jvlaskit
Pinsamt!
 Tobetobbs
Det var tamejfan det mest tragiska jag sett. Inte dålig dock, tragikomisk på ett lagom helt otroligt udda sätt.
 idaekberg
lättsamt svenskt skit som kan vara skönt att titta på..
 mikaelsvensson
Flera av personerna i filmen känns lite väl endimensionella och jag känner aldrig riktigt att jag bryr mig om hur filmen ska sluta. Ett par enstaka scener och situationer lyfter filmen från att vara ett riktigt bottennapp.
 grejmo
Olle Sarri är värd en 3, resten av filmen är fruktansvärt dålig..
 Frickis
Vad var detta för en skit?
 iriis
skum och annorlunda film, men den duger som natt-film.
 crossunge
Stort + att Luke Perry är med!
 queerish
men varför så klyschiga repliker? suck. och varför luke? gah. olle sarri gör filmen värd mer men det hjälps inte. oftast är det bara halvtråkiga skämt man hört förut, överdrivet, förutsägbara repliker och manus fast med en del roliga karaktärer.
 Pertinax
Olle Sarri är riktigt bra. Resten är mest skit. Men det blir en tvåa bara för att den är så fruktansvärt tragisk.
 Riwix
Varför klagar alla? Komisk tragik alá Sverige och Midsommar. Skön rulle som är intressant i det stora hela. Betydligt bättre än Sommaren med Göran :)
 Bozze80
Jag skrattade gott ett par gånger under filmens lopp, men det känns som att de försökt trycka in varenda klyscha som finns kring midsommar, vilket inte blir så lyckat, och heller inte så oförutsägbart (fast det kanske inte den här typen av film behöver vara?). Allt som allt blir det dock en stark tvåa.
 PebblesBeach
Jag förstår inte heller varför alla klagar. Filmen var väldigt rolig rakt igenom och den kändes på något vis realistisk trots allt. Jag skulle lätt rekomendera den!
 Bumsi
Olle höjer den till en tvåa ^^
 Strang3
uselt skådespel och orealistiska karaktärer, måste vara mer rått för att vara realistikt på det här viset.
 Chrome
Skit!!!
 smillans
katastrof. jag gillar olle sarri. så han höjer upp den.
 Emsisa
Bättre än förväntat. En stark tvåa faktiskt. Början gillade jag inte, men det blev bättre.. hade sina stunder, rolig då och då.
 _lucifer_
Så pinsamt dåligt emellanåt.
 Findux
Besvikelse, som Tomten Är Far Till Alla Barnen fast midsommar grymt mycket tråkigare
 sicworld
En typisk och väldigt tråkig svensson-film
 Netza
Hur fick de med Luke Perry i denna?
 kiddy
DÅLIG=(
 fredrikegerman
Sexig
 Killmangiro
Får en extra poäng tack vare scenen där Olle Sarri springer i skogen.
 produr
Tycker det känns som en modern pilsnerfilm ungefär
 Gobo
Äntligen, är filmen slut!
 Doc_Jacoby
Absolut inte så dålig som man kan tro!
 Dadpat
Precis så dålig som man kan tro!
 Kajsa91
Såg den för inte så längesen men minns absolut ingenting..
 piik
ville se den endast pga luke perry (90210-nörd) men, fyfan vad dålig och tråkig film.
 Joker_ess
Inte rolig en ända gång. Att man får se dom nakna höjer inte filmen. Den va ganska tråkig. Man väntade på att det skulle komma nån rolig scen men det gjorde det inte. Gillar Olle Sarri i c/o Segemyhr men i denna är han inte så bra men det är ingen av dom andra skådespelarna heller.
 Andi123
Seriöst vilken skitfilm! Pinsam!
 AddeColciago
Vilken travesti. Förstod dessutom aldrig riktigt vilken funktion Luke Perry fyllde, men varför inte? Betydligt mer lyssningsbar med fin musik av Timo Räisänen.
 Elizadushkufan
Det var väl typ 2 scener med Olle Sarri som fick mig att skratta, måste jag ju erkänna, men det var allt. Jo förresten, fin natur också....
 Catwalker
så farlig tyckte jag ändå inte att den var, olle sarri skrattar man alltid åt, och luke perry har åldrats väl :)
 yrkeschaufföre
Den började ju bra, tänkte att det skulle vara en mysig midsommarfilm sen blev den svensk så-att-säga. Kul att se Luke Perry.
 92elma11
Såg denna vid sisådär 4 på morgonen och såg "MUSIK: TIMO RÄISÄNEN". Jag insåg att oavsett hur dålig filmen skulle vara skulle jag ändå sitta med ett gigantiskt flin på läpparna och vara helt inne i hur musiken var nu i filmen. Filmen började, fortgick och tog slut och bara för att vara riktigt pinsam och löjlig tyckte jag den faktiskt var bra som müsligröt... massa grejer i och helt sjuka blandningar men ändå blir det gott. Kommer se om denna... Men det är kanske för att jag är lite bekvämt förälskad i svensk film... detta var feel good på hög nivå för mig i alla fall
 Piccolo
Inte helt katastrofal, Olle Sarri är ju en favorit. (men inte så bra heller...)
