Occocc
Bra musik coh snygga strider för att vara en så gammal film tycker jag. Men jag är å andra sidan varken Bruce lee fan eller särskilt kunnig i "martial arts".
 ilgoga
Rätt trist film. Kareems rundspark regerar. Och kläderna såklart, snyggast!!!
 Nevermore
Sämre än 2:an
 Film Guden
Hehe lite speciell film. Fattigt men samtidigt lite coolt gjord emellan åt, då bla man ser lätt att det är arkiverade bilder på Bruce Lees ansikte som visas. Slutet är givetvis höjdpunkten med ena riktigt bra fighter. Men tills dess en ganska trist film med några skratt. Filmen har som sagt en scen med lösa skott och hjälten blir skadad, liknande öde som drabbade Bruce Lees son. Och några av bilderna på hjältens begravning är äkta. Kan alltså vara en hastig blick på Bruce Lees huvud som död?.
 Anders_91
Filmen är 63 minuter förlång, ganska skoj dock att se hur dom "mörkar" Bruce dubbletten med skägg och solbrillor, på det helt osamanhängande närbilder på Bruce från andra filmer.....se på egen risk
 Teriaky
rätt störande med alla stand-in scener och klipp där mellan. Det enda bra är egentligen de scenera där den "riktiga" Bruce är med, dvs slutscenerna
 DeLarza
sämsta bruce lee, bästa outfit..
 SOLSKEN
den versionen får en 2a. annars om den hade gjorts enligt Lees anteckningar & med de hittade fightscenerna intakt så hade det blivit högre betyg. hade Lee fått levat & gjort den själv så hade den säkert fått högst betyg för ingridienserna finns där.,
 jimmy ringo
Lees bästa film är en häftig och medryckande rulle med flera minnesvärda kamp-sport scener.
 inchris
iallafall inte den bästa bruce lee filmen.
 Mini
slutet kicks ass
 JBL
Vill oxå ha en gull helkropps dräkt :D
 menschenfeind
För lite Bruce Lee, scenerna med honom är ju det enda sevärda med filmen. Det känns dock att det är test. Musiken var rätt bra också.
 aak
bruce lee med gul jumpsuit!! :D
 Murken
Filmen borde ha en varningstext i början som förklararar att Bruce Lee inte dyker upp förens på slutet. För även om hans tio minuter var bra så går det inte att bortse från att resten är skit. Det känns som om de våldfört sig på hans lik.
 snowman01
Synd att det inte är något vidare innan slutet (Bruce Lees frånvaro), slutfighterna var riktigt bra dock!
 Step1
Är det inte samma dräkt som är med i Kill Bill?
Som fightingfilm är den rätt dålig. Gjordes utan Bruce Lee som först klipps in på slutet då de såklart blixtrar till. Den gula dräkten inspirerade till kill Bill
 floyd2
Bruce Lee's korta insats i slutet är värd en femma. men hans stand-in med gigantiska solbrillor förstör filmen.
 Dr Uddakärlek
Bruce Lee är bra men det räddar inte betyget.
 joker88
Synd att han dog.
 Rickelin
Ett ganska lamt försök att göra en långfilm av det lilla material som brusan lämnade efter sig. Klipptekniken är stundom skrattretande och look-a-liken är alltför lång ifrån orginalet... Slutpartiet är dock klassiskt...
 Caasimolar
Ett bra försök, men han skulle aldrig ha väntat med den för att göra Enter The Dragon. Tror denna hade blivit bättre om han istället hade fokuserat på den.
 kalle_87
Det enda som finns att säga är hade inte Bruce Lee dött hade vi skrattat lika mkt åt han som man skrattar åt Chuck Norris ^^
 ZotPod
Om man ser den som en komedi så är den rätt så bra :)
 Leynard
Scenerna när Bruce är med visar hur kass resten av filmen är
 Noseman 2005
Mkt underhållande. Självklart saknar filmen alla de kvalitéer man egentligen bör kräva när man ser film, men hallå, liksom! Fajten med Pasqual är en klassiker och en av skurkarna ser ut som Kjell Bergqvist - vad mer kan man begära? Solklar trea!
 film/spel_nörd
patetiskt försök....vore ju bra om bruce lee själv varit med nått kanske....
 dissiminator
Jäkligt knepig film, i någon mån en legendbyggare om vad som hände med Lee efter hans dödsolycka. Lee har en enorm inlevelse i de scener han är med i, och filmen hade kunnat bli nått trots alla problem han hade personligt under denna tid. Schyssta figher (när Lee är inblandad) som lyckas förmedla både känslor och berätta en historia. Fast i sluttampen - det är i mycket en efterkonstruktion till film med konstiga body doubles.
 3D Daniel
bruce lee är knappt med i filmen eftesom han dog under produktionen. De görs väldigt taffliga försök med att få kopior av lee att se ut som honom. De som gör filmen är de fightscenerna som bruce lee faktisk gjorde. Fighten mot Kareem abdul-jabbar är skön.
 AirikrStrife
var en etta fram tills dess att bruce lee gjorde entré:D
 MrMario
Klassiska overallen bara den är värd en trea
 Korunerisu
Tyvär, men att sitta där med vetandet att det är en stand-in för Bruce, att någon har skrivit ett fortsättningsmanus och att det är iopklippta scener från äldre filmer, nyinspelade och från originalet game of death så känns det för mig som att en etta passar bra. Kasta i soptunnan.
 osaka
yeah!!!!
 erosagape
tjötig
 Scrite
Svag början varpå Bruce Lee gjorde entre och allt ordnade upp sig. Den starka bondkänslan var också en bidragande faktor när filmen nådde upp till den gula trean.
 andersg
Jag gillar scenen i början där man klippt in ett foto av Lee's ansikte över kroppen.
