CarroCarramell
haha! störtskön film xD denna rekomenderar jag :D klockren 4:a
 kexchokladet
En klasskådespelerska som Julianne Moore har förirrat sig in i denna smörja och höjer upp det till en svag trea
 BROBJO
kul om man tar den för vad den är!
 Maarn
ka!.. kaka!. Filmen har sina stunder. En rätt så stark 3a
 precious_death
ok en tvåa då eftersom den är lite smårolig... men bara lite
 idaho1981
Inte alls min typ av film och jag borde väl inte gilla den, men kan inte låta bli att jag blir så himla underhållen av den. Den har dragit det för långt, men för mig funkar det för en gångs skull :-).
 Trüffelschwein
Gillar temat, hade fått en fyra om de slopat den dåliga humorn (dålig humor på ett negativt sätt)
 brtkrbzhnv
Här hade de möjlighet att utforska alternativa livsformer och vägar evolutionen kunde ha tagit, och så väljer de att låta utomjordingarna utvecklas nästan precis som jordingarna gjort! Det är både orealistiskt och tråkigt. Å andra sidan är det hela förstås ett intressant koncept, och understundom var filmen lite smårolig.
 Christofer
Helskön, och med snygga effekter. Alla huvudkaraktärerna funkar bra ihop, och det e skoj att se David Duchovny ta ut svängarna lite. Julianne Moore är lika sexig som vanligt, och Seann William Scott må vara en halvdan skådis, men han är alltid rolig att se. Bäst av allt var ändå de olika alienmonstrena, sjukt roliga!
 LeonardShellby
Den är underhållande, rolig och intressant, men den tappar poäng på grund av att den kunde ha blivit så mycket mer, slutet var inte något vidare.
 Danielchrister
Skönt avslappnande komedi
 chris_lambert_
efter ett tag fattar man att det hela kommer hamna på en ganska låg nivå. Vissa moment är riktigt kul men det mesta är dock enbart dökött. Orlando Jones är största pluset i en annars ganska ljummen komedi.
 ThoXXiC
nja,hygglig rulle..
 Hoppandesoffan
svag tvåa till det här skiten... bra effekter men är helt värdelös som komedi (tror jag skrattade lite lätt tre gånger) och snällaaa kan inte nån ge Sean William Scott en fet spark så att han förstår att han inte är rolig... vill bara skjuta det aset... och Julianne Moore... hur kunde du??!!
 Jin
Jorå, något underhållande men llåååångt ifrån bra eller sevärd. en2:a
 Elektric
Bitvis riktigt rolig komedi om man är på låg-skämtshumör.
 Hulk Hogan
Ja inte blev filmen bättre för att man förenade denna Sci-Fi film med komik... Stundtals är ju filmen sevärd. Men man tröttnar ganska fort. Men håller med...Sean William Scott är ju bara så tråkig och pinsam så man ramlar ur tv-soffan. Intressant dock att se duchovny i en annars lite annorlunda roll. Arkiv X + Mupparna = Evolution (minst sagt). Stark 2:a utdelar jag filmen.
 Djason
Kass. Att Julianne Moore kan sänka sig så lågt visste jag inte. Däremot att Seann William Scott kunde sänka sig så lågt visste jag.
 Zappaist
Jag trodde att det skulle vara en småtråkig 2001-film (S. Kubrick), men blev istället glatt överraskad.
 Totenkopf
Den här har man sett några gånger, och man blir sittande filmen igenom varje gång, vilket är ett gott betyg.
 Fermis
lol trodde det skulle vara en seriös film, början var ju bra, men vilket skit. Orlando Jones spelar också fruktansvärt dåligt.
 mazquara
kul och knäpp, en stark trea!
 Jerrie
En ganska dum film, men jag skrattade till när den lilla flyg-dinosaurien föddes ur slembollen och den svarta killen utbrast "Congratulations! It´s a boy!" innan de flydde för livet :D
 Halofreak92swe
Svag fyra, rätt så rolig :D
 Llamagirl
Jag är SÅ besviken på denna film. Som vetenskapsnörd är konceptet liv från annan planet väldigt spännande, men vad har de gjort av denna fantastisk historia i denna film? Rutten löjlighet av lägsta klass. Man blir så förbannad och frustrerad på de korkade idioterna som tramsar runt den största upptäkten i historien. Irriterande idiot-mainstream-amerikanskt. USCH OCH FY! Varelserna är söta.
 Lavinia
klara inte att se klart den här, tramsig och helt i avsaknad av logik. Jag klarar inte av den här typen av meningslös humor där ingenting behöver vara förankrat i någon form av realism ens enligt filmens egna regler. Ska man göra sci-fi så måste man följa sina egna uppsatta regler tycker jag.
 Quimby
Vet inte riktigt vad jag ska tycka. Vad är målgruppen för denna filmen? Den får en tvåa. Undvik att se, såvida du inte är enormt uttråkad.
 Mara Jade
Ett fåtal roliga scener, annars ytterst tröttsam att se på...
 Emcor
Om den hade varit seriös hade jag blivigt irriterad, men eftersom hela filmen uppenbart är ett skämt så kan jag uppskatta den. Majoriteten av skämten är roliga och många av scenerna får mig att bli glad.
 muad_dib
jag skrattar rätt ut hela filmen. väldigt roliga karaktärer, visst den är förutsägbar, men det gör inget. skrattfest på hög nivå. en fyra!
 MissHanni
JÄTTE ROLIG!
 LaDecima
Ogillade.
 100tonvalspäck
Ganska kul, men lite för mycket under bältet humor för min smak.
 psykos
rikgti kul!
