polski
Napoleon!
 il_duce
Älskar dubbningarna!
 W.Andersson
seagalfilm, varken mer eller mindre...
 fredake
Ehhh, tafatta försök till handling, vad händer? Steven får inte vara annat än tuff och hård. Sluta försök göra bra filmer, de ska vara som förr i tiden, tokroliga. ;D
 Bomkia
Seagal försöker göra nån slags kvasi-intellektuell storfilm, men kan inte undvika att lägga in en 10 min pang-pang. Problemet är att Seagal inte kan agera - storyn blir ungefär lika trovärdig som att jag egentligen är en rosa reptil. Nej, kära Steven - dumpa story - fixa in mer action - enda sättet du kan göra bra filmer på. Eller, iofs "bra", för inte är ens de bästa särskilt bra.
 Fläskkäft
Han har då verkligen sjunkit i kvalité. Exit wounds var ett klart lyft men den var också gjord i USA med en hyfsad budget. Det osar europeisk B-film lång väg. Bristfälliga skådespelarinsatser och varför i helvete har dom dubbat Steven Seagal i flertalet scener???
 Disco Duck
Stark fyra. Det som sänker från en femma är att Seagal blir träffad i en scen.
 axelcarnero
en tvåa får den. det är alltid kul att se seagal i auktion. ,em förövrigt var filmen riktigt kass.
 jonbo
Faktiskt inte riktigt lika värdelös som en del annat Seagal spottat ut sig, men det kanske bara beror på att denna film inte försöker vara mer än en dålig actionfilm. Den får en tvåa trots allt.
 berenger
steven seagal när han är som bäst. Han håller samma mått i alla sina filmer!
 GNStudios
tyvärr en ganska bfilm med Segal. Han har gjort mycket bättre filmer! Känns hade inte lite gammal nu? Är det en hint att bad guy ser ut som Russell Crowe? :-)
 Abigor
Skönt m en Seagal av hög klass igen. Tråkigt att han inte gör sin egen röst, men kan tänka mig att han inte hade tid. Mannen är ju duktigt produktiv.
 Film Guden
Långt ifrån bra, men klarade sig med att vara en intetsägande och väldigt medioker Film, som man klarar sig lika bra utan. Mest för dem små roliga detaljerna och att Seagal är väldigt mjuk, oftast.
 tandersten
1 är ett högt betyg för att ha sett mer än halva filmen.
 Krusty
Dn:s recensent gav denna film 0 i betyg, det har jag aldrig sett förut, men det är ett helt rättvist betyg till denna film.
 1st man
Den var svår att förstå, men Seagal höjer den till en 5:a.
 Susshi
Denna ska vi kolla på ikväll:P den får ju verkligen spridd kritik :P
 snowman01
tyckte den var helt okej faktiskt, inte alls så seg som jag föväntade mig, och den kändes inte lika B som många andra av hans nyare filmer
 Henkoo
haha..hur många olika röster hade inte Steven i denna då? lät som han va dubbad av en helt annan person ibland.
 Ndiwa
jag blir så besviken på seagal. Första filmen jag såg med honom var patrioten, såg den många gånger som liten och jag tycker verkligen om den, men alla andra filmer jag sett med honom inklusive denna är han övermänsklig och alla fighting scener är larviga.
 Sanaya
Precis som de flesta Seagal-filmer, så är den totalt intetsägande.
 Valross
Sjönk från en stark tvåa till en svag tvåa de sista 20 sekunderna
 1st man
Steven is back! Visst är detta en av de bättre rullarna med superhjälten Seagal. Steven for President!
 annto201
I denna film verkade Seagal vara både fet och otränad. En av hans sämsta jag sett tror jag. Inte ens det viktiga ämnet lyckades höja denna film till en 2:a. Usch, vad usel!
 pumpan
Steven gör sin egen tolkning av Lilja Forever och som sig bör i Stevens värld får skurken och alla skurken ens pratat med möta Steven-döden hastigt och lustigt! På något sätt dras jag till de här filmerna där Steven tar sig an de lite tyngre problemen såsom människosmuggling, miljöhoten och utrotningen av indianer. Här har vi en folkbildare av rang!
 Hulk Hogan
Asså, bara för att Segal ser så komisk ut i filmen ger jag den en tvåa! Karlfan ser ut som om han genomgått en kortison-behandling i hela huvudet som ser ut som ett jätteklot. Han ser nästan grotesk ut. Han ser sjuk och väldigt gammal ut. Men den grimaserande minen på Steven sviker aldrig folket i TV sofforna. Undrar hur länge han håller...
 yangbo
hahaha så dålig
Vad ska man säga om de här då? Som vanligt bankar Seagal skiten ur alla elakingar utan att blinka i en film vars handling möjligen skulle blivit intressant om huvudrollen hades av en skådis
 Stan
Usla Seagal är ännu uslare när han är fet och hängig. Värdelös film. Inte ens action scenerna höll.
 finkan
tyvärr så håller inte Seagals actionscener samma klass som förr
Woohoo – Herr Fiskmås slår ett slag mot trafficking. Det känns så fint att han verkligen vågar säga ifrån... (4/15)
 menschenfeind
För lite action, och den har inte många andra kvaliteter.
 fisk0
håller med menschenfeind och de flesta andra här. Väldigt märklig klippning, helt omotiverade slowmotioneffekter inslängda emellanåt, och helt obegripliga överlappade bildkollage också. Actionscenerna höll ändå hyfsad klass för att vara Seagal, så jag sätter en svag 2:a.
 Goirwei
dålig :/
 Minik?
