MrMario
Inte lika bra som 1:an
 Viktor Glantz
seg och lam
 svenhed
Skön, enkel actionkomedi med ett härligt 80-talssoundtrack. Fungerar utmärkt om man vet vad man får.
 yrkeschaufföre
När jag satte mig framför datorn känndes det som en fyra, femma men om jag tänker efter så är det en alldaglig trea. Jag funderade lite och anledningen är nog att detta är en av de typ 25 filmerna som vi hade inspelade på vhs i min ungdom, så jag har nog sett den runt 30 ggr och det är väl det som gör den bra. Dock är det ett fantastiskt skönt 80-tals sound och Brigitte Nielsen har väl aldrig gjort en dålig film?
 mageek
Riktigt jävla bra!
 Skea
En riktigt bra film
 Fermis
mkt bra uppföljare
 Djason
Bra uppföljare helt klart. Eddie Murphys storhetstid.
 LaDecima
Nä.
 Oidipussy
den får en trea eftersom den visade sig vara världens mest effektiva drinking game, drick varje gång någon skjuter
 Mara Jade
Den första filmen är iaf charmig, denna är mest tröttsam.
 robbieroy
En trevlig och underhållande actionrulle som dock inte når 1:ans höjder. Som sagt, god underhållning ändå.
 ScArRrFaCe
Ganska tråkig story, men visst är den riktigt rolig på sina ställen. 2+
 HerrNenne
Når inte upp till ettan, mest trött.
 Rikoschett
har aldrig gillat snuten i hollywood, men denna håller samma kvalite som 1an,
 levelfive
inte så dum...stabil 3a
 ulpe01
En hyfsad uppföljare, men inte lika bra som den första.
 Canaletes
Lika bra om inte bättre än första! 7.5/10
 lottes
MYCKET sämre än ettan, en riktig besvikelse. Ettan är rolig och smart, men i tvåan har Eddie Murphy blandat sig i manusskrivandet och resultatet är en självförhärligande sexistisk skitrulle. Blä.
 yrkeschaufföre
En schyst uppföljare med bra soundtrack och Brigitte Nielsen, hon har ju aldrig varit med i nått dåligt?
 ClintanTheKing
Den här inte t.o.m bättre en ettan. Riktigt jävla bra alltså! Murphy är skönare än nånsin ju. Och hans chef är ju för skön alltså. En av dem bättre filmerna jag sett.
 ClintanTheKing
Den är tom bättre en ettan menar jag*
 ryderup
Slickare och tightare än första. Men kanske inte lika charmig och handlingen känns än mer krystad.
 tommysotis99
rolig undehållande svart komedi om en snut som slår sig fram i den vita korumperade världen, mycke skjuta och en del bilåkning....klart godkänd att slå ihjäl 1 timme eller 2....sevärd..nästan bra rollprestation av eddy murphy
 Xenox
Bra soundtrack, Murphy är i toppform och filmen bjuder på en härlig blandning av action och komedi. En värdig uppföljare.
 jolunda
Detta är i sanning en tidlös klassiker, om än extremt daterad i sin kläd- och musikstil. Topp 10 på min lista.
 Muskelkungen
Nej det här är inte lika roligt som när man var liten längre.
 Raimo_1985
Ett hån mot ettan som är en toppenfilm! Vilken besvikelse. Trött actionkomedi med mindre och hästlängder sämre humoroch trista repliker. Jag skrattade nästan inte inte en enda gång..... Drar namnet i smutsen.
 dudson
Grym uppföljare som är betydligt mörkare än den första. men mkt fräsigare"
 myslas
Det var ju himla synd att de kände sig tvungna att göra en så gubbsjuk version av en underhållande rulle. Det finns en del scener som är riktigt roliga här också, men de överskuggas av halvkassa actionscener och en usel Brigitte Nielsen. Ja, och så tuttar och arslen förstås.
 Vikinget
Fan också vad tråkig den var! Vill egentligen inte ge den en 1a med tanke på att det är barndomsminnen och att man tyckte den var mycket bättre för 15år sedan eller nåt. Nåväl.. Sanningen gör ont!
 mammene
Inte lika bra som ettan och man kan nog lätt tröttna på Eddie Murphys tjabbel om det blir för mycket av det och Dean Stockwell spelade över väl mycket. Däremot vinner John Ashton i längden. Men fortfarande har det underhållningsvärde.
 Sture Stenhög
Föga oväntat så är det här klart sämre än första filmen. Humorn är mer krystad, allt är lite mer actionbetonat, och Billys nyfunna vapenfascination känns påklistrad. Men Eddie är fortfarande rolig, och han och hans två kumpaner bildar fortfarande en vinnande trio med sprakande personkemi. Det är helt enkelt fortfarande för underhållande för att det ska kännas rätt att sätta nåt lägre än en svag trea
Klart kyligare ton än i första filmen, men i stort uppbyggd på samma sätt. Murphy är grym och actionscenerna är bra.
 Albion
Inte någon superplot direkt men visst är det riktigt underhållande att se Eddies framfart. Samspelet mellan de tre poliserna är mycket lyckad. Vid denna omtitt höjer jag betyget något. En 4;a är kanske lite för snällt men jag har kul i Eddie Murphys närvaro.
 Gigi1943
SUCK! Denna har vaccinerat mig från att se de anra två delarna, jisses!
 dafreakish
Snuten i Hollywood är en franchise som fungerar som en trappa. Dock inte en trappa som går uppåt utan neråt. Den första är bra, den tredje urusel och den här landar någonstans mittemellan. Fånig story som flirtar mycket med första filmen men ännu mer osannolik och irriterande. Murphys karriär fungerar ungefär likadant som denna franchise. Problemet för honom är att han började uppe på taket för att sakta ta trappan ner i källaren.
