Alexhallgren
haha, tyckte den faktiskt var riktigt skön
 Little Big Aun
Inte lika baserad på originalet som den första filmen.
 NolifeBrian
Dråplig komedi...I dubbel bemärkelse!
 jevlageek
Mjeh, helt okej. Skådespelet är faktiskt riktigt bra. Addams Family är mysiga.
 joker88
Usch...
 zabb
Christina Ricci & Anjelica Huston gör sina roller perfekt. Filmen är ju inte så bra som den var när man var liten men den håller ändå ganska bra. Men i betygväg så räcker det endast till en tvåa.
 Dragonetheren
Gillar den dråpliga humorn! Sen är skådisarna bra också. Speciellt Ricci som nästan alltid ser läskig ut..
 Huxor
Farsan gillade inte denna..
 BadCharlotte
Gillar alla Addams filmer, dom är så onaturligt bra!
 daje10
Lloyd som farbror Fester... say no more... grymt bra
 Christofer
Inte lika kul som ettan, men bl.a en del sköna scener på lägret.
 Brouhaha
Skådespeleriet i den här filmen är ju bäst, men handlingen kanske inte riktigt är något man kommer ihåg. *-)
 Demandred
Christina Ricci är ju lysande som Wednesday. Lloyd är också bra.
 Goirwei
sevärd
 humwama
inte alls lika bra som ettan men jag gillar den.
 saraseptember
fyyyy helvete vad dåligt... kan inte fatta att en film KAN vara så dålig! värsta jag har sett. bättre att stirra på väggen i 1,5 timme än att se denna!
 Salvation_Mind
Glömde bort handlingen, satsade enbart vidare på de hyllade karaktärerna tycker jag.
 dutten83
Rolig !! Men den är ju inte lika bra som ettan.
 HerrNenne
Gick att se på, men det beror väl om jag ska vara ärlig mer på sällskapet än filmen.
 rhubarb
älskar The Addams family oavsätt vad folk säger! Cousin It är så söt, Thing är rolig och Gomez är bara så överdriven....hehe. Min barndom skulle inte ha varit den samma utan denna familj!
 ScArRrFaCe
Har inte sett så mycket med familjen Addams, men den här var helt klart godkänd tycker jag.
 Kareina
Älskar Riccis Wednesday.
 ami86
Christina Ricci är helt klart bäst!
 yazz
En femma så fort Christina Ricci är i bild och det drar upp snittet. Plus att Joan Cusack är grym. Alltid.
 amam
Har ganska varma minnen av den här från min barndom.
 Cupiduriel
Varför har jag ens den i min samling? Jag måste varit full när jag köpte den. Den är ju überfjantig! Lägerledarna får mig att vilja spy kaskader...
 Ponycrack
Så dålig att jag inte vet var jag ska börja.
 -Daulig-
Tyckte om första, men jag måste erkänna att jag diggade denna en aning bättre. Christopher Lloyd är för söt.
 Lux Lisbon
Bättre än första filmen! Addams barnen åker på sommarläger och Wednesday tvingas... le!
 ellaine
Haha, fortfarande rolig.
 Grillo
Bättre än den första. Kollot med de sinnessjuka lägerledarna är bästa delen, även om det är grym skräckfilmsstämning i Addamshuset som vanligt. Wednesday är alla läskiga småtjejsspöken man blir livrädd för tillsammans...
 Agatefilm
Kul ibland.
 Ghostface
Tjusningen i dessa filmer är familjens gotiska bostad. Handlingen är mer bisarr än föregångaren men det hålls tyvärr på en relativt lätt och familjeorienterad nivå. Kan tänka mig att den troligtvis mörkare TV-serien är guld. Minus för brodern Fester men stort plus för frankensteinbutlern Lurch.
 txd
Skulle aldrig sett denna film om den inte råkade börja när jag slog på tvn. Småtrevlig emellanåt , men för det mesta rätt trist.
 yrkeschaufföre
Detta måste vara Riccis bästa roll någonsin. En av de lyckade överförningarna från tv och seriefigurer.
 ThePlague
Christina Ricci är ju underbar :)
 Necross
Nästan godkänt faktiskt. Men bara nästan.
 pampj
Någonstans mellan etta tvåa om det inte varit för Riccis klockrena insats som gör den sevärd och höjer det hela till en trea.
 jonbo
Ricci är fantastisk.
 Biberkolben
Enligt mig bättre än ettan! Och som alla andra redan sagt: Christina Ricci är helt jävla fantastisk! Svag fyra.
