Ceritus
Hell yeah!. Åter igen en riktigt sunkig highschool film med temat cheerleadning. Genomskinliga skådisar och löst manus. Förstår mig inte på varför jag såg denna.
 phroZt
Du såg den för att se brudarna, som jag ;-)
 ge5239
7.3 på imdb var vilseledande vågar jag påstå, grymt dålig men var inga större problem att ta sig igenom :-)
 Lesthi
Förutsägbar till 100 % men jag älskar den :) Inte lika bra som Bring it on again så därför får den en 4-a.
 Sheep
Klart bättre än att se färg torka!
 Mystica
Otroligt dålig film. Dåligt skådespeleri, dålig handling (dålig story). Slösa inte er tid på denna.
 celec
att tjejerna i filmer ser bra ut hjälper inte ett dugg i denna filmen, dåliga skådespelare, dålig koreografi och dålig regi bland de sämre filmerna jag sett fattar inte ens varför jag såg den eller såg klart
 jenns
fånig och följer samma modell som alla dessa filmer. men endå gillade jag den, odd
 FelixLindgren
jag gillar bröst. men
 grannemedgud
Man tänker ju spontant en etta. Men sedan kommer man på att det inte går att sätta en etta när alla rutiner faktiskt är sjukt snygga. Och ibland drar man ju faktiskt på mungipan...
 Fiddoli
Jag gillar den faktiskt. Dock inte lika mycket som de andra tre filmerna. Och att det är en riktigt snygg kille med ger inte filmen nåt minus direkt ;)
 mammii
danserna är ju sjuuukt tuffa :) . hur kan man kasta folk så högt upp ?
 film tjejen
usch :P
 Roosie
den här var inte bra, töntig och väldigt förutsägbar
 Osiris
Så sjukt dålig. Och det är just därför den inte får en etta för den är så dålig så den blir lite små rolig.
 Ramza
Gillade första bring it on-filmen. Underhållande och stendum. :) Och även om uppföljarna faktiskt tar det första filmen skämtade med en ganska cynisk distans, lite väl mkt på allvar är dom faktiskt rätt underhållande.
 jejje_08
den är bra eftersom den visar att det inte alltid blir som man tror
 Rogue
tycker denna var bätre en tvåan
 Christofer
Första filmen var lite småkul, och första uppföljaren gick att kolla på. Vid film nummer tre började det bli lite löjligt, men alla "sweet asses" gjorde att man orkade kolla. Däremot pallade jag inte mer än 20 minuter av denna. När de i början på stranden börjar "battla" mot varandra mådde jag nästan illa blev tvungen att stänga av.
 Mordiiax
Att sån här smörja får visas. Man tror fortfarande på något vis att uppföljarna ska ha samma kvalité som orginalet men det blir bara banalt.
 HusariaAgatka
Säger bara "cheeroffs"! :)
 charlie08
aha,, så d här e fyran.. haha.. aja den e sämst av de fyra iaf.
 lo0
Tja, börjar bli lite smått uttjatad på bring it on nu. Inte bara att abc family visade alla filmerna nu under helgen, de visade alla flera gånger. Det är ju samma film men med olika skådisar. Den här fick en 2a för att den skilde sig lite.
 biverkningar
den var förvånadsvärt bra men fortfarande en etta. kan dom sluta göra dom här filmerna nu?
 yrkeschaufföre
Lite samma handling som i de andra tre men ändå inte! Mina tre tjejkusiner gillade den.
 Lord_saile
en film men en fyra... ne det kan ju inte va bra:P
 _issabel_
haha, den här filmen var så dålig att jag satt praktiskt taget och skrattade under hela filmen åt dessa fruktansvärt dåliga skådespelare! i alla fall hoppas jag verkligen att dem slutar producera flera Bring it on filmer, det börjar bli pinsamt!
 aronsoderlind
lika het som den förra
 iriis
för dålig för att sätta en 3:a men för bra för att sätta en 2:a, så 2+ kanske är rimligt? Dåliga skådespelare, det kan jag hålla med om. Och visst har man fått nog av cheerleaders efter alla dess bring it on- filmer. Men den var helt okej att se på. Man störde sig på huvudrollsinnehavarna som satan ibland, men den var helt okej film som tidsfördriv.
 ShenLong
tjejerna snyggare, stereotyperna värre. kan inte bli annat än success
 XelaLovesYa
tyckte den var ganska underhållande. såg den med inställningen att den skulle suga så blev ändå positivt överraskad även om man ser tydligt att det är en lågbudgetfilm då tjejerna in te är supersmala längre... betydligt bättre än 2an enligt mig iaf
 Weder Light
Den sämsta hitintills men lyckas fortfarande skrapa ihop en 2a.
 fidelle
hur kan man ens få göra en så här dålig film? den är kass på alla plan
 Herr Fågelsaft
Hade inte tänkte erkänna att jag sett 45 minuter av denna rulle. Mycket luftakrobatik och jag fattar inte att de kan köra vissa av sakerna utan att bryta sina tjusiga vrister eller sparka ut varandras perfekta tänder. I vilket fall, om jag hade varit bekant med regissör Rash så hade jag genast brutit med honom och sparkat ut honom från min vänkrets.