 RichardEk
Det här är mer av en Tony Scott film än en uppföljare av 'Snuten i Hollywood'. Redan i sin tredje långfilm har Scott hittat sin registil, i korsningen mellan reklamestetik och actionspektakel. Det är mycket bullrigare både ljudmässigt och visuellt och ett sammanhang som inte passar Eddie Murphys skådespelarframtoning. Men här finns en retroeffekt, ett drag av nostalgi som inte är utan charm. Aldrig förr har väl synthtrummorna varit så framträdande på ett soundtrack?
 Punkliv
"Prata snabbt och var högljudd", sa nog Scott till Murphy. Men det är inte komedi enligt mig.
Rolig och underhållande actionkomedii där Eddie Murphy är den största tillgången. Chris Rock och Hugh Hefner skymtar förbi under scenen i The Playboy Manshion. Filmens höjdpunkt: Scenen där Axel lurar en kvinnlig sekreterare åt en av bovarna genom att få henne att tro att Rosewoods vitaminer är en bomb placerad i en liten pappåse. 3+
 Fläskkäft
Tony Scott var rätt man för jobbet, han kan hantera både action och komedi och få till en snygg look på sina filmer. Det finns läckert foto här även om det är lite snålt med de bilderna. De tre i huvudrollerna med Eddie Murphy i spetsen är lika bra som i den första filmen, väldigt bra kemi där. Skön åttiotalskänsla med schysst musik och themet Axel F är grymt bra. Eddies humor är svårslagen och gillade du den första filmen bör del 2 inte göra dig besviken. Del 3 är dock pinsamt usel och bör undvikas till varje pris.
 Raimo_1985
Höjer betyget till en trea :) Mycket roligare än sist. Jag trodde det var trean jag sett...
 Sarakin76
Passe underholdning og sjarm men ikke særlig troverdig!
 yrkeschaufföre
Lider lite av att vara uppföljare. Samma som förra fast mer av allt. Men den här har ju Brigitte Nielsen dessutom.
Klassiker
 Henkepedia
Funkar som uppföljare. Svag 4
Också filmer som inte uppskattas av mig, tyvärr!!
 sodomiten
Det är samma film som första. Just det där att polischefen motarbetar och jävlas går igen i många 80-tals actionkomedier.
 Laszlo Kovacs
Tony Scott borde blitt bilförsäljare. Allt är glossigt och glassigt och långbenta damer. Ju mer medelålders jag blir ju mer accepterar jag skiten!
 päronanton
Den är bra!
« Föregående   |   1 ... 3 4 5
Senaste kommentarer
Tank Girl (info) 20:45 21/5 (156)
The Talented Mr. Ripley (info) 20:43 21/5 (386)
Amundsen (info) 20:41 21/5 (3)
Network (info) 20:34 21/5 (154)
The Prodigy (info) 20:20 21/5 (7)
Mary Queen of Scots (info) 18:34 21/5 (8)
Avengers: Endgame (info) 17:59 21/5 (25)
The Devil's Mistress (info) 17:34 21/5 (4)
Invasionen av Danmark (info) 17:18 21/5 (19)
This Is England '90 (info) 15:42 21/5 (12)
That Good Night (info) 15:06 21/5 (1)
Pacific Rim: Uprising (info) 13:00 21/5 (26)
La corrupción de Chris Miller (info) 10:35 21/5 (3)
Pappa polis (info) 09:52 21/5 (24)
Lysande gift (info) 08:58 21/5 (22)
Den Gyllene tulpanen (info) 04:20 21/5 (1)
Ibland kommer de tillbaka (info) 01:30 21/5 (68)
Flo Rounds a Corner (info) 23:57 20/5 (1)
La Pivellina (info) 23:39 20/5 (2)
Ocean's Eight (info) 23:28 20/5 (37)
AT13 2: Checkmate (info) 23:20 20/5 (2)
Timbuktu (info) 22:28 20/5 (30)
Loving Leah (info) 22:27 20/5 (2)
The Goonies - dödskallegänget (info) 22:26 20/5 (373)
Lurking Fear (info) 21:58 20/5 (17)
Snömannen (info) 21:45 20/5 (46)
Sju hertigar (info) 21:08 20/5 (38)
Game of Death (info) 20:58 20/5 (70)
Attentatorn (info) 17:41 20/5 (14)
Bigfoot (info) 15:31 20/5 (8)
Sicario 2: Soldado (info) 15:26 20/5 (29)
Fröken Vildkatt (info) 15:01 20/5 (6)
Leviathan (info) 14:19 20/5 (54)
Girls! Girls! Girls! (info) 14:02 20/5 (7)
Rush (info) 13:59 20/5 (130)
The Commuter (info) 13:38 20/5 (32)
Saint Laurent (info) 13:30 20/5 (1)
South Park - Bigger Longer & Uncut (info) 12:35 20/5 (614)
War Machine (info) 12:02 20/5 (21)
Into the Wild (info) 11:59 20/5 (1018)
See You Yesterday (info) 11:28 20/5 (1)
Compliance (info) 11:19 20/5 (77)
Enter the Dragon (info) 10:40 20/5 (269)
Black Gunn (info) 10:02 20/5 (4)
Turtle Vision (info) 09:52 20/5 (2)
Honeymoon (info) 09:36 20/5 (41)
Judo Saga (info) 08:08 20/5 (17)
Fences (info) 08:06 20/5 (18)
Extremely Wicked, Shockingly Evil and Vile (info) 08:03 20/5 (11)
You Were Never Really Here (info) 08:01 20/5 (35)