 F-M-J
Fruktansvärt dålig film på alla tänkbara plan.
 Djason
Pinsam svensk komedi. Visst Olle Sarri är ju lite rolig men det hjälper inte. Denna film är bara ett bevis på Luke Perrys nedgång efter Beverly Hills.
 Ramza
Hatade den inte, men fan inte bra.
 DrJW
De ända intressanta var väl att se Luke Perry fira midsommar här i Sverige, annars så var de här en obekväm smörja! Den är nästan i samma stil som Tomten är far till alla barn, men skillnaden är att den var underhållande o minnesvärd. Den här var rena motsatsen!
 Virrpanna
Kan inte säga att filmen är bra, men den förtjänar en 2a. eller?
 AlbinWesley
Jag vet inte jag nej. Jag var inställd på katastrof och det var det ju mest. Lite smått intressanta grejer och ett par bra scener hjälper inte. Inte ens Luke Perry hjälper denna. Den extremt onaturliga engelska dialogen blir avgörande. Blä.
 Björkman
Helt okej underhållning med några småroliga scener, men inget direkt nyskapande och ganska förutsägbar.
En väldigt bra och rolig komedi med bra skådespelare. Brukar faktiskt se den varje midsommarafton.
Ända roligt med den här filmen är att B-skådisen Luke Perry dök upp, annars hel kass.
 FabianBom
sommar magplask, uruselt manus, dåligt skådespel, ända som e intr se lisa verlinder, men inte ens de räcker i denna röriga och meningslösa film att dessutom lägga till luke perry för sälja filmen, ne bättre att skapa bättre regi och manus.
 picklessmulan
Helt ok rulle
« Föregående   |   1 2
Senaste kommentarer
The Silence (info) 10:22 25/6 (10)
The 33D Invader (info) 10:08 25/6 (2)
The Man Who Killed Don Quixote (info) 09:43 25/6 (7)
Dödskallen (info) 09:32 25/6 (9)
Wishmaster (info) 09:23 25/6 (108)
Trots allt (info) 08:33 25/6 (1)
The Unwanted (info) 04:59 25/6 (2)
Djungelboken (info) 02:44 25/6 (85)
The Wolf's Call (info) 02:43 25/6 (2)
The Beach Bum (info) 02:42 25/6 (6)
Thunderstruck (info) 02:41 25/6 (2)
Cake (info) 02:41 25/6 (26)
Monica Z (info) 02:40 25/6 (152)
The Nun (info) 01:02 25/6 (31)
Legally Blonde (info) 00:45 25/6 (493)
Mannen från Laramie (info) 00:28 25/6 (26)
Greven av Monte Cristo (info) 23:46 24/6 (276)
Hur det känns att vara bakis (info) 23:43 24/6 (2)
Murder Mystery (info) 23:40 24/6 (6)
Baby Driver (info) 23:25 24/6 (76)
Vem är rädd för Virginia Woolf? (info) 23:24 24/6 (156)
Yrke: Reporter (info) 23:15 24/6 (76)
Black Mirror - Hated in the Nation (info) 22:34 24/6 (7)
King Arthur: Legend of the Sword (info) 21:52 24/6 (60)
The Edge of Democracy (info) 21:32 24/6 (1)
Wildling (info) 20:57 24/6 (15)
The Hummingbird Project (info) 20:33 24/6 (2)
Den bästa sommaren (info) 19:38 24/6 (574)
Jordgubbslandet (info) 17:09 24/6 (10)
Zardoz (info) 16:14 24/6 (134)
The Boxtrolls (info) 15:45 24/6 (25)
Guilty (info) 15:43 24/6 (4)
På min hud (info) 15:32 24/6 (2)
Medan vi lever (info) 14:50 24/6 (2)
American Ninja 2 (info) 13:40 24/6 (45)
Kalle Ankas snöbollskrig (info) 12:17 24/6 (30)
Jan Långbens olympiska spel (info) 12:11 24/6 (22)
En sång för Martin (info) 12:08 24/6 (121)
Krampus (info) 11:36 24/6 (11)
Intruders (info) 11:19 24/6 (46)
Den blomstertid nu kommer (info) 10:48 24/6 (59)
Tills döden skiljer oss åt (info) 10:33 24/6 (32)
Bullitt (info) 10:13 24/6 (238)
Man lever bara två gånger (info) 07:42 24/6 (186)
Black Mirror - Striking Vipers (info) 01:26 24/6 (4)
Bikupans ande (info) 01:13 24/6 (25)
The Final Girls (info) 01:11 24/6 (22)
Black Mirror - Rachel, Jack and Ashley Too (info) 01:11 24/6 (4)
Black Mirror - Smithereens (info) 01:08 24/6 (4)
Besökarna (info) 01:07 24/6 (338)