Bajkonur_bob
Jaja. Det känns som att filmteamet har tröttnat på filmen av nån anledning efter nån vecka in i inspelningen men att det fanns en tanke nånstans i början som alla glömde bort. Sen är det ju Sharon Stone så det får bli en tvåa, men det är knappt. Titta på nåt annat istället.
 tripphelorn
Har sett sämre.
 DanielJohnsson
En bra och underhållande film.
 jimmy ringo
Hygglig erotisk thriller. Filmen har några spännande scener och Stone är väldigt sexig.
 MinotaurKing
Sharon är sexig, men sen då? Filmen är sådär.
 Zok
Lite i kölvattnen på Basic Instinct kom denna. Sharon Stone försökte kanske göra en liknande film efter succen med Basic, men denna är långt ifrån denna klass, men bra ändå.
 haajen
En glittrande Porsche med död motor, dvs mkt snygg att titta på men ack så dålig...
 nikki_sixx
Sharon är ju het som få, dock är filmen bra platt. Dessutom saknar den allt vad överaskningsmomenten heter. Ytterst förutsägbar.
 kennert
Idiotisk handling,för mycket exploatering av Stone.
 äppelgryn
Minns inte särskilt mkt, lär ju inte ha varit ngn höjdare precs då.
 larsen1976
Sharon Stone är bedårande vacker och sexig, men vad hjälper det när själva handlingen gör en sömning... tyvärr..
 todape
Basic Instinct gjordes 1992 och året efter gjordes Sliver. En inte alltför vild gissning tyder på att Sliver inte skulle gjorts om Basic Instinct inte väckt sådan uppmärksamhet. Det rör sig i och för sig inte om någon kopia men de parallella linjerna är lätta att urskilja. Först och främst är sexiga Sharon Stone frontpersonen i de båda filmerna. Därtill är manusen relativt likvärdiga med fokus på de sexuella lustarna hos filmens karaktärer och även mystiska dödsfall. Den är långt ifrån att uppnå samma status som Basic Instinct, men samtidigt tycker jag den är rätt underskattad.
 dry-martini
Värdelös
 HandInGlove
den här var riktigt dålig faktiskt.
 Smultronsylt
Den här filmen är inte bra..men plus i kanten för fina scener med Stone och Baldwin :) Kunde kanske ha gjorts bättre, men det känns inte så..
 Little Big Aun
Spännande och intensiv thriller.
 joacim92
Thriller i samma anda som Basic Instinct, man får kalla kårar. Bra skådisar, särskilt Sharon Stone, som är så het!
 Christofer
Jag var nog för ung när jag såg den här för jag gillade den inte då. Men det var bra längesen nu. Man kanske borde se om den?
 Floristlinda
dålig!! trodde den skulle var bättre!!
Den här filmen känns lite Depalma och har fått onödigt dåligt omdöme genom åren.
 cool_sweethear
jättebra!!!! liten extra bonus med de heta scenerna....;) sjukt bra skådisar:D
 kexchokladet
underskattad..En helt okej och fängslande thriller
 soltrollet
cool_sweethear > En film är inte bättre för att den innehåller sex...
 manhunter
de sexiga scenerna gör ju att man inte bryr sig så mycket om handlingen speciellt mycket. Rätt kass
 il_genio
Engagerade mig inte tillräckligt för ett högre betyg
 Ian24
Erotisk thriller, med en del sexscener . Inte något som sticker ut, även fast filmen försöker . Vissa delar är oväntade, men filmen i sin helhet är rätt halvdan.
 dutten83
Kass jävla 90-tals rulle....
 federico033
sorry, sex säljer INTE
 Film Guden
Knappt godkänd. Sexig mordthriller inbäddad i funderingar kring övervakning. Lite nostalgisk, småkul och hyggliga skådespelare.
 manhunter
skitfilm
 NoWireHangers
Handlingen är inte alls som i boken
 frigolit
14:43 - tutte. 42:23 - samlag. 45:56 - Helnaket. 1:02:19 - samlag. Nu är det bara att snabbspola.
 knudwig
Svår att ta sig igenom, fick pausa flera gånger. Blev väldigt ointressant helt enkelt.
 SilkyMoll
Detta måste ju en produktion som enbart gjordes för att få chansen att se Sharon Stone naken igen. Vilket är väldigt sorgligt och fördummande. Sharon Stone är ju trots allt en ganska begåvad skådespelarska (Se: Casino). Synd att hon ska förminskas till enbart ett utseende alt. ett kön. Så otroligt värdelös film.
 Djason
Inte ens Sharone Stone kan rädda den här usla filmen från en 1:a trotts att hon springer omkring naken titt som tätt.
 film/spel_nörd
såg den för ett par år sedan, och allt jag kan minnas är en dålig mjukporrfilm med på tok för mycket drama och en lite väl barnsligt förutsägbar och bara allmänt störande deckar-twist.. låg i soffan och kved av smärta i ständig hopplös väntan på att Stone skulle göra mig upphetsad...
 precineadd
idioti
 JockeS
Den uppehöll något av en spänningsnivå genom stora delar av filmen som gjorde den uthärdlig men den var fruktansvärt korkad. Och slutet var ett sådant jävla antiklimax. Oj oj oj säger jag.
 kvitter
Fungerar bra som en mysthriller en sen kväll. Spännande, om än något förutsägbar. Tycker om hur den porträtterar Big Brother-känslan även om konceptet bakom ibland känns mer uttänkt än filmen i sig.
