harry schein
DISNEY FÖRSTÖR ALLT I SIN VÄG. Tycker jag i alla fall.
 Graciel
Nalle Puh! Konstigt nog får jag j'mt huvudvärk när jag ser den:/
 Bellan
Ior är klart bäst.
 NisseLasse
Tada
 Frantic
Jag hatar Nalle Puh och allt som har att göra med han. Men avsnittet när Kanin (som speglar mig själv) vill glömma tiger i skogen är så fruktansvärt roligt.
 Kongo
=)
 snuttismalin
barndomsgrej.. älskar nalle puh=D
 hantuggarkex
lite nostalgi ändå.
 Weder Light
Hur mycket nostalgi som helst. Men det var mycket bättre när man var 7år.
 julie.
åå nalle puh :$
 robe_karlsson
Nostalgiskt och väldigt charmigt. Den bästa Nalle Puuh-filmen.
 ssel
Jag tycker berättelserna om Nalle Puh är så mysiga och godhjärtade! Bra för barn att bli påverkade av dumsnälla björnar istället för äckliga teletubbies.
 EliasN
Nalle Puh duger väl, inte så dåligt men inte så bra heller.
 Beccson
Ganska bra liksom.
 Minik?
Fantastiskt sött och humanistiskt. Nalle Puh uppskattar verkligen allt och njuter av sitt liv!
 film_Alex
En bra barnfilm...
 Tjockisen
Nalle Puh är ju bara så mysigt att jag vet inte vad!
 JoeL431
Det är Nalle Puh vi snackar om !
 Killamangiro
asså kan någon bara skjuta ior? :@
 Ogräset
Akta er för Heffaklumparna!
 iist
Nalle Puh världens största filosof!
 Namrub
Nalle Puh regerar!
 Skrållis
så söt!!
 floyd2
Ner med disneyimperialismen! Läs böckerna istället.
 Tobias Rydén
Trevlig film som oförtjänt fått otaliga och mer eller mindre usla uppföljare.
 Ihsahn
Filmen lever ganska mycket på barndomsminnen, men karaktärerna är underbara och metaperspektivet, där handlingen läses ur en bok som även utgör en fysisk ram för handlingen, är högst charmigt. Speciellt i vinter-avsnittet.
 dutten83
Nalle Puh har aldrig riktigt varit min favorit men I-or är ju så grymt söt att jag nästan smälter.
 aronsoderlind
<33xD
 robinharrysson
En svag 3:a
 Blink182
Den här filmen såg jag otroligt mycket när jag var liten och nu när jag ser den igen förstod jag vilken bra tecknad film det faktiskt är. Väldigt barnslig, men ändå kan jag inte låta bli att tycka om den. Att se den på engelska va väldigt kul för man är så van vid de svenska rösterna. karaktärerna i Nalle Puh är faktiskt väldigt välskrivna. En Tiger som bara studsar, en pedant moralkanin, en skrämd liten gris, en björn som är lite trög och såklart den första Emon i världshistorien, Ior. En bra tecknad film i alla fall som jag inte tycker nåt barn ska gå miste om. Drömsekvensen kan nog va nåt av det mest bänga i tecknad historia.
 Rock Snack
Har många minnen av den här filmen, men den känns väldigt gammal när man ser den nuförtiden. Tiger är dock cool!!
 Chriistian2
Såg den också mycket när jag var liten.
 Strömming
Ett lyckat sätt att sätta ihop tre olika kortfilmer till en enda långfilm. Inget annat bolag hade kunnat åstadkomma en så lyckad tolkning av Nalle Puh som Disney. Alla M.M. Milnes figurer har fått mer karaktär än vad man säkert såg framför sig när böckerna kom ut för första gången! Enkelt, lugnt, mysigt och gullig, tom för en vuxen!
 Noseman 2005
Möjligtvis vinner den på nostalgivärdet, men även utan det är det en harmlös och välgjord film som väver ihop de tre historierna på ett föredömligt sätt. Kanske inte ett omdöme som skulle ge en vuxen film samma höga betyg, men i det här fallet känns det motiverat. Inte minst med det dystra barnfilmsutbud vi föräldrar tvingas vada igenom i jakten efter dylika guldkorn...
 nallepuhfan
Veldit bra tycker jag
 foppa99
så gullig o rolig
 Starlette
Nalle Puh är härlig. Mysig film.
 izaFACE
åh, nostalgi. kan inte tycka illa om denna!
 karlmats
Jag tycker nog ganska illa om den här faktiskt. Puh är bra irriterande när han springer runt och bara vill äta hela tiden trots sin fetma. Han är ju dessutom så korkad att Juholt framstår som en vettig karl. Christopher Robin är inte mycket bättre han den lilla fjollan. Ior är bra jävla emo och sämre än jag mindes honom. De enda som jag inte hyser agg mot är tiger och kaninen, det är väl också därför 2an räddas i sista sekunden. I övrigt var det lite av en mardröm att ta sig igenom, killen som gjorde Puhs röst var ett riktigt drygo. Lite fin interaktion mellan karaktärerna och barnboken var det dock. Nja, hamnar iaf på undre halvan hittills men Disney har väl ändå gjort värre. Vill aldrig se om eländet iaf.
