camillis
Älskar humorn!!
 Goodfella
dålig!
 Aggro
Precis som förra filmen, men Chris Tucker kunde väl varit schysst och medverkat.
 strangemale
Usel.
 Bomkia
Total tid jag orkade se: 45 min Total IQ av alla inblandade: Se betyg
 Boogie_aight
gillar dom här filmerna
 ovtis
Oerhört skickligt skådespeleri, lysande manus, fantastiska specialeffekter finner man inte i den här filmen, däremot får man se en man snubbla baklänges och landa i hundskit. Med andra ord får filmen nätt och jämt en tvåa.
 Boogie_aight
sänker den här ett snäpp för att markera att den faktiskt är lite sämre än de båda andra filmerna
 Nufan
öh...detta är ju en mäktigt grym film. Äger som fan. jag ger den lätt en 4:a
 dixz
En 2:a för Epps.
 ezeikel
jag vet att det är meningen....men det händer ju inget...hyrde den då den stod under action i videobutiekn trodde jag skulle få se en schysst blackaction-film men vafan??
 JaKe123
Skön ghettokomedi!
 xorcist
Riktigt grym, nästan lika bra som 1:an.
 Matkrig
härlig som fan. Många skrattatacker!
 Lukinx
Den här funkar!
 G.Malmberg
svag tvåa! Inte kul!
 aperfectdrama
neheeej ni. den sämsta utav dom 3. men går att se antar jag.
 celec
3an är mycket bättre
 Nathanael
Riktigt rolig ibland, men den kan inte få bättre än trea, och då är man snäll...
 Boy n the hood
Det känns lite som att Mike Epps förstör filmen då han försöker ta över "Smokey-rollen". Iof å kanske det inte var så mkt att förstöra då next friday är en mycket svag film och långt ifrån lika bra som sin föregångare, vilken jag gillade skarpt!
 LasVegas
nene. inte bra. dom har tagit bort allt som gjorde ettan bra.
 metaltrash
Orkar tyvärr inte leva upp till sin föregångare..En klar besvikelse.
 alowishes
varför?
 JBL
Helt OK, har inte sett 1an
 kus
Den var så dålig så den blev rolig därför en 2:A
 Hugas
Den var lite smårolig på sina ställen men överlag blev den för mycket
 Kirikou
Den var rolig. Ettan måste ju säkert vara ännu bättre.
 KallesTomtar
roligare är etta iaf...
 Sammy_M
Har inte sett 1:an, men denna var sjukt rolig
 Ceku
1an e okej. Dena äger å trean e seg. Men denna är så jävla rolig, grymma skådespelare. Ingen riktig handling egentligen men ändå så jävla kul. Plus att Ice Cube äger allt
 RokkeR
En uppföljare som håller måttet, verkligen underhållande och denna "ghetto"-komedi är mästerligt, i manus och skådespeleri!
 Itake
hahahahahahahaha
 Intro
Helt klockren !
 Vigggo
Blev trist efter ett tag, så jag stängde av.
 cristian81
Helt patetiskt skräp. Man skäms över mänskligheten att sånt här får se dagens ljus
 lovecocks
nice film men 1an är helt klart bättre så det får bli en 3a,,, älskar denna sortens humor
 Sture Stenhög
När en film inleds med "New Line presents a real nigger movie" så känns det som att man vet vad man får, och den här filmen levererar också på det planet. Lika bra som första filmen är den ju inte och visst saknar man Chris Tucker. Inte heller kan man säga att allting funkar, man faller t ex in lite för mycket i ren toaletthumor. Men överlag är det ändå en skön rulle, med sköna karaktärer och kul dialog
 dr.demento
Totalt meningslös film . Hade varit helt outhärdligt utan Ice Cube.
 Eddydasilva
Så sjukt skön! älskar hela denna trion av filmer tycker inte den blir sämre någonstanns men sooo good film :D
 jallek
Skräp
 ziferN
Helt ok, småkul och underhållande men otroligt långt ifrån samma klass som ettan, som är otroligt mycket bättre och roligare. Filmen fungerar dock att titta på och fördriva tiden med för stunden, då filmen fick mig att skratta några gånger. Men ändå ingen höjdare till uppföljare. Svag trea.