 Intro
booooyah!
 Valarn
Urusel klippning. Dåligt ljud, manus. Började småspola efter 40 min. Blä!
 Simon Frost
Fed film.. Jeg fandt først ud af efter, jeg havde set filmen, at den var færdiggjort efter Bruce Lee var død, og at man har brugt gamle klip og 2 stand-ins. På trods af dette, synes jeg den fungerede super godt, hvis man lige ser bort fra nogle weird foto indklip, og at slutningen med huset med de 4 niveuaer logisk set ikke giver nogen mening. Uanset var det virkelig god semi-realistisk kung fu action incl. flyvespark og nunchakoes. Jeg giver 4 ud af 5 håndkantsslag..
Hädelse kanske, men visst är det underhållande även utan Bruce och det bjuds på mycket roliga fightingscener.
 Vitus
det material som hittades och spelades i slutet på en dokumentär om Lee är tio gånger bättre än hela denna "film"
 eriqk
superbt soundtrack
 eliastheman
nja, den här borde nog inte gjorts.. svag tvåa
 LTT86
Jag är ingen stor fans av Bruce Lee, men jag förstår vad han betydde för världen och hur stor impat han hade för martial arts. Och det här............ var en förolämpning för Bruce Lee.
 Metheuz
En skymf mot Bruce Lee och en film som inte borde ha gjorts när originalet ändå skulle bli helt annorlunda. Några få bra minuter med den riktiga Bruce väger inte upp det andra tramset. Särskilt ful är scenen där dom helt enkelt klistrar in en stillbild av hans huvud ovanpå stand-in:ens. Blir ytterst spännande att se hur onödigt skapandet av Game of Death 2 känns...
Det här är riktigt bra!
 the bully
Vad handlar denna rulle om? Varför gjordes den för? Vad fan var detta för något ens?!
 dudson
Vilken förolämpning till en redan sten död Lee. Vadå casha in på en tragiskt avliden legend. Till det positiva. Mycket bra fighting av Wall och Samo. Sen slut-fighten med den riktiga Bruce mot jätten Karim,Guld, Älskade även den underbara flint gubb skurken#) En tragi/komisk 2a.
 Zebulonm
Det enda bra med denna o som ger den godkänt är slutfighterna där det är Bruce Lee som fightas o inte nån B-kopia som i resten av filmen.
« Föregående   |   1 2
Senaste kommentarer
Micke & Veronica (info) 18:01 16/6 (43)
Why Are We Creative?  (info) 17:16 16/6 (1)
Adam & Eva (info) 16:58 16/6 (293)
Spegeln (info) 16:23 16/6 (147)
Rampage: Big Meets Bigger (info) 16:21 16/6 (32)
På heder och samvete (info) 14:57 16/6 (223)
Zorba (info) 14:53 16/6 (32)
Holiday (info) 13:32 16/6 (11)
End of Days (info) 12:28 16/6 (298)
Remote Control (info) 12:13 16/6 (1)
Code 46 (info) 11:54 16/6 (123)
Four Brothers (info) 10:45 16/6 (211)
Vilken jävla cirkus (info) 10:13 16/6 (12)
The Way Back (info) 09:37 16/6 (131)
Shaft (info) 09:25 16/6 (248)
All I See Is You (info) 09:22 16/6 (2)
300 (info) 09:20 16/6 (1720)
Bad Day for the Cut (info) 08:26 16/6 (5)
Flykten från Enplansvillorna (info) 06:22 16/6 (8)
Sabotage (info) 02:50 16/6 (78)
I Am Mother (info) 01:44 16/6 (9)
Anna (info) 01:18 16/6 (17)
Gräns (info) 00:45 16/6 (32)
Bird Box (info) 23:59 15/6 (54)
Efterskörd (info) 23:52 15/6 (41)
Generation Iron 3 (info) 23:50 15/6 (1)
Utan varning (info) 23:26 15/6 (14)
The Prey (info) 23:10 15/6 (30)
Arrival (info) 22:53 15/6 (172)
VS. (info) 22:49 15/6 (1)
Familjetrippen (info) 22:24 15/6 (144)
The Departed (info) 21:49 15/6 (1333)
Indiana Jones och det sista korståget (info) 21:44 15/6 (474)
Bruce den allsmäktige (info) 21:40 15/6 (1018)
Broken Arrow (info) 20:25 15/6 (258)
Venom (info) 20:23 15/6 (38)
Jag saknar dig (info) 18:47 15/6 (115)
Den tankspridde professorn (info) 17:43 15/6 (4)
Birdman (info) 17:15 15/6 (210)
Känn ingen sorg (info) 17:13 15/6 (205)
Tjejresan (info) 16:41 15/6 (17)
Unge Andersen (info) 16:25 15/6 (8)
Meteor Storm (info) 15:28 15/6 (5)
Blåst på konfekten (info) 14:58 15/6 (38)
Tvillingarna (info) 14:41 15/6 (6)
Fjällbackamorden: Ljusets drottning (info) 12:45 15/6 (17)
Amatörer (info) 11:35 15/6 (20)
Mr. Church (info) 11:21 15/6 (11)
Erotibot (info) 11:12 15/6 (3)
Taxi 13 (info) 09:58 15/6 (10)