 RadioSaga
Sådan mysig film!
 ziferN
Nalle Puh är så jävla söt.
 Dutch
Har aldrig gillat den räliga lilla feta björndjäveln.
 picklessmulan
Har aldrig riktigt fastnat för Puh. Visst är karaktärerna söta och så men i mitt tycke alldeles för söta. Jag tycker om Nasse och Ior. Betyget får bli svag 3a
 Metheuz
Lite för många tråkiga sånger och korkade djur. Det är förbluffande att Nalle Puh äger en spegel men inte har en susning om hur den fungerar. Hade iaf dom för mig rätta rösterna på figurerna.
 Grillo
Sinnessjukt gullig, en positiv överraskning jag aldrig såg som barn.
Inte så mycket till film. Mysiga karaktärer och roliga ordlekar, samt en fin epilog, men bortsett från det så är det mest gäspigt. (5+/15)
 Redwood
Helt ok. Livfullt animerad och skojigt berättad. Men jag har alltid haft svårt att connecta med Nalle Puh.
« Föregående   |   1 2
Senaste kommentarer
Bränd (info) 16:13 17/2 (40)
Disturbia (info) 15:47 17/2 (542)
Bad Santa 2 (info) 14:56 17/2 (22)
Alla helgons blodiga natt 2 (info) 12:58 17/2 (175)
Dagar som skakat världen (info) 12:52 17/2 (49)
Imse vimse spindel (info) 12:50 17/2 (189)
En riddares historia (info) 12:46 17/2 (586)
Candyman (info) 12:45 17/2 (205)
The Greatest Showman (info) 12:44 17/2 (32)
Berättelsen om Askungen (info) 12:44 17/2 (61)
Beck - Den tunna isen (info) 12:32 17/2 (28)
Vågen (info) 12:26 17/2 (42)
Mindhunters (info) 11:55 17/2 (282)
American Dragons (info) 11:49 17/2 (8)
Peppermint (info) 11:06 17/2 (4)
Beck - Djävulens advokat (info) 10:29 17/2 (17)
White Sun (info) 09:49 17/2 (2)
Climax (info) 09:46 17/2 (9)
The Shape of Water (info) 09:28 17/2 (81)
Puss & kram (info) 07:50 17/2 (8)
Tomb Raider (info) 06:29 17/2 (56)
Damsels in Distress (info) 02:18 17/2 (34)
Alita: Battle Angel (info) 02:12 17/2 (9)
Compound Fracture (info) 01:59 17/2 (2)
The Human Centipede (info) 00:59 17/2 (315)
The Possession of Hannah Grace (info) 00:05 17/2 (1)
A Star Is Born (info) 23:33 16/2 (40)
The Favourite (info) 23:33 16/2 (21)
Bohemian Rhapsody (info) 23:28 16/2 (51)
L'école buissonnière (info) 22:45 16/2 (1)
Mary och häxans blomma (info) 22:43 16/2 (6)
Järnladyn (info) 22:39 16/2 (167)
Valerian and the City of a Thousand Planets (info) 22:29 16/2 (70)
Green Book (info) 22:04 16/2 (18)
Sword for Truth (info) 21:57 16/2 (3)
First Man (info) 21:53 16/2 (22)
Happy Death Day 2U (info) 21:44 16/2 (2)
Lego-filmen 2 (info) 21:34 16/2 (2)
Ant-Man and the Wasp (info) 21:31 16/2 (36)
Spy Kids (info) 21:28 16/2 (174)
Mudbound (info) 21:20 16/2 (15)
Cool as Ice (info) 20:53 16/2 (20)
I Miss Sonia Henie (info) 18:59 16/2 (4)
Bomber och granater (info) 18:46 16/2 (3)
Baywatch (info) 18:32 16/2 (38)
Tårtgeneralen (info) 18:26 16/2 (36)
French Connection – Lagens våldsamma män (info) 17:30 16/2 (249)
The Duke of Burgundy (info) 16:58 16/2 (17)
Summer of '84 (info) 16:03 16/2 (16)
Rampage: Big Meets Bigger (info) 15:25 16/2 (24)