en jävligt dålig skådis, till skillnad från kim och hayden som gjorde riktigt bra ifrån sig :)
 Hangaround
Ansträngningen att över huvud taget skriva något om den här dravlinga dyngan är knappast värt besväret.
 erbjo
skitdålig.
 GNStudios
Mysig jullovsfilm.
 Redfield4ever
Förutsägbar, löjlig och ibland alldeles för corny. Men den lämnade ett positivt intryck i slutändan
 yrkeschaufföre
En ok disneyproduktion men väldigt förutsägbar.
 iriis
på något sätt en fin film om att uppnå sina drömmar. Bättre än förväntat 3++
 TJ
Jag gillar den, må vara B-film och förutsägbar, men det känns bra, och dessutom är den väldigt sann på nåt sätt. Väldigt USA-typiskt, sånt som varit ännu är fult i Sverige. Men de flesta gillar det, även om det nog finns bättre filmer av samma typ, kanske.
 TheHorrorfan
Klyschig men rätt så bra ändå.
Jag var helt och fullt i rätt sinnesstämning för denna framgångssaga. Det som också spelar in är duktiga och vackra Michelle Trachtenberg(Fantastiskt bra i TV-serien "Buffy The Vampire Slayer"). En hel del skön popmusik bjuds det också på. Som sportintresserad har jag bara den högsta respekt för konståkning och konståkare. En film man mår bra av.
 Tatty
Ganska bra film.
Bitvis verkligen jättejättedålig, men överlag så tycker jag ändå den funkar rätt bra. Slätsvag tvåa.
« Föregående   |   1 2
Senaste kommentarer
Knight and Day (info) 17:46 19/5 (295)
Children (info) 17:36 19/5 (6)
Planerat illdåd (info) 16:28 19/5 (18)
Larry Flynt - skandalernas man (info) 14:28 19/5 (209)
Röda Nejlikan (info) 14:25 19/5 (24)
Fruktans nävar (info) 13:57 19/5 (82)
Den lilla flickan i huset vid vägens slut (info) 12:41 19/5 (58)
Society (info) 11:57 19/5 (62)
Backdraft II (info) 11:08 19/5 (1)
Polar (info) 11:03 19/5 (21)
Vägvisaren (info) 10:58 19/5 (51)
Justice League vs. the Fatal Five  (info) 10:33 19/5 (2)
Mortdecai (info) 09:46 19/5 (25)
Tredje mordet (info) 08:53 19/5 (6)
Five Nights in Maine (info) 08:24 19/5 (1)
En iskall jävel (info) 07:58 19/5 (33)
Oskyldigt blod (info) 06:20 19/5 (33)
Alla mår bra (info) 03:39 19/5 (2)
[REC] 4: Apocalypse (info) 03:22 19/5 (20)
Det vildväxande päronträdet  (info) 03:04 19/5 (6)
Brokedown Palace (info) 02:14 19/5 (55)
Nattbarn (info) 23:41 18/5 (9)
The Mule (info) 22:26 18/5 (15)
Big Brother (info) 22:09 18/5 (2)
Snuten i Hollywood 2 (info) 21:35 18/5 (224)
Sonja (info) 20:19 18/5 (2)
Den hårda leken (info) 18:36 18/5 (1)
Iron Sky: The Coming Race (info) 15:45 18/5 (1)
Time Machine (info) 15:37 18/5 (327)
Sameblod (info) 15:07 18/5 (58)
Zlatan i Alperna  (info) 12:31 18/5 (3)
Fruktan lägger pussel (info) 12:28 18/5 (4)
Atlantic City, U.S.A. (info) 11:47 18/5 (44)
UFO (info) 11:25 18/5 (8)
Star Wars: The Last Jedi (info) 10:37 18/5 (148)
Acts of Vengeance (info) 10:33 18/5 (7)
Purpurgänget (info) 09:59 18/5 (1)
Black Panther (info) 09:00 18/5 (86)
American Exit (info) 07:48 18/5 (1)
Tag (info) 05:38 18/5 (7)
Isn't It Romantic (info) 05:36 18/5 (10)
I Feel Pretty (info) 05:34 18/5 (13)
Enemy Gold (info) 04:04 18/5 (5)
Summer of Blood (info) 03:44 18/5 (5)
Det ljuva livet (info) 23:33 17/5 (150)
De bedragna (info) 23:21 17/5 (29)
Mordet på Orientexpressen (info) 22:41 17/5 (49)
Destroyer (info) 22:33 17/5 (7)
Frank and Ava (info) 22:29 17/5 (1)
Big Boss (info) 21:59 17/5 (96)