Mishubishu
En otroligt tråkig film i vilken jag inte förstod mycket av.
 saraseptember
riktigt bra
 fredagsfil
Älskar Almodovar, bästa filmen av honom som jag har sett!
 safir
För tråkig för att få en trea, tyvärr.
 Master Xian
Detta är Collin Nutley på spanska.
 marcusn
jättebra.
 Jämte
Min första film med Pedro Almodovar. Jättebra som marcusn säger. Kan inget annat än å rekommendera den. hoppas att de flesta är lika bra som den här.
 theodor 2
väldigt originellt och oförutsägbart drama, sevärd
 em88ma
Totalskruvad! men vacker och snygg! verkligen originell och spansk!
 korran
Lite förutsägbar. Gillade inte de första 40 minuterna, de var lama. därefter kom den igång och fotot är verkligen jävligt snyggt... imponerande övergångar (dendär med bussen t.ex.).
 Paddyeahh
Väldigt mysig stämning.
 testify
väldigt stark trea, mycket sevärd
 marcusn
mycket bra.
 Tobias Fünke
Även om jag var helt dåsig av pollenallergin så drabbades jag av den här filmen. Kommer finnas kvar länge.
 danneman84
En till att börja med väldigt skum film som blev bättre allt eftersom filmen gick. En stark trea blir betyget till sist.
 St_affan
Mycket fin och nog den bästa Almodovar jag har sett hittills.
 doddo92
Helt värdelös var den ju inte, men inget jag kommer vilja se igen.
 Molestaire
Bra porträtt av självständiga kvinnoprofiler och i allmänhet en träffsäker skildring av spanskt levnadssätt, men historien blir aldrig speciellt medryckande och lämnar mig tämligen oberörd.
 GrandMaster_E
Tog mig med storm då handlingen på fodralet var klart bristfällig. Väldigt oförutsägbar och välspelad om än några frågetecken om vissa karaktärers beteende, men spänningen steg och filmen var fin om än otäck blandat med humor.
 Ola_Schubert
Hade länge siktet inställt på en stark trea för detta välspelade drama. Men intrigen gjorde tillslut att det får bli en mycket svag fyra för denna film som känns mycket spansk. Penélope Cruz gör en fantastisk rollgestaltning! Och de feminister som påstår att män är oförmögna att förstå kvinnors liv har inte sett någon Almodovar film.
 foppa99
grymt bra nära en 5a
 jasmin357
ointressant
 MinotaurKing
nja, sådär faktiskt.
 vic82
Bra skådespeleri och dialog men oklart vad filmen egentligen handlar om.
 Rune2000
Ännu en stabil film från Almodóvar som blir nästan bara bättre med åren. Visst kan man tycka att det är lätt att göra bra film när man har skådespelerskor som Penélope Cruz, Carmen Maura och Lola Dueñas till sin förfoga, men det krävs faktiskt mer än stabil skådespel för att göra en film sevärd. Detta gör Almodóvar med en sån lätthet att vi glömmer bort de detaljerna.
 emilstjernholm
Jag har svårt för Penélope Cruz.
 Albion
Som vanligt flödar värme och upprymdhet på ett sätt som bara Almodovar får till. Färgglada scener och karaktärer bidrar också till hans speciella känsla. Berättelserna är ofta kryddade med oväntade och utvecklande intressanta inslag och så även denna gång. Men här sitter jag ändå med ett litet "jaha" efteråt. Betyget blir en svag fyra, dvs 4-
 AddeColciago
Vilka kvinnor! Har nog aldrig sett en film med enbart kvinnliga karaktärer förut. Kan inte komma på någon på rak arm iaf. Handlingen är inte lika stark som porträtten, men temat döden är ofrånkomligt. Att den trots det lyckas vara så varm är imponerande. Cruz är fantastisk. Helt fantastisk. Bra jobbat, Almodovar!
 NtoNW
Detta är en film som gör mig glad.
 stumpanibland
Almodóvar på sin höjdpunkt. Det skadar inte att Penélope Cruz är bland det snyggaste som vandrat i ett par skor. Storyn är även den fantastisk. Fylld med märkligheter och underligt beteende.
 Pierre Lunaire
Det är alltid ett nöje att se Almodovar och det gäller även denna film. Trots fint spel och mycket humor känns det inte som någon av Almodovars bästa filmer. En svag 4:a
 foppa99
nära 5a
 tpb
Ja, det är en bra berättelse, men att Cruz är fantastisk? Njae.
 callusis
 Aven
Härligt absurd, oförutsägbar berättelse...som alltid med Almodovar. Inte hans bästa eller mest oförglömliga film men två härliga timmar.
