Benisakura
Ganska nära en trea faktiskt....det finns oändligt många sämre rysare än denna.
 Caim
Inte alls dålig! Mycke bättre än många andra filmer i den genren!
 ailime
Svag trea.. Ganska okej skräck & är lite smårolig
 ami86
SÅ KASS FILM! Katastrofalt dåliga skådespelare, dåligt filmad, världens mest inoriginella och utslitna manus, gång på gång förutsägbar och inte det minsta läskig. Snarare tvärtom skrattade jag så jag grät under flera av scenerna. Men den får en tvåa just för att den var så sjukt kul! Såg den med min farsa och vi hade skitskoj åt den här. Kanske var poängen att den skulle vara rolig, men eftersom den enbart står listad som "skräck", antar jag att den helt enkelt är ofrivilligt kul och producerad och regisserad av kompletta klåpare. Hahaha!
 Chriistian2
Den var helt ok tycker jag, enda som gjorde att den fick en 3a var morden! dom var otroligt roliga!
 Bandersnatch
ami86, du har gjort bort dig. Vad filmtipset lister en film som för genre har inte nödvändigtvis med vad det faktiska innehållet är. Så ladda med kompisar och öl och garva loss. För den här är kul.
 TheHorrorfan
Skit bra och rolig.
 Cim-Inc
Bland det sämsta jag sett.... Nästan lika dålig som Dead Meat...
 heeeello
Inte den bästa men oväntat slut
 Placebohoe
Grym film, skönt att ha tillbaka lite old-school skräck med härliga effekter och originella dödscener. Blodet sprutar!
 dudson
Så Brutal a"la Friday fast Over the Top Gore jammi Jammi..Alldrig fel med en Deformerad Hillbilly i ett träsk som lever för att Slakta puckade människor=) Sicken PositiV Överaskning till film...
 vokinjsalak
En svag svag fyra. Handlingen är inget att tala om, men avrättningarna är bland de roligaste på länge, en riktig splatterfest!
 mrinkel
Riktigt, riktigt kul film, extremt underhållande med riktigt roliga mord och en väldigt bra mördare. Både driver och hyllar de klassiska slasher klichéerna.
 Mr_v
Stark trea, för detta var skoj! Hade blivit en fyra om inte slutet spårat en smula. Nu ser vi fram emot del 2!
 Dele
Den humoristiska tonen funkar ett tag, men till slut blir det alldeles för enahanda.
 DrSayer
Bästa slutet of all time.
 jeremy_jones
den bästa fredagen den trettonde-filmen som gjorts!
 Sandman
Är för skräckfilmen vad Starship Troopers är för Sci Fi-filmen.
 HerrNenne
Var väl okej.
 Dadpat
Rolig idé men som jag inte tycker att man får att funka...
 Atropos
En bra dålig film, om ni fattar vad jag menar. Perfekt bakis-rulle.
 Cloonie
Riktigt usel.
 radoka
Tycker det här är en bra slasher. Ja, en av de bättre och mest underhållande jag sett på senare år. Sen betyder det förstås inte att det nödvändigtvis är en bra FILM men jag älskade den!
 Daniel_mjölby
En dålig film som höll mig underhållen i 90 minuter.
 schramm
Riktigt så bra som många amerikanska sidor tyckte den var är den inte. Där emot så är det rätt skoj och blodigt. Absolut inte en film man ska ta seriöst, men det är därför jag gillar den!
 Totenkopf
Blodig och humoristisk, Vet man vad man förväntar sig så håller den måttet med råge.
 PeterTheW
Jäkligt snyggt gore och smårolig. Synd att den är så jäkla sexistisk.
 fanny7504
En riktigt dålig film med riktigt dåliga skådespelare. Särskilt han som spelade Ben. Hade varit roligare om Robert Englund varit med mer.
 Mat1az
Det är inte så dåligt att det svider i arslet. Men jävligt mediokert är det. Den hade någon snygg scenen, men de flesta kills är rätt lama. Den lever ju mycket på att Robert Englund är med några minuter i början. Skämten är jävligt spexiga, tål inte sådant. Känns väldigt amerikansk, på ett dåligt sätt. Den får en mycket svag tvåa.
 InAHeartbeat
den får en 2a för att de har skapat ett internskämt.
 Djason
Skön humor blandat med en del sköna mord, det blandat med lite annat smått o gott som tillhör slashergenren. Så är ju Kane Hodder med, kingarna king.
 FourTwenty
Helt okej Slasherfilm med en del sköna mord, dock blir man inte speciellt engagerad i filmen eller i rollfigurerna. Helt okej rulle att se en Söndagseftermiddag dock men knappast något du lär minnas en timma efter du sett den.
 EkZo
Vanskapta i all ära men den här filmen är inget jag ens rekomenderar till fans av genren.
 Starlette
Lite komedi, mycket blod. OK slasher.
 menschenfeind
Visst är den egentligen dålig, men för att vara modern slasher-ish så är den det på ett ganska behagligt sätt. Svag 2:a.
 Mistlake
Hatchet är exakt, på pricken och in i minsta detalj vad man väntar sig att den ska vara. Ibland är sånt trivsamt.
