Cottrell
Den är ju ascool! Chris Rock har en perfekt röst till "Jones"!
 Shiro
Härlig film där det lugnt är de animerade bitarna som är bäst! Äckel humorn i verkligheten känns lite krystad. Rocks och Fushburnes röster passar utmärkt!
 JoeZ
Riktigt bra av Farrely!
 Fluffis
Den funkar absolut, men det är inte för de klenmagade. Vissa saker kan nog uppfattas som rätt äckliga. :-)
 ModiX
Verklighetsscenerna drar ned betyget men annars hade jag hysteriskt kul när jag såg den. :D
 pakmannen
Hade fått en fyra om det inte varit för "verklighetsscenerna".
 Bomkia
Kostade $75,000,000 att spela in. Spelade sen in $13,596,911, en måttlig förlust.
 Donet
Animerad film när den är som bäst
 fridenpaden
Scenerna med Bill Murray var under förväntan. Ändå var den nära att få en fyra.
 Cactus
Om det inte vore för livescenerna med Bill Murray skulle filmen varit helt värdelös.
 Defrea
det får bli en trea. lutar helt klart åt en fyra, men spelfilms elementen är inget vidare.
 Idol
Mkt. bra, men man blir äcklad ner till en trea..
 fabbe86
tuff!
 orzor
en lärorik film om människokroppen... nej men skämt å sido var den ganska kul och en bra idé att blanda animerat med vanligt.... och röstlistan gör att den får en 4a... hur fan (ursäkta svordomen) får man chris rock och Laurence Fishburne att göra rösterna till en film som denna...?
 truedman
Det får bli en svag, tycker att den ger en allt för av vikande bild av verkligheten, och sen blev det för amrikanskt i slutet. så det nästan blev en 2:a
 Redwood
Live action-delarna förstör filmen totalt, och inte har de tecknade sekvenserna mycket att komma med heller.
 Kosmoskorven
Läckert tecknad och kul idé, ungefär som En Cellsam historia...eller vad den där serien hette...om alla grejje i kroppen...skitesamma, den här var helt okej.
 wyrm
Lärorik film med humor och så var den häftigt tecknad. Thrax, skurken, var häftig. Jag håller med föregående om att den är lite som en Cellsam historia fast bättre tecknad och kanske inte så mycket "docktor" snack.
 eldtorn
älska den här filmen!
 yrkeschaufföre
Bill mUrray är ju alltid underbar men han är ju inte "med" så mycket!
 yrkeschaufföre
Såg om den, höjer till trea
 koko
kul inblick i kroppens innanmäte
 Rasmus?
skön..
 IanCurtisRIP
bill murray har aldrig sett skabbigare ut
 Betan_86
helt ok rulle, rolig emellanåt men inget jag ser om
 Aunty
Nära en trea, fin stil, och schyst röstskådespeleri.
 GrandMaster_E
Välgjord
 jonbo
Kanske inte så snyggt tecknat, men idéen var kul och en del skämt tyckte jag funka helt ok.
 DanielJohnsson
Underhållande och rolig
 Minik?
Funkar nästan
 Little Big Aun
Ok
 HippiePatrik
Aldrig för har en så lyckad mix av spelfilm och tecknad film spelats in! Dock kan jag bara komma på tre liknande filmer (Space jam, roger rabbit, rocky & bullwinckle).
 snöbrigad
Kul idé. Helt klart underhållande. Synd på att det är den nya typen av tecknat som jag ogillar skarpt. Filmen fick tyvärr en löjlig serie efter sig.
 Hahmo
Underhållande :)
 Chris90
tyckte den var lite småkul ändå. :P
 aaro
En sådan stark tvåa att det nästan är en trea. Sevärd. Eller, hmm.. Äsh, jag ger den 3.
 Filmer
Kul ide´, men jag vet inte.. Den var lite lätt att tröttna på då och då.
 hermione
det är sällan som jag inte orkar se klart en film, men det här var verkligen inte min grej.
 GustavH
Idén är ju smått genialisk. Den spelas ut riktigt bra också; med intressanta karaktärer, en bländande story och Bill Murray är ju alltid Bill Murray. Det som drar ner den från 5:an är att de otecknade partierna tar aningen för stor plats och stundtals blir lite barnsliga.
 schluff
bländande story, ursäkta? försök med skitkorkad och uselt skådespel av löjliga och överdrivna karaktärer. det är ju nästan synd om barnen som förväntas gilla detta
 Cyphax
Egentligen är den bara halvbra, men idén är ju snudd på genialisk faktiskt! Att polisstyrkan är Immunförsvaret och brottsplatserna är människokroppens olika delar tycker jag är en klockren idé och kul att se på. Tyvärr är det betydligt roligare att följa den animerade delen av filmen än scenerna med Bill Murray.
