Weder Light
Betygen hitills är 2st 3or resten 2or och 1or. Kanske har vi en ny bottenskrap/mest sågad film på gång?
 marx
hmmm, ja. den börja bra. filmen kunde blivit en bra en men istället blev det en B-skräckis. att dem sen skriver "från teamet bakom mumien och sagan om ringen" på fodralet är skam. dem försöker bara få folk att köpa den, på baksidan står där samma ANDA som mumien och att special effekterna skulle vara från samma som sagan om ringen... i så fall va dem lata :P jag tror mer på att statisterna kanske va med från alla filmerna :P och ja, håller med dem flesta här, fel bild på minotaur i filmen tycker jag. den va väl häftig gjord men det e inte en minotaur :( den är bara sevärd när man har tråkigt
 DanneManne
Inte så bra film, finns bättre...
 Qlix
Fullständigt j-la värdelös.
 Frantic
Hade förväntat mig en etta men filmen får ändå ett högre betyg.... Den har potential att kunna vara något men allting faller på det tunna manuset samt karaktärerna. Att de sedan gjort Minotauren som en muterad råtta med horn var ingen lyckad sak heller. Men man kunde dock se den för att sedan förmodligen glömmas bort.....
 Joel
Titta! Bajs på filmrullen! I 1½ timme!
 Ymir
Jag känner mig en smula traumatiserad, typ...
 Judas
Varför såg jag denna film? Fullkomligt värdelös.
 orangeskies
ja, man skrattade ju iallafall.
 Iggeh
"Muterad råtta med horn"...kunde inte sagt det bättre själv, Frantic ;)
 Morwenna
Hade satt lägre än ett om det gått. Riktig skitfilm!!!!
 Plaskpojken
Den hade sina stunder, men mest blev man blev man bara less på den där grottan och alla scener av "här ska spetsas". Kände att jag förväntade mig lite Hollywood action och bättre foto. Lite mer storslagna scener lite mer som Troy eller dylikt. Det som räddade denna film från en etta var hur de illustrade denna hedniska religion och att "jag-väser-som-en-orm-och-talar-i-tungor-kvinnan" blev spetsad...
 raniE
Kunde blivit så mycket bättre. Vissa saker räddar den från en etta, men det är bra nära.
 jessl0h
Svag, svag tvåa. Och vad f-n ska det där föreställa för något, det så kallade monstret?
 Nintendo 64
Svag tvåa, gick väl att se på men inte mycket mer...
 Yousef
Jag har nu sett världens sämsta skräckfilm! Gott snack!
 Inca85
INTE i samma liga som Mumien filmerna.
 collina
ööh. man kan inte tro att den är från 2005.
 Xylith
Dålig story, dåligt skådespeleri, dåliga effekter. Helt värdelös.
 surfer
Samma team som sagan om riingen och mumien!? yeah rigth...
 brunnforce
herreherreherregud..
 Quantilho
Ingenting var bra eller ens vagt lik den riktiga myten. Tony Todd var det enda som var av någon klass.
 NoWireHangers
Vem kan motstå en film med denna titel och som dessutom har både Rutger Hauer och Ingrid Pitt i rollistan? Tyvärr är manuset uselt och nämnda skådisar bara med ett par minuter (Ingrid Pitt dessutom sminkad i det närmaste oigenkänlig). Undvik!
 Tenchi
Inte ens tuttar och två hånglande tjejer räddar den här. Usel på alla sätt och vis (men det finns sämre filmer).
 jonbo
Högst medioker film.
 SpetZoo
Inte ens Rutger lyckas rädda den här filmen.
 Emazculator
Fy fan!
 merilina
ok film
 Ryujin
...... Okej, låt oss glömma att det här är en totalt förvrängd och urusel adaption av myten. Först och främst, det där var ingen minotaur, det där var Ferdinand som hade sniffat för mycket bensinångor. Jag tror att det här i själva verket är en propagandafilm mot missbrukare. Men jaja, effekterna var iaf okej trots att det var en skitfilm (lite väl mycket frigolitbyggen dock), Morna var söt (skulle hållit sig stum, va sexigare så). Störde mig en del på hur mycket hjälten dreglade och grinade större delen av filmen. Ah, höll på att glömma det viktigaste, SÅG NI FINNEN PÅ TURAG???
 sunnhed
sköndåligt, just like i wanted it!
 Luciphere
Någon form av kass tolkning av den kända grekiska myten om Minotauros, Theseus och labyrinten. Man skulle kunna förvänta sig en episk saga men istället känns det mer som en b-skräckis - och inte på grund av att den är otäck - utan för att ett gäng människor springer runt i tunnlar (90% av filmen) och dör en efter en. Blek fantasy. Svag, svag 2:a.
 Postgubbe
nja, lite små dryg
 lordsweden
Tyckte faktiskt om den här filmen väldigt. Synd bara att inte Rutger var med mera! Tony Todd är cool som vanligt!!!
 Totenkopf
Efter som man är svag för monsterfilmer så får man vara snäll och ge den en trea, en svag en dock.
 riki-oh
Kunde dom inte hålla sig borta från porr-kyssarna? På pappret (läs baksidan fodralet) lät det som att det skulle kunna bli riktigt smaskigt men jag var väl optimistisk...det luktade ju B-rulle långa vägar.
 mrHL
Det gör ont i mig att tvingas se Rutger Hauer i den här dyngan...
 shyan
Det händer ju ingenting! Det är i alla fall så det känns... Det händer väll egentligen något. Men hela upplevelsen är att det inte gör det, så på något sätt har man misslyckats. Att hela upplevelsen känns oerhört mycket B-film gör det inte bättre.