 Anvurang
Hade det inte varit för en del minnesvärda dödsscener så hade jag nog gett den här en 1a. Resten av filmen är i princip skräp
 DrJW
Den börjar intressant, men sen resten av filmen så får man stå ut med irriterande karaktärer som man hejar på ska dö! Men den svarte killen var faktiskt underhållande och rolig, synd bara att han dog; "It´s always the black guy who dies in this shit!" De finns två scener vars musik komposition kändes fel placerad. Den här kunde ha blivit bra, den hade faktiskt bra splatter effekter o spänning, men den blir förstörd av "komiken"! T.o.m Fredag den 13:e uppföljarna hade nån typ av allvarlig ton även med komiken. Regissören måste ha varit nån fan av Kevin Williamson, snubben som stod bakom "Jag vet vad du gjorde förra sommaren"-filmerna och "Killing Mrs. Tingle", för den här filmen har den typ av känslan, plus slasher, de blir som en bisarr blandning som inte passar. Tänk pannkaka med ketchup! Här dyker slasher-stjärnor som Robert Englund (Freddy Kruger), Kane Hodder (Jason Voorhees) och Tony Todd (CandyMan). Och här såg Todd mer intressantare och mer ihågkommen ut än i CandyMan! Men den coola rösten hade han kvar dock.
 Halofreak92swe
Det här var en av de allra sämsta skräckfilmer jag sett. Inte bra någonstans överhuvudtaget. En del sådana här filmer brukar ändå ha något slags underhållsvärde eller schyssta slasher-effekter men allt i den här filmen var bara outhärdligt ruttet. Fattar inte hur Joel Moore kan välja sådana här skräp-filmer när hans prestation i AVATAR är grym!
 O´Reilly
Rekommenderad 1:a? Visst inte! Det här var en nypa frisk luft. Comedy, tits och gore!
 jonbo
Blod och bröst. Tröttsamt.
 Znorre
Pattar och slem, tre av fem.
 Heeliiaa
Så otroligt dålig.
 silvertrain
En helt ok skräckfilm. Lite mycket blod vid vissa scener kanske, men i grund och botten en bra film. Även spännande. Stark trea.
Slafs och tuttar med en dos humor och självironi. Inte så rafflande som de kunde varit, men efter den sega inledningen brakar kalaset igång och slashernerven får sitt lystmäte. Mer fart i del 2.
 Jockson
Hade en viss charm. Se den med glimten i ögat. Bitvis bra skådespeleri som räddar filmen. .
 Elizadushkufan
Väldigt äckligt och blodigt, speciellt vissa scener. Inte jättedålig, men inte heller bra egentligen. Men ok att titta på en gång...
 Tatty
Blodigt, brutalt och läskigt var filmen men inte jätte bra. Läskig filur!!
 idd
Onödigt mkt komedi men ändå rätt sjysst splattrig slasher..
 Solidus
Gore-effekterna får toppbetyg, men tyvärr blir det aning tröttsamt och enformig i allt blod och lemlästade kroppar. Helt ok.
« Föregående   |   1 2 3
Senaste kommentarer
Bergmans hushållerska (info) 14:00 21/2 (22)
Beck - Utan uppsåt (info) 12:46 21/2 (19)
127 timmar (info) 12:46 21/2 (407)
Telefonmysteriet (info) 12:45 21/2 (1)
Putins vittnen (info) 11:11 21/2 (1)
Ricochet (info) 10:50 21/2 (43)
Shoplifters (info) 09:58 21/2 (13)
Offret (info) 08:30 21/2 (159)
Your Name (info) 08:12 21/2 (24)
Wind River (info) 03:55 21/2 (51)
Skyline Cruisers (info) 02:01 21/2 (9)
The Five Days (info) 01:52 21/2 (6)
Djävligt jagad (info) 00:29 21/2 (16)
The Human Centipede III (Final Sequence) (info) 00:25 21/2 (17)
The Human Centipede II  (info) 00:24 21/2 (112)
Avengers Grimm: Time Wars (info) 23:50 20/2 (1)
Orgazmo (info) 23:47 20/2 (251)
Rampage: Big Meets Bigger (info) 23:37 20/2 (26)
Isle of Dogs (info) 23:36 20/2 (27)
Avengers: Infinity War (info) 23:25 20/2 (78)
Mother of Tears (info) 23:21 20/2 (51)
Alita: Battle Angel (info) 23:17 20/2 (12)
Gods of Egypt (info) 22:59 20/2 (47)
Sweatshop (info) 22:47 20/2 (8)
Åh, en sån deckare! (info) 22:45 20/2 (14)
Dogtooth (info) 22:30 20/2 (217)
Spider-Man: Into the Spider-Verse (info) 22:22 20/2 (8)
Alper (info) 22:21 20/2 (14)
Hot Shots! Höjdarna! (info) 22:08 20/2 (350)
Ont blod (info) 22:04 20/2 (20)
Free Solo (info) 21:49 20/2 (7)
Zatoichi 6: Zatoichi and the Chest of Gold (info) 21:41 20/2 (13)
A Star Is Born (info) 21:38 20/2 (41)
The Domestics (info) 20:50 20/2 (4)
Shot Caller (info) 20:35 20/2 (13)
Sabrina (info) 20:27 20/2 (52)
Creed - The Legacy of Rocky (info) 19:43 20/2 (86)
Unga Astrid (info) 19:40 20/2 (12)
Crazy Rich Asians (info) 19:30 20/2 (7)
Milk (info) 19:19 20/2 (276)
Méditerranée (info) 19:01 20/2 (6)
Förtrollad av Paris (info) 19:00 20/2 (7)
Colonia (info) 18:54 20/2 (13)
Paradisets barn (info) 18:46 20/2 (61)
En iskall jävel (info) 18:00 20/2 (31)
High Flying Bird (info) 17:57 20/2 (2)
Hämndens timme (info) 15:20 20/2 (23)
Es begann bei Tiffany (info) 14:45 20/2 (1)
Röster (info) 14:25 20/2 (1)
The Raven (info) 13:15 20/2 (115)