Betyg idag: 1 889 Besökare idag: 5 737

Jin
Riktigt riktigt dålig film. Instämmer med att Arnold utan våld är som en våffla utan glass. Stelt, och inte så välspelat. Det ska vara glass. Kladdigt. blod.och med feta one-liners såklart.
 Barbamuffin
Jag frågar mig om och om igen...Varför?
 Dumass
Arnold måste slåss.
 lou_olin
It's funny cuz it's true
 ses11
Till och med rolig i sina stunder, men självklart en dålig film.
 embla13
njaa..
 funnybunny
Extremt charmig och väldigt rolig i många lägen:)
 MrMario
inte usel men inte bra
 Fritz_Klyka
Skitkul när man supit 3 dagar och den råkade gå på tv.. annars ren skit.
 Draindemon
Såg denna på bio och skrattade mest åt skiten
 oscarbob
Fånig, men lite kul.
Att jämföra med Twins känns självklart, och jag måste nog säga att denna är lite mindre dålig då den inte är fullt så hysterisk. Fånig, korkad, men småcharmig och (överraskande nog) en hel del subtila elakheter. Däremot är Emma Thompson ytterst enerverande. Men på det hela taget en positiv överraskning – en stark tvåa. (6-/15)
 Alu369
Inte helt genomusel, men ganska korkad...
 AddeColciago
Kan vara det sjukaste jag nånsin sett. Blir dock väldigt roligt. Svag trea!
 nathaliew
okej, lite märklig story men ändå charmig med sin lilla lek om kvinnligt och manligt beteende. Dessutom kul att se "machomannen" Schwartzenegger som "kvinna" :)
 Hieroglyph
Män kan visst föda barn. Det fattade de redan -94.
 LaDecima
Skit.
 Djason
Osmaklig film
 Kreepy
Höjer betyget eftersom en gravid Arnold är för bra för att vara dålig.
 CultOfZenith
Kalkon, men konceptet är så vrickat att det inte går att avfärda helt.
 Deytrox
hahahahahahahaha.... sorgligt
 volvo_240
Hade förstås inga förväntingar öht, inga positiva alltså hehe. Men det visade ju sg vara en trivsam och ibland grymt rolig film.
 larsen1976
Okej då.. bara för att det är det underbara radarparet Schwarzenegger/De Vito som jag blev förälskade i Twins (en femma!)... men annars har v'äl kanske handlingen mycket att önska. LIte väl för klyche ibland...
 Maxter
mycket underskattad
 Kosmoskorven
Ha ha ha! Jag är svag för nostalgi. Absolut ingen skitbra film. Men den duger.
 jennah
Sämsta filmidén ever..
 8ara90
Krystande Arnold Schwarzenegger?...
 Totenkopf
Arnold och DeVito funkar väldigt bra ihop, riktigt underhållande.
 the bully
terminator har blivit en jävla hen
 Xenox
Lite underhållande, men filmen är egentligen ganska dålig.
 zonk
danny & arnold - vilket par..
 Znorre
Stundtals hysteriskt rolig.
 ulpe01
Terminator blir gravid, jag tror inte det va....
 fari
Hyffsad rolig, en del schyssta scener men å jävla obehaglig.
 Commandante
Arnold hade verkligen ett uselt tidigt nittiotal.
 robbieroy
"Junior" med Arnold Schwarzenegger. Ivan Reitman är värd lite skit eftersom han lyfte Arnold hur actiongenren och gjorde honom gravid och till dagisfröken bland annat. Junior är en patetisk film såklart, men samtidigt medveten om det. Arnold på gravidhemmet som en dopad östtyska lämnar tittaren mållös.
 ClintanTheKing
UNDVIK, UNDVIK, UNDVIK! Det känns lite sådär att säga det när det gäller Arnold men denna film ska du utan att tänka strunta i att se.
 AlbinWesley
Asså jag vet inte. Det är ju inte särdeles dåligt genomfört, det är bara en idiotidé från början. Oturligt nog var det just den som råkade börja på tv när jag kom hem. Mjäää jag vet inte. Kollade inte supernoga heller. En mycket bräcklig tvåa kanske.
 Devils_Arcade
HAHA jätterolig!!
 Sture Stenhög
En inte helt lättbedömd film detta, men man kan iaf inte klaga på dess förmåga att profilera sig genom sin grundidé. Min egen syn på denna idé pendlar mellan dumroligt och ofattbart dåligt, fast under filmens gång kändes det mer som det förstnämnda måste jag nog säga. Det går dock inte riktigt att komma ifrån att hela filmen bara består av variationer på ett och samma skämt, men med Arnold i huvudrollen så blir det fortfarande roligt med ganska stor regelbundenhet. Så omdömet är ändå försiktigt positivt, och tvåan är ganska stark
 mammene
En ganska fånig ide tyckte jag först, men när Arnold är med kan vad som helst hända. Det som hände var att jag gillade det här och det är nog till största delen Arnolds förtjänst och hans samspel med Danny DeVito. Är Arnold inblandad då blir det bra, han är suverän att få fram humorn med små medel, den här gången var medlen lite större än vanligt.