 Ful_fisk
Haha, ja, Almodóvar kan ju inte vara riktigt frisk! Tur det, för hans filmer är alltid lika bisarra, underhållande och dramatiska. Att återvända är absolut inget undantag. Bra film!
 fridafrajda
svag 4:a
 AmyTatti
Väldigt kul film, med mycket värme och galenskap. En av Almodovars absolut bästa. Chus Lampreave är underbar!
 MaxMackan
Jag är mycket imponerad. Mästerligt köttiga karaktärer som är en ren fröjd att följa. Svårt att inte dela ut femman till det här.
 kakbakarn
Mammor är sannerligen viktiga. Mycket nära en fyra.
 Silvaa
Bra skådespeleri, ja det var väl det enda som var bra. En hemsk film att titta på, jag mådde dåligt av att titta på filmen.
 Dutch
Mamma jag älskar dig!
 sparriskrigarn
Pratig och löjlig buskis. Det fanns ingenting i den här filmen som jag inte ogillade.
 Greystalker
Tycker mycket om Almodovars filmer!
 Salvation_Mind
3+ bra spanskt drama.
 WoodWoman
Gillar i vanliga fall Almodovars, men den blev lite långradig och utdragen. Helt okej rulle men inget mer, en svag 3a.
 arkiv
Ointressant och tråkig.
 Sarakin76
Han følger opp den fantastiske la mala educacuon men denne magnifikke fortellingen.
 abnormal
Mysig och välspelad.
« Föregående   |   1 ... 4 5 6
Senaste kommentarer
The Wife (info) 21:16 26/3 (13)
The Dirt (info) 21:07 26/3 (6)
One Missed Call (info) 20:45 26/3 (119)
Us (info) 20:20 26/3 (6)
Josefin Nilsson - Älska mig för den jag är (info) 19:30 26/3 (2)
Intolerance (info) 17:33 26/3 (49)
Här har du ditt liv (info) 17:24 26/3 (87)
Janne Långben - The Movie (info) 16:07 26/3 (199)
The Post (info) 15:39 26/3 (40)
Escape at Dannemora (info) 15:35 26/3 (3)
A Star Is Born (info) 15:32 26/3 (52)
Tjorven och Mysak (info) 15:09 26/3 (58)
Tjorven och Skrållan (info) 15:09 26/3 (72)
Tjorven, Båtsman och Moses (info) 15:08 26/3 (68)
Halloween 2 (info) 15:02 26/3 (104)
Losin' It  (info) 15:02 26/3 (7)
The Ninth Gate (info) 13:55 26/3 (543)
9 millimeter (info) 09:38 26/3 (280)
Night of the Living Dead (info) 09:30 26/3 (129)
Steel Dawn (info) 07:59 26/3 (51)
Jill Rips (info) 07:55 26/3 (24)
Seven Pounds (info) 07:02 26/3 (443)
Hemma (info) 02:14 26/3 (8)
Som skapta för varann (info) 01:59 26/3 (6)
Patient Zero (info) 01:31 26/3 (6)
Revolten (info) 01:29 26/3 (21)
Ms. 45 (info) 01:14 26/3 (43)
Abducted in Plain Sight (info) 00:30 26/3 (5)
The Mummy's Kiss: 2nd Dynasty (info) 00:14 26/3 (1)
The Return of Swamp Thing (info) 23:13 25/3 (21)
American Made (info) 22:49 25/3 (35)
See No Evil 2 (info) 22:41 25/3 (8)
Miss Hokusai (info) 22:38 25/3 (1)
Nature of the Beast (info) 22:01 25/3 (1)
Superhjältarna 2 (info) 21:34 25/3 (31)
I Djävulens klor (info) 21:30 25/3 (6)
En kvinna bland män (info) 20:06 25/3 (2)
Blood Predator (info) 19:33 25/3 (1)
Påtaglig fara (info) 18:58 25/3 (96)
Await Further Instructions (info) 18:42 25/3 (3)
Kvinnorna på sjätte våningen (info) 17:10 25/3 (23)
Mannen i tågkupén (info) 16:46 25/3 (15)
After Everything (info) 16:14 25/3 (1)
Livet går vidare (info) 15:23 25/3 (7)
Nixon (info) 15:20 25/3 (59)
Jag är ingen ängel (info) 13:25 25/3 (7)
The Dreamed Path (info) 13:22 25/3 (1)
Supercon (info) 13:03 25/3 (2)
Halloween (info) 12:49 25/3 (35)
King Arthur: Legend of the Sword (info) 12:11 25/3 (58)