 Sture Stenhög
Bättre än de två tidigare uppföljarna. Det är ju ändå rätt kul att det finns så mycket hat inom cheerleading, men så är de ju in it to win it också. Det känns dessutom som att man i den här filmen har en ganska stor medvetenhet om vad det är för slags rulle de gör och att man därför t ex försöker leka lite med stereotyperna. Det måste jag ändå respektera, sen tycker jag väl inte att man gör det tillräckligt bra och tillräckligt mycket för att jag ska gå så långt som att kalla det här för en bra film. Men helt okej underhållning och ganska få störningsmoment ger en stark tvåa
 Pos
'So you think you can dance' blandat med dåliga skådisar och kass musik. Tack men nej tack.
 motoko
Går att se om man inte tänker.
 columbusIvy
Varför finns ens denna film? Cheer rumble HAHAHA
 millie96
En bra film
 iingrid
Bästa filmen av alla fem!
 tobgbg
Fruktansvärt dåligt och outhärdligt. Jag klarade av fem min sen var det bye bye. Något av det sämsta jag sett.
 Raimo_1985
Som film den sämsta Bring it on hittills i boxen men jäääääklar vilka snygga tjejer.
Klart sämre och känns klart mer lågbudget än dom tidigare som också var direkt till video.
Senaste kommentarer
Game of Death (info) 20:58 20/5 (70)
Attentatorn (info) 17:41 20/5 (14)
Bigfoot (info) 15:31 20/5 (8)
Sicario 2: Soldado (info) 15:26 20/5 (29)
Fröken Vildkatt (info) 15:01 20/5 (6)
Leviathan (info) 14:19 20/5 (54)
Girls! Girls! Girls! (info) 14:02 20/5 (7)
Rush (info) 13:59 20/5 (130)
The Commuter (info) 13:38 20/5 (32)
Saint Laurent (info) 13:30 20/5 (1)
South Park - Bigger Longer & Uncut (info) 12:35 20/5 (614)
War Machine (info) 12:02 20/5 (21)
Into the Wild (info) 11:59 20/5 (1018)
See You Yesterday (info) 11:28 20/5 (1)
Compliance (info) 11:19 20/5 (77)
Enter the Dragon (info) 10:40 20/5 (269)
Black Gunn (info) 10:02 20/5 (4)
Turtle Vision (info) 09:52 20/5 (2)
Honeymoon (info) 09:36 20/5 (41)
Judo Saga (info) 08:08 20/5 (17)
Fences (info) 08:06 20/5 (18)
Extremely Wicked, Shockingly Evil and Vile (info) 08:03 20/5 (11)
You Were Never Really Here (info) 08:01 20/5 (35)
The Professor (info) 06:57 20/5 (1)
Pirates of the Caribbean: Salazar's Revenge (info) 04:24 20/5 (71)
Into the Blue 2: The Reef (info) 02:40 20/5 (24)
Kept (info) 02:34 20/5 (3)
Sugar Daddies (info) 02:28 20/5 (2)
John Wick 3 Parabellum (info) 23:57 19/5 (5)
Hit Me (info) 22:44 19/5 (2)
Änglar och demoner (info) 22:19 19/5 (430)
The Science of Sleep (info) 21:58 19/5 (425)
Kill Me Three Times (info) 21:37 19/5 (6)
Victoria (info) 20:35 19/5 (44)
Vit hund (info) 19:25 19/5 (24)
Knight and Day (info) 17:46 19/5 (295)
Children (info) 17:36 19/5 (6)
Planerat illdåd (info) 16:28 19/5 (18)
Larry Flynt - skandalernas man (info) 14:28 19/5 (209)
Röda Nejlikan (info) 14:25 19/5 (24)
Fruktans nävar (info) 13:57 19/5 (82)
Den lilla flickan i huset vid vägens slut (info) 12:41 19/5 (58)
Society (info) 11:57 19/5 (62)
Backdraft II (info) 11:08 19/5 (1)
Polar (info) 11:03 19/5 (21)
Vägvisaren (info) 10:58 19/5 (51)
Justice League vs. the Fatal Five  (info) 10:33 19/5 (2)
Mortdecai (info) 09:46 19/5 (25)
Tredje mordet (info) 08:53 19/5 (6)
Five Nights in Maine (info) 08:24 19/5 (1)