Anaythea
Jag blir så arg, ledsen och besviken när skådespelare inte tar sina roller på allvar. Filmen var asbra ända tills My Name Is Earl killen kommer och fjantar sönder filmen totalt. Noll respekt till skådespelare som inte kan gå in i sina roller. Ekorrarna sjunger dock bra och är fint koreograferade, men sammanlagt så är filmen en definition av slöseri på bra CGI.
 mirandis
ekorrarna var söta och filmen var bra
 Enkaido
Jag är ju lite av en sucker för animerad. Tyckte den var en bra film. Charmig och roligt. Bra sätt att döda +1timme på :P
 Herr Arne
Lättsam kritik av kommersialiseringen kring de charmiga ekorrarna. I övrigt är hantverket gott och smart anpassat till målgruppen. Påtagligt Disneystuk, på gott och ont.
 knudwig
Helkul ju. Och Jason Lee är som alltid mycket underhållande.
 yrkeschaufföre
Jag tycker nog att man kunde använt Cameron lite mer, annars är den väl en ok familjefilm!
 saxen11
okej...
 richief
Näedu det blir bara för mycket. Ok som barnfilm kanske, men jag klarade inte av den... kanske att den ska ha en 2a ändå, men näe jag vill inte
 Hanna-Kari
Djur som pratar=mycket roligt. Djur som sjunger pipigt=ännu roligare! En film för små och stora barn. Den elake skivbolagsdirektören är riktigt underhållande.
 ScArRrFaCe
Jag hade gillat den här mer om de inte hade sjungit...
 Phoenix Rising
Ok, jag erkänner. Den är söt, riktigt söt.
 skugge
Deras röster är söta i 3 minuter men det väger inte upp den fruktansvärt dåliga skådisinsatsen av Jason..
 Switch
Man kan inte göra annat än att sitta och småle genom hela filmen, de är så söta!
 Esmis
riktigt besviken blev jag, men dom var söta iaf :)
 orlio
Inget värdelöst hantverk rakt igenom - det har tragiskt nog lagts ner lite cash på skiten - men man blir ju så frustrerande trött på deras röster nästan omedelbart. Manuset känns oerhört uttjatat och vad är grejen med animerat i verkliga miljöer? Nä, usch säger jag bara. 90 minuter av ditt liv kan med fördel spenderas på annat.
 MrMario
Man ska se den med barnen för bästa effekt. Mysig
 mgrankvist
Söt!
 junibarn
Så löjlig handling att den borde fått lägre betyg, men the chipmunks är också oemotståndligt söta.
 Cloonie
Det enda positiva var att de var lite gulliga, men efter ett tag tröttnade man. Alldeles för mycket uppträdanden-tjafs. Jättetunn handling. Väldigt förutsägbar, men det förväntade jag mig. Väldigt barnsligt, vilket också var förväntat. Småbarnen kanske diggar det, men har man väl lämnat den åldern så kan man nog hoppa över denna.
 Jonathan89
Väldigt bra och rolig film! Synd att den var 1h och 30 minuter bara. Men hoppas att uppföljaren blir bättre!
 Ramza
Trodde den skulle vara helt outhärdlig. Men den visade sig ju va en ganska söt liten barnfilm.
 Saikano
Väldigt söt! Trodde den skulle vara mycket sämre men igentligen är den faktiskt ganska bra.
 VeraDoo
Dom är ju väldigt söta, men nä. Visst, den är underhållande, men ingen film jag vill se igen.
 Fäktaren
kan hända att mitt betyg kan höjas för i filmens försvar ska sägas att jag såg den dubbad på svenska
 Act101
kul faktiskt!jag vet ingen annan kommentar att säga än så
 mindcooler
Inte alls så hemsk som jag förfarade. Helt OK.
 Cyphax
Längesen jag såg den här. Det är egentligen ingen bra film men jag tycker heller inte att den är genomdålig. En tvåa tycker jag speglar den rätt bra.