 HerrNenne
Underhållande! Idén och genomförandet av idéen är mycket bra, tyvärr blir storyn lite för standard (konstigt nog) så den höjer sig aldrig över idén. Men den håller vad den lovar.
 8ara90
Riktigt rolig, stundtals (ganska ofta t.o.m) äcklig film. Chris Rocks röst går alltid hem.
 Powha
Rolig, fartfylld och lite äcklig.
Bröderna Farrelly gör barnfilm. En lite udda idé trots att de är duktiga på hjärtlig barnslighet. Det fungerar sådär med blandning mellan spel-och animerad film. Bill Murray är dock bra. Perfekt film att använda för att lära elever på mellanstadiet hur kroppen fungerar. Personligen långt från en fulltträff.
 jingoo
Oväntat underhållande och lite väl äcklig ibland, men det går nog hem hos barnen. Gillar den påhittiga världen inuti Frank. Själva brottsintrigen med viruset var dock inte särskilt uppseendeväckande.
 yrkeschaufföre
Det animerade känns som en undervisningsfilm medan den andra delen är mest äcklig och kanske smårolig. Men är inte virusbiten för otäck för barn som gillar trams-äcklet? Men det är ändå en stabil trea mest tack vare röstskådespeleriet.
 AmyTatti
Den animerade delen i kroppen tycker jag är kul och spännande, men delen med aktörer tycker jag är för dålig, den är sluskig och Frank är inte särskilt sympatisk i hur han behandlar sin dotter, det är inget roligt i det. Så fyra för det animerade och etta för Frank blir en trea totalt, det animerade överväger historien.
 TFJ
Fruktansvärt ojämn film. Animationsdelen är bra men filmen dras ner av de olustiga och en smula äckliga live-actionscenerna. En svag trea.
« Föregående   |   1 2
Senaste kommentarer
The Dirt (info) 01:20 25/5 (16)
Bumblebee (info) 00:03 25/5 (22)
The Purge: Anarchy (info) 23:59 24/5 (82)
Fabriken (info) 22:43 24/5 (1)
Mammut (info) 21:53 24/5 (249)
The Invisible Woman (info) 20:39 24/5 (10)
Sanningen om Båstad (info) 20:03 24/5 (1)
Ärret (info) 20:02 24/5 (13)
Anonym (info) 19:57 24/5 (20)
Booksmart (info) 19:55 24/5 (1)
Tag (info) 19:43 24/5 (8)
Immortal (info) 17:49 24/5 (131)
Maskarna (info) 17:41 24/5 (48)
Zardoz (info) 17:17 24/5 (133)
Jakten på kidnapparna (info) 14:23 24/5 (8)
Den vita renen (info) 13:35 24/5 (9)
Night on Earth (info) 10:17 24/5 (184)
På jakt efter en man (info) 09:21 24/5 (1)
Journeyman (info) 06:56 24/5 (4)
Mary Queen of Scots (info) 05:27 24/5 (9)
A Perfect Ending (info) 03:44 24/5 (1)
Family Blood (info) 01:52 24/5 (5)
Learning to Drive (info) 19:35 23/5 (4)
Extremely Wicked, Shockingly Evil and Vile (info) 19:20 23/5 (12)
Mirakelpojken (info) 19:11 23/5 (1)
Stockholm, My Love (info) 16:16 23/5 (1)
Texas Chainsaw Massacre 3D (info) 14:48 23/5 (90)
I Feel Pretty (info) 13:59 23/5 (14)
Attentatorn (info) 10:20 23/5 (15)
Ödemark (info) 10:20 23/5 (1)
Ida (info) 10:18 23/5 (79)
The Perception (info) 09:15 23/5 (1)
Bad Moms (info) 01:48 23/5 (35)
Fear and Desire (info) 01:24 23/5 (30)
Us (info) 01:22 23/5 (15)
Aquaman (info) 01:18 23/5 (42)
Helvetet i grodstan (info) 00:58 23/5 (29)
Blekansiktet (info) 23:56 22/5 (12)
Rehearsals for Retirement (info) 23:52 22/5 (2)
Bränd (info) 23:13 22/5 (12)
The Convent (info) 22:38 22/5 (1)
Haunting on Fraternity Row (info) 22:29 22/5 (1)
Nightbreed (info) 22:00 22/5 (64)
Rock'n roll för hela slanten (info) 21:46 22/5 (1)
Rock Around the Clock (info) 21:44 22/5 (7)
Drunk Parents (info) 21:26 22/5 (2)
30 Miles from Nowhere (info) 21:14 22/5 (1)
Thor: Tales of Asgard (info) 20:12 22/5 (14)
Safe Haven (info) 19:56 22/5 (65)
Butiken vid Storgatan (info) 19:25 22/5 (25)