 BarryHero
Hade rätt låga förvätningar, men tyckte att den var helt ok. Är svag för denna typen av filmer. Läste att den från början skulle vara en seriös film istället för en komedi, och det hade jag nog föredragit ännu mer.
 fitteld
Hade ganska laga förväntningar och dom möttes men jag blev ända ganska underhallen. Lite smarolig hela filmen igenom. Dock finns det vissa skitroliga scener, framförallt med Seann William Scott. Duchovny, som jag gillar, passar in men ända inte. Han är perfekt for sin karaktär men har ingen bra kemi med humorn i filmen. Julianne Moore är skitirriterande.
 InzZzomnia
Farligt nära en 1a.
 ziferN
Smårolig och underhållande, favoriten Dan Aykroyd drar upp betyget! Helt ok film att fördriva sin tid med.
 QuiNonStultus
Nja... Väldigt klyschig, och egentligen inte särskilt rolig. En svart man med en väldigt argsint fluga i baken? Inte min grej.
 MetalJukebox
Great googa-mooga!
 Råtta
Haha vaa nää vaa
 Liwe
Fågelscenen med Seann William Scott i varuhuset ger betyget 3 istället för 2.
 horvendile
Alltså. Det är en tvåa, men en glad tvåa! Som det inte gör ont att titta på. Genomtramsig och trevlig.
 dafreakish
Efter en omtitt sänker jag betyget på det här debaklet till film. Ett fullständigt katastrofalt hopkok av usla effekter, barnslig humor och ruttet skådespeleri. Vad Moore gör i den här smörjan är omöjligt att förklara.
Klart underskattad och rolig! Duchovny är skön genom hela filmen och Jones piffar upp det mesta med att äntra scenen. Sedan kan jag inte låta bli att gilla Seann William Scott i de flesta filmerna han gör. En film man bör se om man har lagom barnslig humor.
 yrkeschaufföre
Hmmm, jag skulle tydligen ha sett den, visserligen för 10 år sen men jag kommer inte ihåg nånting. Nu tyckte jag att den var rolig iallafall. Klart sevärd.
 Salot Sar
"Strumpebandshållare? Mitt på dagern?" Ja, varför inte? Men den typen av helt orelaterade dialoger och händelser utmärker det undermåliga manuset, som förvisso gör det stundtals bisarrt komiskt.
 annihilat0r
"Evolution" är å ena sidan tidlös – medan den å andra sidan har åldrats illa. Bör förstås som lite av en klassiker, med tanke på projektets visionära anda år 2001.
 gjoob
Stundvis lite halvrolig, ibland bara pinsam 50-tals-scifi-pastisch. Men alltid underhållande.
« Föregående   |   1 ... 5 6 7
Senaste kommentarer
Skyscraper (info) 10:15 20/6 (30)
Scipio Africanus (info) 03:47 20/6 (3)
The President: Lyndon B. Johnson (info) 02:22 20/6 (6)
Himmel över Berlin (info) 00:07 20/6 (215)
Frances Ha (info) 00:01 20/6 (104)
Nausicaä från Vindarnas dal (info) 23:58 19/6 (391)
Piraterna! (info) 23:57 19/6 (66)
Captain Marvel (info) 23:55 19/6 (34)
Zootropolis (info) 23:51 19/6 (105)
Once Upon a Time in Venice (info) 23:48 19/6 (12)
Aladdin (info) 23:47 19/6 (7)
Kubo och de två strängarna (info) 23:46 19/6 (28)
Sherlock Holmes och kvinnan i grönt (info) 23:45 19/6 (19)
Justice League (info) 23:43 19/6 (67)
Hacksaw Ridge (info) 23:41 19/6 (84)
Prinsessan och grodan (info) 23:38 19/6 (218)
Björnbröder (info) 23:36 19/6 (479)
Vaiana (info) 23:35 19/6 (81)
The Confines (info) 23:28 19/6 (2)
Fjällbackamorden: Strandridaren (info) 22:57 19/6 (11)
Bastille Day (info) 22:56 19/6 (19)
Black Mirror - White Bear (info) 22:33 19/6 (15)
Black Mirror - The Waldo Moment (info) 22:31 19/6 (12)
Vox Lux (info) 21:56 19/6 (8)
Hotel Mumbai (info) 21:02 19/6 (3)
Stränder (info) 18:09 19/6 (35)
Giant Little Ones (info) 17:18 19/6 (2)
Five Feet Apart (info) 16:58 19/6 (2)
The Beach Bum (info) 16:55 19/6 (5)
Harold and Kumar Go to White Castle (info) 14:26 19/6 (331)
Floating Weeds (info) 13:35 19/6 (23)
Mandy (info) 13:07 19/6 (27)
Captive State (info) 11:10 19/6 (2)
Good Sam (info) 07:48 19/6 (1)
Vice (info) 02:58 19/6 (13)
The Last Witch Hunter (info) 01:44 19/6 (36)
Chernobyl (info) 01:24 19/6 (7)
Flykt undan rättvisan (info) 23:33 18/6 (1)
Superfly (info) 23:28 18/6 (62)
End of Evangelion (info) 23:19 18/6 (152)
Brightburn (info) 22:19 18/6 (4)
Black Mirror - White Christmas (info) 21:32 18/6 (12)
Men in Black: International (info) 21:02 18/6 (2)
Climax (info) 20:54 18/6 (11)
Autumn (info) 20:54 18/6 (2)
Body of Deceit (info) 20:53 18/6 (1)
Black Mirror - San Junipero (info) 20:18 18/6 (13)
Fitzcarraldo (info) 20:06 18/6 (178)
Cutie Honey (info) 19:39 18/6 (43)
Detroit Rock City  (info) 16:30 18/6 (177)