Schwarzenegger blir gravid. Inte direkt vad man skulle kalla trovärdigt, men det är rätt kul att se Arnold på smällen. Schwarzenegger och Danny De Vito paras ihop igen för första gången sedan Twins och det är en charmig och smårolig film vi får se.
 LauenKauen
Nog för att det inte är meningen att filmen ska tas seriöst, men när det är en komedi som man inte lägger ett enda skratt på då är det svårt att ens ta den komiskt. Fånigt och undermåligt från första stund och inte ens Arnold, som allt som oftast brukar roa mig, lyckas roa mig. Svag 2a.
 Brouhaha
Praktiskt taget Mrs. Doubtfire-stuk där Arnold får låtsas vara kvinna. Och det är ju extra "roligt" efter som Arnold är en sådan machoman i vanliga fall. Säga vad man vill, men jag tyckte att han gjorde en bättre roll i Terminator. :/
 Solidus
Arnold gör sig bäst med ett vapen i sina händer och inte med ett barn i sin mage. Däremot så kan jag inte förneka att det finns charm och mys i filmen och Arnold lyckas bära projektet på sina breda axlar. Hela filmens humor bygger på en sak: Arnold är gravid. Det så absurd att det blir komiskt. Arnold har bättre komedier på sitt CV, men "Junior" är bättre än den horribla "Klappjakten".
 Dele
Det är onekligen en upplevelse att se Arnold stirra på ett positivt graviditetstest och säga -"I´m pregnant!". Men några lyckönskningar till vare sig honom eller filmbranschen har jag ingen större lust till efter det här.
 Tatty
Okej och rolig film men ändå lite seg och överdrivet.
Bra, rolig och underhållande film. Önskar dock att de hade valt en bättre skådis än Arnold i huvudrollen. Hade de gjort det så hade filmen fått ett högre betyg.
vilket trams
Usel, fånig, skräp... !!!
« Föregående   |   1 ... 4 5 6
Senaste kommentarer
Mission: Impossible III (info) 04:05 12/12 (651)
Mission: Impossible 2 (info) 04:03 12/12 (505)
Dålig uppfostran (info) 03:41 12/12 (156)
The Skin I Live In (info) 02:32 12/12 (130)
The Heart of Christmas (info) 01:50 12/12 (1)
9/11 (info) 01:10 12/12 (2)
The Outlaws (info) 00:45 12/12 (1)
Hangman (info) 00:33 12/12 (5)
Honeymoon (info) 00:27 12/12 (39)
Chanthaly (info) 00:08 12/12 (1)
Love (info) 23:33 11/12 (27)
John Hron (info) 23:11 11/12 (4)
Jungle (info) 23:10 11/12 (7)
The Killing of a Sacred Deer (info) 22:52 11/12 (12)
One-Armed Swordsman (info) 22:50 11/12 (7)
Mamma Mia! (info) 22:36 11/12 (779)
Prison Games (info) 22:30 11/12 (8)
Almost Christmas (info) 22:23 11/12 (2)
Fame (info) 22:12 11/12 (57)
Allied (info) 22:02 11/12 (29)
Chinatown (info) 21:52 11/12 (360)
BloodRayne (info) 21:42 11/12 (195)
Taking Earth (info) 21:30 11/12 (1)
Godzilla Resurgence (info) 21:05 11/12 (11)
The Girl with All the Gifts (info) 20:59 11/12 (30)
7 fredlösa män (info) 20:53 11/12 (5)
OtherLife (info) 20:46 11/12 (8)
Mysterious Object at Noon (info) 20:44 11/12 (2)
Marathon (info) 20:27 11/12 (15)
Polarexpressen (info) 19:30 11/12 (305)
Det (info) 18:58 11/12 (67)
Blade Runner 2049 (info) 18:57 11/12 (83)
Rogue One: A Star Wars Story (info) 18:55 11/12 (165)
Dunkirk (info) 18:53 11/12 (84)
Guardians of the Galaxy Vol. 2 (info) 18:45 11/12 (71)
12 Feet Deep (info) 18:42 11/12 (1)
John Wick: Chapter Two (info) 18:40 11/12 (43)
Live by Night (info) 18:38 11/12 (13)
Bad Moms 2 (info) 18:21 11/12 (3)
Matilda (info) 18:07 11/12 (163)
Life (info) 17:44 11/12 (50)
The Belko Experiment (info) 17:43 11/12 (11)
The Philosophy of the Bedroom (info) 17:19 11/12 (2)
Ingrid Goes West (info) 17:01 11/12 (4)
Geostorm (info) 16:59 11/12 (16)
Home Again - Kärleken flyttar in (info) 16:58 11/12 (5)
Rush Hour 2 (info) 16:56 11/12 (255)
Rush Hour (info) 16:55 11/12 (313)
The Hitman's Bodyguard (info) 16:52 11/12 (29)
The Mask You Live In (info) 16:50 11/12 (4)