 Hulk Hogan
Ger filmen en väldigt svag 3:a! Konstig och dum story, men Sharon är het som vanligt. Berenger och Baldwin känns klena. Det osar verkligen 90- tals thriller. Thrillers som jag verkligen normalt sett gillar, men just den här känns lite klen i sin helhet.
 Robkiller
Rätt konstig thriller som egentligen aldrig bygger upp någon spänning. sen är väl handlingen papperstunn eller rent utav dum... men den får duga som halvtaskig 90-tals rulle med lättklädda inslag.
 bad_droidboy
Det märks att man utelämnat vissa scener/ändrat storyn genom filmens gång men Sharon Stone är med och hon är grym och filmen håller viss spänning trots allt. Enigma soundtracket är dock malplacerat och slutet känns väl ogenomtänkt
 KyLLo
Jag minns den som helt okej, speciellt som nattfilm. Förtjänar nog inte en plats bland Filmtipsets 250 sämsta filmer.
 Xenox
Svag trea. Ganska underskattad thriller.
 dudson
Väldigt sleazy&Cheazy thriller där Stone är het och Baldwin leker big -brother sen inte så mkt mera..
 eddwing
rasade verkligen i mitten.
Alla killar som såg Basic Instinct måste ha sett denna film för efter B.I. så ville alla se mer av Sharon Stone. Vi blir inte besvikna för här finns det sexscener så det räcker och blir över. Att filmen övrigt inte är så intressant eller håller någon vidare kvalitè är inte viktigt. Vi har fått vad vi betalade för. Tack Sharon Stone för tonåren.
En hastigt ihopsatt thriller som antagligen enbart gjordes för att exponera Stone efter succen med Basic Instinct. Porrigt är det iaf, men knappast kompetent nog för att hålla intresset uppe i den lama mordintrigen.
 Sarakin76
Det er mye med denne filmen som jeg liker, men den faller en del på troverdighet. 3/4
Dålig
« Föregående   |   1 2 3
Senaste kommentarer
The Lucky One (info) 13:11 22/8 (71)
Upgrade (info) 12:58 22/8 (23)
Ruin Me (info) 12:26 22/8 (1)
Jurtjyrkogården (info) 11:04 22/8 (22)
Alita: Battle Angel (info) 08:52 22/8 (32)
John Wick: Chapter 3 - Parabellum (info) 08:47 22/8 (19)
Sista natten med gänget (info) 08:14 22/8 (224)
Max Manus (info) 08:04 22/8 (130)
Godzilla vs. Mechagodzilla II (info) 06:58 22/8 (13)
Den skyldige (info) 06:31 22/8 (16)
Dead Night (info) 05:33 22/8 (2)
The Harder They Come (info) 04:44 22/8 (43)
Eros (info) 03:31 22/8 (14)
Scary Stories to Tell in the Dark (info) 23:39 21/8 (4)
Batman och Robin (info) 23:32 21/8 (493)
London Has Fallen (info) 22:54 21/8 (65)
Den siste mohikanen (info) 22:42 21/8 (281)
Brightburn (info) 21:30 21/8 (11)
Once Upon a Time in Hollywood (info) 20:45 21/8 (16)
The Warriors - Krigarna (info) 19:39 21/8 (374)
Flykten från DDR (info) 17:54 21/8 (4)
Kick-Ass (info) 16:31 21/8 (678)
BlacKkKlansman (info) 16:30 21/8 (44)
Chernobyl (info) 16:26 21/8 (11)
The Nest (info) 15:03 21/8 (7)
Jurassic World: Fallen Kingdom (info) 14:45 21/8 (64)
Polisskolan (info) 14:13 21/8 (272)
How It Ends (info) 13:42 21/8 (26)
En kvinna bland män (info) 12:45 21/8 (4)
Den grymma leken (info) 12:30 21/8 (34)
Rallybrudar (info) 12:06 21/8 (134)
Shaft (info) 11:31 21/8 (4)
...Och sen var ingen kvar (info) 11:28 21/8 (30)
Vicky Donor (info) 11:24 21/8 (1)
Namibia: The Struggle for Liberation (info) 10:51 21/8 (1)
Ficktjuven (info) 10:44 21/8 (77)
Hearts Beat Loud (info) 10:06 21/8 (6)
The Mustang (info) 09:34 21/8 (1)
Den tunna röda linjen (info) 09:10 21/8 (656)
Us (info) 08:14 21/8 (23)
Mom & Dad (info) 05:43 21/8 (13)
Trapped by Television (info) 02:28 21/8 (1)
Annabelle Comes Home (info) 00:36 21/8 (4)
Hard Ticket to Hawaii (info) 21:59 20/8 (28)
Rubber's Lover (info) 21:52 20/8 (13)
Doom Asylum (info) 21:44 20/8 (3)
Parasite (info) 21:36 20/8 (3)
Barabbas (info) 21:27 20/8 (2)
Våga älska (info) 20:50 20/8 (2)
Sextuplets (info) 20:45 20/8 (1)