 SID6581
Scenen när de tre barnen äntligen kommer ut ur harmonistugan, den är något av de bästa som hänt i filmhistorien :)
 rebeccajansson
Lika bra som 1:an. Ett måste ses om man är ett Addams fans. Alla bidrar lika mkt. Bra kostym, skådespel & effekter. Handlingen är oxå ett stort +.
 haajen
Här har vi i princip två filmer där den ena, kidsen på camp, är en klassiker medan den andra, Debbie och Fester storyn, inte är fullt så klassisk. Sammantaget en trea. (Ps. underbar design av Ken Adam!)
Nu var det inte direkt igår man såg 90-talets filmer om familjen Addams men tack vare de fina skådespelarna och deras fina prestationer så har de fortfarande en plats i minnet. Särskilt minnesvärt i denna film är prestationerna från Anjelica Huston, Raul Julia och Christopher Lloyd.
Wednesday är så fantastisk!
 Tatty
Gillar filmen som är mörk, bra, skön och ganska galen.
Klockren komedi med skön humor och bra skådespelare!
 DiMMU BoRGiR
Kidsen, Morticia och Gomez är snäppet skojigare än förra filmen, men Fester's historia känns onödig.
 dudson
Njaee sådär. Kändes lite väl spretig. Men det fanns skojsiga stunder vartfall;) Addams är ändock en fasen cool familj.
« Föregående   |   1 2 3 4
Senaste kommentarer
Destroyer (info) 14:46 17/6 (8)
Midnight Special (info) 12:22 17/6 (41)
Kikis expressbud (info) 12:07 17/6 (5)
The Meg (info) 11:16 17/6 (45)
The Mule (info) 10:01 17/6 (17)
Maybe It's Love (info) 09:58 17/6 (2)
Black Mirror - Fifteen Million Merits (info) 08:35 17/6 (27)
Black Mirror - The National Anthem (info) 08:16 17/6 (31)
Lady Bird (info) 04:22 17/6 (45)
A Bigger Splash (info) 03:38 17/6 (16)
Suspiria (info) 03:27 17/6 (20)
Alan Partridge: Alpha Papa (info) 02:50 17/6 (29)
Ukrainian Rhapsody (info) 02:45 17/6 (1)
Ensam i Berlin (info) 02:32 17/6 (7)
Dawn of the Dead (info) 02:24 17/6 (977)
Star Trek: Insurrection (info) 00:46 17/6 (79)
Konspirationen (info) 00:40 17/6 (80)
Disaster L.A. (info) 00:12 17/6 (7)
Batman vs. Teenage Mutant Ninja Turtles (info) 23:41 16/6 (2)
Night of Lust (info) 23:39 16/6 (1)
Deepwater Horizon (info) 23:28 16/6 (53)
Dagar emellan (info) 23:04 16/6 (3)
Arena (info) 23:03 16/6 (43)
American Psycho (info) 21:31 16/6 (1111)
Black Mirror - The Entire History of You (info) 21:28 16/6 (21)
Grave of the Vampire (info) 21:18 16/6 (6)
Snömannen (info) 21:00 16/6 (51)
Fast Lane (info) 20:44 16/6 (1)
The First Purge (info) 19:33 16/6 (18)
Good Luck Chuck (info) 18:05 16/6 (261)
The Commuter (info) 18:02 16/6 (36)
Micke & Veronica (info) 18:01 16/6 (43)
Why Are We Creative?  (info) 17:16 16/6 (1)
Adam & Eva (info) 16:58 16/6 (293)
Spegeln (info) 16:23 16/6 (147)
Rampage: Big Meets Bigger (info) 16:21 16/6 (32)
På heder och samvete (info) 14:57 16/6 (223)
Zorba (info) 14:53 16/6 (32)
Holiday (info) 13:32 16/6 (11)
End of Days (info) 12:28 16/6 (298)
Remote Control (info) 12:13 16/6 (1)
Code 46 (info) 11:54 16/6 (123)
Four Brothers (info) 10:45 16/6 (211)
Vilken jävla cirkus (info) 10:13 16/6 (12)
The Way Back (info) 09:37 16/6 (131)
Shaft (info) 09:25 16/6 (248)
All I See Is You (info) 09:22 16/6 (2)
300 (info) 09:20 16/6 (1720)
Bad Day for the Cut (info) 08:26 16/6 (5)
Flykten från Enplansvillorna (info) 06:22 16/6 (8)