Niicke
Kanske det absolut sämsta jag sett...
 QTarantino
Enormt otroligt dålig.
 See
haha, så dålig :D
 Dele
Inte så kul
 Toggelito
Det bästa i denna rulle är eftertexterna, de är värda en trea, i övrigt... nja. "Maybe someone is going to die overthere but no one is going to die overhere..... oooaaaa!"
 fridenpaden
Höjer filmen igen till en trea. Älskar många av skämten men många är riktigt ....plumpa.
 Krusty
Inte ett enda skratt...
 Ernst Blofeld
tråkig
 englishwh
haha va fan! dålig..
 crawler
kommer knappt ihåg den så den borde vara en tvåa. för att vara värdig en etta måste jag minnas filmen.
 crawler
eilonwy: jo så kan det förstås vara. men jävligt djupt i sånna fall för jag minns öht inget alls av den.. kanske lite psykoterapi skulle vara på sin plats :)
 Dreamink
Värdelös! Helt värdelös!
 Bond26
suck...vad fan tänkte de på???
 KurtKarlsson
Helt okej parodi.. se värd
 Fortini
njääää
 John Kimble
Inte ett skratt under hela filmen. Inte ens ett leende. Sjukt dålig.
 Afflicter
En bekant tyckte att jag borde se den här sanslöst roliga filmen... Kanske det var här det började skita sig i fråga om parodier, för jag såg minsann inte något humoristiskt med denna dynga.
 conzpiro
SKIT! Se den inte!
 xellex
Verkligen sjukt dålig!
 Masoka
Uch! varför gjorde dom den !?
 duvet
I had this tv up my as for 15years! (eller hur det va) Klockren scen! Annars inte..
 ThomasW-dahl
Det är inte ofta man ser en komedi som är i så total avsaknad av humor. Det är ju nästan starkt att kunna göra något så dåligt.
 discotheque
öhh
 kanemura
Betygen här får ju Epic Movie att framstå som Gudfadern
 Or_var
Det absolut sämsta jag någonsin sett, skådespelarna har ingen humor i sig. Det är inte ens småroligt, det är bara tragiskt och pinsamt! FAN va dålig film!
 soycd
Jag började se på den här, men slutade titta ca 20 min senare, pga en klar stråle blod som stod rakt ut ur ögonen och träffade tvn så att det inte gick att se något. Och, ja, huset bredvid sprängdes även eftersom filmen var så OTROLIGT dålig, men det gjorde ju inte mig något. Egentligen.
 Film Guden
Nästan sevärt usel parodi. En soppa av allehanda misslyckade skämt. Pinsamt rolig möjligen.
 dimitri_ostr
Asså seriöst....................
 SJAndersson
Det enda som var i närheten av roligt var när de satt i bilen. "Do you know what they call Mickey Mouse in Amsterdam?" "Tell me." "La Ratton Royale!".. Detta var roligt pågrund av att han som sa det såg så sjukt ful ut. :) Resten av filmen skapar huvudvärk och minnesluckor.
 Sangha
gå och häng dig Bob
 partyduk
SE INTE DENNA FILMEN, SUGER VÄRRE ÄN REINFELDT OCH DÅ ÄR DET ILLA!!!
 Irwin Fletcher
Kan vara den sämsta parodi jag nånsin sett och det är normalt en changer jag gillar.
 Switchblade
jag tyckte den var rätt rolig iaf., längesen jag såg den dock.
 JamenOja
Jag får ont i magen bara av tanken på filmen, tänk er mitt öde att jag trodde jag köpt pulp fiction sen när jag drog igång filmen var jag en aning missnöjd...
 AddeColciago
Några roliga scener, främst i inledningen. Sen bara planar det ut och blir tjatigt, jobbigt och ointressant.
 högberg
usch
 sawa
En väldigt onödig film.
 Servo
Min morsa köpte denna film till mig i julklapp.. Hon misstog den för Pulp Fiction.
 Halofreak92swe
Slår vad om att den är bättre än orginalen.
 yrkeschaufföre
Dålig!! Reservoir nuns skulle ju kunna ha varit roligt men nä.
 Falla
Det enda bra med den här filmen som jag kommer ihåg det är han som gör parodin på Christopher Walken's monolog från pulp fiction med den gömda klockan.
 Dadpat
"Jag gillar Al Pacino för att det låter som cappuchino." Jag tror att det var det bästa i filmen... Hypnotiserande dåligt, jag satt som förstelnad de första 20 minutrarna.
 Coen
Aldrig igen! Skona mig för guds skull!!!!