 DV_86
En och en halvtimmes trams. Jag beklagar att jag köpte denna.
 TheHorrorfan
Den är rätt så ok inte så dålig som andra säger.
 jingoo
Störtkorkad film med en bunt klent begåvade ungdomar som tramsar runt i en labyrint och tjafsar sinsemellan under tiden som ett monster plockar dom en efter en. Har vi sett det förr?
 _General_
De som betalat för filmen borde övervägt att strunta i att spela in den och istället bjuda alla potentiella tittare på en resa till Knossoslabyrinten på Kreta. Det hade varit en win-win-situation både ur ett ekonomiskt och ett bad-will-perspektiv. Skådespelarna hade ju dessutom sluppit denna plump i sitt CV, filmcrewet sluppit bo i tält på leriga åkrar och ljudteknikern hade inte förväxlat får med grisar.
 Djason
Har absolut sett sämre filmer med ungefär samma tema. Alltid kul också att se Tony Todd, han är en liten favorit efter Candyman. Trodde filmen skulle ha kassa effekter med ett värdelöst monster men så var det inte.
 Robkiller
Den här var inge vidare... minotauren vill ha nya offer varje år och nu bestämmer sig en grupp för att slå tillbaka. Regin är ok, men usla effekter där man aldrig egentligen får se något och skådespelare som inte bidrar med mycket för att göra det här trovärdigt sänker den. Blir en del skrikande, en del blod och nån sidostory om att huvudprästens syster vill ha hjälp komma därifrån. Blir aldrig särskilt intressant och det är inte mycket att se.
 molls
Det här var ju bara konstigt. Och inte på ett positivt sätt.
 Benisakura
Tyckte ändå att den började okej men sen bar det av spikrakt nedåt.
 Strange_
Haha. Lite spännande, lite häftig men sinnes vilket uselt skådespeleri. Gör om, gör rätt!
 Floop
Önskar att Lex Shrapnel hade fått en större roll...
 Podpolkovnik
Mer än skräp... Börjar dåligt. Sen går det bara utför.
 Rixn
För att vara en B-rulle är det ovanligt många saker som inte är helt värdelöst - relativt välarbetat och trovärdigt monster, miljöerna är inte så mycket "frigolitiska", skådespelarinsatserna är för det mesta bättre än vad man förväntar sig, men det stora problemet är att historien är extremt tunn och berättad utan djup och miljöerna är begränsade till en offersal och lite gångar i underjorden. Tyvärr drar avsaknaden av en spännande historia ned 3:an till en svag 2:a.
 drsatan
blir förvånad att ja ger den en tvåa men ja tycker den har bra saker.det är en B film.men samtidigt så funkar den för det mesta.det är en lågbudget fantasy film men man får ta va det är.svag tvåa.
« Föregående   |   1 2
Senaste kommentarer
48 timmar (info) 00:45 20/2 (145)
Polar (info) 00:44 20/2 (18)
The Equalizer 2 (info) 00:43 20/2 (22)
Game Night (info) 00:36 20/2 (43)
Alita: Battle Angel (info) 00:35 20/2 (10)
Bone Tomahawk (info) 00:24 20/2 (59)
Northmen: A Viking Saga (info) 00:15 20/2 (8)
Prince of Persia (info) 00:12 20/2 (333)
Mr. Right (info) 00:05 20/2 (30)
Sinister (info) 00:03 20/2 (263)
Big Bad Wolf (info) 23:58 19/2 (12)
Children of the Corn (info) 23:32 19/2 (32)
En dålig flicka? (info) 23:24 19/2 (4)
Min middag med Andre (info) 23:19 19/2 (20)
Overlord (info) 22:46 19/2 (14)
Suicide Squad (info) 22:43 19/2 (156)
Ben is Back (info) 22:38 19/2 (1)
Vi två (info) 22:25 19/2 (1)
The Hateful Eight (info) 21:48 19/2 (203)
Robin Hood (info) 20:39 19/2 (8)
How It Ends (info) 19:02 19/2 (24)
Mary Queen of Scots (info) 18:09 19/2 (6)
Kör hårt, Marlowe! (info) 17:13 19/2 (7)
Hammett (info) 17:03 19/2 (11)
Happy Death Day 2U (info) 16:45 19/2 (3)
The Cloverfield Paradox (info) 16:18 19/2 (47)
Heroine Disqualified (info) 16:00 19/2 (1)
IO (info) 15:53 19/2 (11)
Cinema Paradiso (info) 13:50 19/2 (255)
The Spy Who Dumped Me (info) 13:26 19/2 (8)
Amazonas skatt (info) 13:25 19/2 (16)
Risk (info) 13:16 19/2 (7)
Unga Astrid (info) 13:16 19/2 (11)
Cold Fish (info) 12:17 19/2 (27)
Vaiana (info) 09:41 19/2 (79)
Midnatt i ondskans och godhetens trädgård (info) 09:14 19/2 (72)
Piratpatrullen (info) 06:07 19/2 (39)
Fyra år till (info) 02:43 19/2 (75)
The Sight (info) 01:27 19/2 (2)
Bloodwork (info) 00:49 19/2 (3)
Shoplifters (info) 00:42 19/2 (12)
Chocolat (info) 00:39 19/2 (732)
Outbreak - I farozonen (info) 00:37 19/2 (115)
100 steg från Bombay till Paris (info) 00:33 19/2 (66)
Stardust (info) 00:28 19/2 (807)
Please Stand By (info) 00:25 19/2 (7)
Roma (info) 00:06 19/2 (27)
It Follows (info) 23:45 18/2 (138)
Sagan om prinsessan Kaguya (info) 23:39 18/2 (30)
Memory (info) 23:16 18/2 (9)