dr.demento
Ungefär lika kul som en tom konservburk krossade tomater. Clooney vill nog helst glömma detta !
 Occocc
Se den inte ensam!
 Floop
mycket diskret användning av smygreklam.
 Sugi
(gillar när dom gör reklam i filmen) Inte lika bra som jag hade hoppas på, men det är skön humor på vissa ställen.
 martinrebas
Ettan var kass, men den här är en av de bästa komedier som gjorts.
 Nintendo 64
Längesen jag såg den men en 2:a bara för att iden är så skruvad...
 nestle
Ganska rolig, Underhållande och konstig film.. är värd en fyra faktiskt :)
 Puck
GAhh. Känner mig lurad! Jag ville se massa galna tomarer löpa amok. Istället fick man se en röd jävla hårboll (tomat) hoppa runt. George Clooney spottar dessutom ur sig riktigt vidriga mansgris kommentarer då och då. Lite små roligt när dom gör reklam för Pepsi iofs. haha.
 Hargulaf
En del bra idéer men det funkar ändå inte. Kanske för mycket glimten i ögat?
 MrDoctor
jag säger bara: Produktplacering!
 N_ForsmOO
Aldrig sett sämre film !!
 Mr.Anderson
En fruktansvärt dålig film. Såg den på DVD och texten var osynkad!!! Det enda positiva med filmen var att se Clooney som ung, lite kul...
 Richie_Gecko
fuck, var det george clooney? ett tag sen jag såg den... usel var den iaf, tråkig och Gaahh vilket dåligt skådespeleri stundtals.
 Domple
så dålig så den blir bra
 Smultronsylt
Haha! Otroligt kass, med en viss charm.
 Spratt
Filmen är fruktansvärd, visst, den första filmen är också fruktansvärt dålig men den är iaf en klassiker. Det är är bara outhärdligt.
 WEKurtz
Detta är kul! Dock för lite tomater i denna, en mellanfilm från de rullande tomaterna i första och de onda totmatdockorna i de kommande.. Kan det vara Glooneys bästa roll?
 jeppa9
Tänk er Clooney i denna typ av film idag:D haha. Nördigt bra lr nåt var det iaf som fick den att funka
 SithLord
Så dålig att den blir dålig.
 schoultz
suger as hårt men på något sätt sevärt
 Cactus
Best. Movie. Evor.
 Hoppandesoffan
inte ens kul för att vara en kass B-film, var e tomaterna förresten å vad fan gör clooney i en sån här film?
 EvilNed
Jag älskar film som absolut inte är pretto. Och vad är då detta?
 TromaDude
Sådär...
 Goirwei
fattar inget av denna filmen , haha
 Namellak
Plus: Reklamsatiren, filmbranschskämten och Igor (inklusive vissa kläder). Minus: Kass kvinnosyn, musiken, upprepningar, mördartomaternas frånvaro samt 80-tals klychor. Svag 2:a.
 anniebunny
Rolig 80-talskomedi, och extra underhållande att se Clooney i en tidig roll.
 arthurskumberg
Hade det inte varit för "avbrotten" så hade jag nog kunnat ge den ett högre betyg.. Det är ju verkligen en b-film på hög nivå.. Lite kul att Clooney är med också..
 Daniel Mott
Om Mördartomaterna anfaller hade sin 70-talscharm har denna senkomna uppföljare definitivt sin 80-talscharm (och George Clooney!), men det gör det inte till en bättre film: betyget landar på en möjligtvis inte fullt lika svag tvåa.
 KurtKarlsson
Haha rätt skön,
 dumbass
En toppen2:a. :D
 Dele
Charmen från den första filmen är till stor del borta men jag skrattar till ibland.
 Greystalker
Ofantligt fånig film med meta-karaktär som roade mig mycket. Gäller nog att vara på precis rätt humör för denna för i vanliga fall hade jag nog satt en 1a. :D
 RunRiot
Håller helt med Greystalker, jag var verkligen på toppenhumör när jag såg denna.
 johan_90_1
Precis som Graystalker och RunRiot så var jag på riktigt bra humör när jag såg denna så jag och polaren garvade i princip genom hela filmen. Egentligen är filmen riktigt dålig rakt igenom, men som jag kommer ihåg den får den en 4:a. Om jag ser om filmen kommer den antagligen att få betyget sänkt med åtminstone 1 betygssteg.
 TheHorrorfan
Haha asså den va ju så dålig så den blev rolig men ändå för tråkig.
 Strange_
Om jag ska betygsätta filmen för hur den är gjord och för skådespelarinsatserna, så blir det en etta. Men om jag istället betygsätter upplevelsen så blir det en trea. Det finns få sådana här rullar, så ofantligt dåliga att upplevelsen att se dom blir outstanding. ex. The room är i samma liga, näästan.
 johan93
Snacka om kass. Gräsligt skådespel, den är ganska kul dock, men knappast bra....en 2a
 Testgubbar
Uttrycket "So bad it's good" kommer verkligen till sin rätt här.
 johan93
Så härligt genomusel att jag känner för att ändra till en 3a. Men som sagt, den är ju verkligen inte speciellt bra
 Jexxie
Jag vet inte vad jag ska säga....så uselt att det nästan blir komiskt. Det i kombination med att man kan skratta åt en ung Clooney räddar filmen från en etta.