 Waldo Trumbull
Småkul, men inte alls lika underhållande som den första filmen. Tramsigare manus, fånigare repliker och en allmän känsla av att den bara gjordes för att den första drog in pengar.
 ClintanTheKing
Helt okej uppföljare till succéfilmen Friday. Ice Cube är bra.
 wasteoftime
Det här är så dåligt så att det gör ont i hela kroppen. Det är så enkla "skämt", total avsaknad av manus. Dåligt skådespel. Ofattbart att det lyckades bli tre filmer i den här serien. Det värsta av allt är ju att man vet precis hur dåligt det kommer att bli efter de inledande sekvenserna. 15,0 på SH-skalan.
 arruba
Egentligen är det ingen bra film, men det är så jädra charmigt och skönt att man ändå bara sitter och ler.
 Raimo_1985
Har ju inte sett första Friday, skulle köpt de här fredags-filmerna med Ice Cube i den där lådan om tre när jag hade chansen. Aja, den här är riktigt rolig iallafall och jag har tänkt på den mycket i efterhand och skrattat till. Enda som inte är så roligt är väl latino-snubben som går åt buskishållet, dessutom hade en indisk accent vilket blev helt fel. Jag gillar verkligen Kuben.
 Raimo_1985
Andra titten och fyran står fast!
« Föregående   |   1 2
Senaste kommentarer
I Am Mother (info) 01:44 16/6 (9)
Anna (info) 01:18 16/6 (17)
Gräns (info) 00:45 16/6 (32)
Bird Box (info) 23:59 15/6 (54)
Efterskörd (info) 23:52 15/6 (41)
Generation Iron 3 (info) 23:50 15/6 (1)
Utan varning (info) 23:26 15/6 (14)
The Prey (info) 23:10 15/6 (30)
Arrival (info) 22:53 15/6 (172)
VS. (info) 22:49 15/6 (1)
Familjetrippen (info) 22:24 15/6 (144)
The Departed (info) 21:49 15/6 (1333)
Indiana Jones och det sista korståget (info) 21:44 15/6 (474)
Bruce den allsmäktige (info) 21:40 15/6 (1018)
Broken Arrow (info) 20:25 15/6 (258)
Venom (info) 20:23 15/6 (38)
Jag saknar dig (info) 18:47 15/6 (115)
Den tankspridde professorn (info) 17:43 15/6 (4)
Birdman (info) 17:15 15/6 (210)
Känn ingen sorg (info) 17:13 15/6 (205)
Tjejresan (info) 16:41 15/6 (17)
Unge Andersen (info) 16:25 15/6 (8)
Meteor Storm (info) 15:28 15/6 (5)
Blåst på konfekten (info) 14:58 15/6 (38)
Tvillingarna (info) 14:41 15/6 (6)
Fjällbackamorden: Ljusets drottning (info) 12:45 15/6 (17)
Amatörer (info) 11:35 15/6 (20)
Mr. Church (info) 11:21 15/6 (11)
Erotibot (info) 11:12 15/6 (3)
Taxi 13 (info) 09:58 15/6 (10)
The Battle of San Pietro (info) 09:50 15/6 (12)
Murder Mystery (info) 09:38 15/6 (2)
The Apocalypse (info) 09:10 15/6 (4)
Bortom bergen (info) 08:35 15/6 (15)
Robert the Doll (info) 08:25 15/6 (7)
The Lost Boys (info) 00:20 15/6 (315)
Green Book (info) 22:44 14/6 (36)
Lyrro - Ut & invandrarna (info) 22:40 14/6 (18)
Rush (info) 22:40 14/6 (131)
Still Walking (info) 21:53 14/6 (49)
Machine Gun Kelly (info) 21:39 14/6 (6)
Men in Black: International (info) 21:22 14/6 (1)
Hollow (info) 20:27 14/6 (6)
In Bruges (info) 19:39 14/6 (448)
Har du sett på fan! (info) 17:49 14/6 (1)
Jag heter Stelios (info) 15:19 14/6 (3)
Elle (info) 12:07 14/6 (16)
First Man (info) 10:58 14/6 (32)
Trust (info) 10:34 14/6 (68)
Black Mirror - Rachel, Jack and Ashley Too (info) 09:23 14/6 (3)