 Docklands
Jag har trott att folk överdrivit nät dom klankat ner på den här filmen. Parodier är ofta ett tacksam konstform att ”ogilla”. Men fy helsike, vilken skit det här var =/
 ClintanTheKing
Så katastrofalt dålig, men ändå lite småkul på vissa ställen.
 LTT86
Skulle det här föreställa sig vara rolig? Jag skrattade inte en enda gång. Jag tycker till och med att den tredje Nakna pistolen filmer är roligare och jag hade svår att skratta åt den!!
 Björkman
Mycket seg och hackig. Visst är det lite kul att se hur de återskapat vissa scener, men i övrigt är avsaknaden av humor filmens stora problem. Även storyn är svag och saknar något större sammanhang. Det känns mest som en massa sketcher som inte borde lämnat ritbordet. Största pluset till snubben som spelar John Travoltas karaktär då han faktiskt lyckas fånga Travolta ganska bra i gester, mimik och röst.
 Jaganatha
Tråkig komedi som aldrig borde ha gjorts. Talanglösa manusförfattare och skådespelare en masse, däribland Dan Castellaneta som i åratal har gjort rösten till Homer Simpson. Det ser ut som en framhastad produktion där det liksom gällde att vara först med att parodiera Tarantinos två första gangsterfilmer. En del av "skådespelarna" ger intrycket att vara ståuppkomiker med som specialitet att imitera t.ex. John Travolta och Samuel L Jackson.
Värdelös
Inte rolig alls! Botten...
« Föregående   |   1 2 3
Senaste kommentarer
Skyscraper (info) 10:15 20/6 (30)
Scipio Africanus (info) 03:47 20/6 (3)
The President: Lyndon B. Johnson (info) 02:22 20/6 (6)
Himmel över Berlin (info) 00:07 20/6 (215)
Frances Ha (info) 00:01 20/6 (104)
Nausicaä från Vindarnas dal (info) 23:58 19/6 (391)
Piraterna! (info) 23:57 19/6 (66)
Captain Marvel (info) 23:55 19/6 (34)
Zootropolis (info) 23:51 19/6 (105)
Once Upon a Time in Venice (info) 23:48 19/6 (12)
Aladdin (info) 23:47 19/6 (7)
Kubo och de två strängarna (info) 23:46 19/6 (28)
Sherlock Holmes och kvinnan i grönt (info) 23:45 19/6 (19)
Justice League (info) 23:43 19/6 (67)
Hacksaw Ridge (info) 23:41 19/6 (84)
Prinsessan och grodan (info) 23:38 19/6 (218)
Björnbröder (info) 23:36 19/6 (479)
Vaiana (info) 23:35 19/6 (81)
The Confines (info) 23:28 19/6 (2)
Fjällbackamorden: Strandridaren (info) 22:57 19/6 (11)
Bastille Day (info) 22:56 19/6 (19)
Black Mirror - White Bear (info) 22:33 19/6 (15)
Black Mirror - The Waldo Moment (info) 22:31 19/6 (12)
Vox Lux (info) 21:56 19/6 (8)
Hotel Mumbai (info) 21:02 19/6 (3)
Stränder (info) 18:09 19/6 (35)
Giant Little Ones (info) 17:18 19/6 (2)
Five Feet Apart (info) 16:58 19/6 (2)
The Beach Bum (info) 16:55 19/6 (5)
Harold and Kumar Go to White Castle (info) 14:26 19/6 (331)
Floating Weeds (info) 13:35 19/6 (23)
Mandy (info) 13:07 19/6 (27)
Captive State (info) 11:10 19/6 (2)
Good Sam (info) 07:48 19/6 (1)
Vice (info) 02:58 19/6 (13)
The Last Witch Hunter (info) 01:44 19/6 (36)
Chernobyl (info) 01:24 19/6 (7)
Flykt undan rättvisan (info) 23:33 18/6 (1)
Superfly (info) 23:28 18/6 (62)
End of Evangelion (info) 23:19 18/6 (152)
Brightburn (info) 22:19 18/6 (4)
Black Mirror - White Christmas (info) 21:32 18/6 (12)
Men in Black: International (info) 21:02 18/6 (2)
Climax (info) 20:54 18/6 (11)
Autumn (info) 20:54 18/6 (2)
Body of Deceit (info) 20:53 18/6 (1)
Black Mirror - San Junipero (info) 20:18 18/6 (13)
Fitzcarraldo (info) 20:06 18/6 (178)
Cutie Honey (info) 19:39 18/6 (43)
Detroit Rock City  (info) 16:30 18/6 (177)