 MaxMackan
Lite småkul, lättare att ta sig igenom än ettan. och ja, lite fyndigare, överlag lite bättre än första. Dock är det ju inte bra, det ska gudarna veta, men det är en sån där fin sak där underhållningsvärdet kommer av något helt annat, nämligen hur mycket det suger och hur fånigt det är. Jag älskar fåniga saker med glimten i ögat.
 ScArRrFaCe
Ah, precis min typ av humor. Skrattade filmen igenom. Handlingsmässigt är det ju dock en av de sämsta filmerna jag sett, men det bryr jag mig inte om.
 niin
En av de få bra filmer Clooney är med i
 Ful_fisk
Skitrolig film! Betydligt mer flippad än Killer Klowns from outer space, vilket gör detta till en roligare och bättre film. Mycket bra! Kul att se George Clooney som en ung kvinnojagare också!
Mitt första möte med dessa mördartomater och jag har nog lite svårt med såna här komedier som ska driva med sig själva. Det är flippat och flummigt osammanhängande, och några elaka tomater såg jag ej ett spår av. Säkert meningen att den ska vara medvetet usel och just därför plockar ändå skräpet hem några poäng då jag dock har svårt att motstå 80-talsstämningen. Även småkul att se en ung Clooney som uppenbarligen inte hade en aning om vad han gjorde.
 JonteW
Bättre än den första men fortfarande horribelt gräslig...
 Johan_G
Inte alls det jag hade tänkt mig. men en underhållande b-film som driver med sig själv.
 Djason
Ungefär som första filmen, den blandar och ger. Antingen älskar man den eller så avskyr man den.
 mahasarakam
Tramsigt -- men med många festliga detaljer.
« Föregående   |   1 2
Senaste kommentarer
Game of Death (info) 20:58 20/5 (70)
Attentatorn (info) 17:41 20/5 (14)
Bigfoot (info) 15:31 20/5 (8)
Sicario 2: Soldado (info) 15:26 20/5 (29)
Fröken Vildkatt (info) 15:01 20/5 (6)
Leviathan (info) 14:19 20/5 (54)
Girls! Girls! Girls! (info) 14:02 20/5 (7)
Rush (info) 13:59 20/5 (130)
The Commuter (info) 13:38 20/5 (32)
Saint Laurent (info) 13:30 20/5 (1)
South Park - Bigger Longer & Uncut (info) 12:35 20/5 (614)
War Machine (info) 12:02 20/5 (21)
Into the Wild (info) 11:59 20/5 (1018)
See You Yesterday (info) 11:28 20/5 (1)
Compliance (info) 11:19 20/5 (77)
Enter the Dragon (info) 10:40 20/5 (269)
Black Gunn (info) 10:02 20/5 (4)
Turtle Vision (info) 09:52 20/5 (2)
Honeymoon (info) 09:36 20/5 (41)
Judo Saga (info) 08:08 20/5 (17)
Fences (info) 08:06 20/5 (18)
Extremely Wicked, Shockingly Evil and Vile (info) 08:03 20/5 (11)
You Were Never Really Here (info) 08:01 20/5 (35)
The Professor (info) 06:57 20/5 (1)
Pirates of the Caribbean: Salazar's Revenge (info) 04:24 20/5 (71)
Into the Blue 2: The Reef (info) 02:40 20/5 (24)
Kept (info) 02:34 20/5 (3)
Sugar Daddies (info) 02:28 20/5 (2)
John Wick 3 Parabellum (info) 23:57 19/5 (5)
Hit Me (info) 22:44 19/5 (2)
Änglar och demoner (info) 22:19 19/5 (430)
The Science of Sleep (info) 21:58 19/5 (425)
Kill Me Three Times (info) 21:37 19/5 (6)
Victoria (info) 20:35 19/5 (44)
Vit hund (info) 19:25 19/5 (24)
Knight and Day (info) 17:46 19/5 (295)
Children (info) 17:36 19/5 (6)
Planerat illdåd (info) 16:28 19/5 (18)
Larry Flynt - skandalernas man (info) 14:28 19/5 (209)
Röda Nejlikan (info) 14:25 19/5 (24)
Fruktans nävar (info) 13:57 19/5 (82)
Den lilla flickan i huset vid vägens slut (info) 12:41 19/5 (58)
Society (info) 11:57 19/5 (62)
Backdraft II (info) 11:08 19/5 (1)
Polar (info) 11:03 19/5 (21)
Vägvisaren (info) 10:58 19/5 (51)
Justice League vs. the Fatal Five  (info) 10:33 19/5 (2)
Mortdecai (info) 09:46 19/5 (25)
Tredje mordet (info) 08:53 19/5 (6)
Five Nights in Maine (info) 08:24 19/5 (1)