Flock of Seagals on this MF!
 il_genio
Faktiskt lite bättre handling än de flesta Seagaler
 Spray
Dåligt som vanligt när Steven Seagal är med.
 Dreamink
Skittråkig.
 averin
Solidus: många av de frågorna du ställer, ställde jag mig själv under filmen. Inte den första filmen han dubbas, och då dubbas så udda. Han kan typ säga 2 meningar i en scen, sedan dubbas han 1 mening för att prata igen. Udda värre.
 cro
Somnade 2 gånger. Skall bli roligt att ta del av nästa film. Och då menar jag roligt.
 XenoMorph
En dubbad Seagal, underhållande är det iallafall.
 Solidus
När man börjar dubba Steven Seagal, då vet man att filmteamet har gett upp detta projekt. Riktigt usel film på alla sätt och viss.
 syltkatt
HAHA detta är ju nästan som en komedi, synd att det inte är meningen. kolla bara på manuset HAHA Vilket skämt :D
 JTP1987
Tänk att killen fick 4 miljoner dollar för detta skitet! Detta är verkligen dåligt! Men man måste ju se alla Seagal-filmerna innan man dör, not! 1a.
 dudson
Ojsan vilken Dynga!( Sigge har åter gjort en Skit film Hahaaa..Varför kan han inte banta och göra en Bra action rulle för? Hmm skummt..För nu för tiden borde det stå Komedi på Omslaget på filmerna...
 eliastheman
hahaha, att det börjar med att han räddar en skadad fågel och bredväxlar med en föräldralös stackars flicka... klassiska citat som "you know I built this cabin with my own..money" och "pain is your friend, learn to love pain and it will set you free" är alltid underhållande men det räcker inte till mer än en tvåa, en tvåa för att det är seagal
 Vasp
solif 2:a funkar fint att se men inget man minns.
 RichardEk
Ett angeläget ämne ursäktar inte en dålig film inte ens när Seagal själv påstås ha kommit på idéen. I stort sett alla hans filmer på sistone utspelas någon annanstans än i USA, kriminaliteten regerar och endast Seagal kan ställa allt till rätta. Lägg till fighter, skjutande och lite naturromantik och du har ännu en Steven Seagal - film att ha eller mista. Ifall filmen ändå har spelats in och producerats med finess, då spelar en tunn story inte så stor roll, men i det här fallet framträder berättelsens tunnhet och förutsägbarhet med bedövande tydlighet.
 Commandante
Stenhård etta! Seagal när han var som allra sämst.
 purskatuja
Tyvärr rätt menlös och oengagerande. Orealistisk relation mellan Seagal och tjejen.
« Föregående   |   1 2
Senaste kommentarer
En bohem i Paris (info) 18:36 18/2 (6)
Minnenas strand (info) 16:46 18/2 (2)
Unforgettable (info) 16:37 18/2 (10)
Röjar-Ralf kraschar internet (info) 16:29 18/2 (8)
Wild Target (info) 15:04 18/2 (76)
Flickan från ovan (info) 15:00 18/2 (324)
A Ghost Story (info) 13:42 18/2 (16)
The Hitman's Bodyguard (info) 13:38 18/2 (42)
Prospect (info) 11:29 18/2 (3)
Snömannen (info) 10:48 18/2 (44)
Zathura - Ett rymdäventyr (info) 10:46 18/2 (127)
Morgan (info) 10:44 18/2 (19)
Äktenskapsleken (info) 10:42 18/2 (10)
Mandy (info) 10:00 18/2 (25)
Going in Style (info) 09:57 18/2 (28)
Crazy Rich Asians (info) 08:48 18/2 (6)
Can You Ever Forgive Me? (info) 08:47 18/2 (3)
Mary Queen of Scots (info) 08:45 18/2 (5)
Orkesterfruar (info) 08:42 18/2 (3)
The Night Comes for Us (info) 08:29 18/2 (10)
Sex Tape (info) 08:02 18/2 (62)
10 orsaker att hata dig (info) 06:40 18/2 (674)
The Meg (info) 06:32 18/2 (37)
A Bride for Rip Van Winkle (info) 03:23 18/2 (2)
Revansch (info) 00:55 18/2 (33)
Helan och Halvan som snickare (info) 00:19 18/2 (14)
Creed II (info) 23:57 17/2 (6)
Devil (info) 23:29 17/2 (252)
Das Glück meiner Schwester (info) 23:25 17/2 (1)
De dömdas lag (info) 23:24 17/2 (2)
Shoot 'Em Up (info) 22:51 17/2 (556)
Murder In Mind (info) 22:47 17/2 (3)
TC 2000 (info) 22:43 17/2 (3)
The Blade Master (info) 22:34 17/2 (17)
Nokas (info) 22:07 17/2 (26)
Cube Zero (info) 21:55 17/2 (231)
Proud Mary (info) 20:49 17/2 (4)
Southbound (info) 20:39 17/2 (14)
Den tysta flykten (info) 18:41 17/2 (70)
Draktränaren 3 (info) 18:33 17/2 (1)
Den tredje vågen (info) 18:25 17/2 (338)
Bakom masken (info) 18:00 17/2 (4)
Der Lauf der Dinge (info) 17:38 17/2 (15)
Gräns (info) 17:19 17/2 (21)
Johnny Skidmarks (info) 17:02 17/2 (2)
Smala Sussie (info) 16:50 17/2 (1085)
Sköna Susanna och gubbarna (info) 16:47 17/2 (7)
Cube 2: Hypercube (info) 16:28 17/2 (403)
Fortress of War (info) 16:27 17/2 (22)
Cube (info) 16:20 17/2 (849)