 Sikk45
nja. får ta och hålla med VeraDoo.
 ziferN
Gullig och underhållande, Jason Lee är lika skön som alltid. Helt ok tidsfördriv.
 Cisco
sådär... småkul ibland och irriterande ibland...
 booby
Irriterande till tusen.
 karlstadtös
Stör mig mest, men kan inte med att sätta en etta.
 TheHorrorfan
Den här är små gullig och rolig passar perfekt för barn.
 yrkeschaufföre
För lite Cameron och för mycket animerade chipmunks!
 sonocronic
Observera. Funkar endast för barn under 36 månader.
 peu-depeu
Bra för att vara så dålig.
 KyLLo
Ekorrar som går på helium?! Uppbyggnaden av storyn känner man tyvärr igen, men till skillnad mot liknande filmer som exempelvis Gustaf-filmerna så känns tempot lite högre och humorn mer påtaglig. Framför allt roas jag av att ekorrarna är så random. En svag 3:a.
 Karina
Ja dom är väl lite söta då... fått se den två gånger nu för ungar gillar ju den... Ser ju aldrig om den igen om man säger så
 Portugallien
 Virrpanna
Trodde den skulle var sämre än den var. Tyckte filmen var lite småsöt.
 dafreakish
Kommersiellt dravel som precis som "badguyen" i filmen enbart har en agenda, att sälja så mycket som möjligt till så många barn som möjligt. Smutsigt, rätt billigt och de få gulliga bitarna faller bort i ytligheten i övrigt. Plus dock för Cross som den elaka skivbolagsbossen.
 Lotso
I sin helhet en okej film. Handlingen är ganska så tam och extremt kliché strukturerad till punkt och prickar. Låtarna var ingen höjdare och "Chipmunksen" blev smått irriterande emellanåt. Men Jason Lee och David Cross gjorde okej ifrån sig, mest bara för dem är vilka dem är och jag är ett stort fan utav Jason Lee. Så dessa två gjorde filmen hållbar och sebar, samt en liten cameo från Jane Lynch. Om barn älskar Alvin and the Chipmunks lär de kanske få något underhållande från den, fast sen och andra sidan har jag inte sett serien så jag vet inte hur mycket den håller sig till dess källmaterial. Personligen fann jag inte den vara så hemsk som många säger att den är, även ifall den är långt ifrån bra.
Detta må vara välgjort när det kommer till jordekorrarna och Jason Lee gör sitt bästa men en sak står klart efter att sett denna film dvs. jag är allt för gammal för film som detta. Jag tycker det är synd att Jason Lee gör film som detta då han kan så mycket mer och passar i bra mycket bättre och coolare filmer.
 larsen1976
Gäsp
Älskar den! Klockren humor, bra story, bra musik och bra skådespelare! Dessutom är "chipmunkarna" väldigt snyggt animerade.
 Tatty
En riktig gullig och rolig film med de super söta ekorrar. Filmen får mig att le och skratta. Gillar dem och deras namn.
 mario04
En mysig barnfilm, men grejen att dessa chipmunks ska sjunga är en nackdel med filmen, annars är den bra.
 idaho1981
Visst, lite söt och underhållande, men det är också allt. Historien och karaktärerna är inte mycket att hurra för tyvärr,
Tack, men nej tack....
« Föregående   |   1 2 3 4
Senaste kommentarer
Little Evil (info) 01:11 19/7 (11)
Secret Obsession (info) 01:09 19/7 (1)
Elvira Madigan (info) 01:03 19/7 (106)
Sabotage (info) 00:09 19/7 (11)
Midsommar (info) 00:05 19/7 (9)
Lejonkvinnan (info) 00:00 19/7 (4)
Judge Dredd (info) 23:56 18/7 (339)
Defcon 4 (info) 23:40 18/7 (6)
Long Shot (info) 23:31 18/7 (5)
Overlord (info) 23:06 18/7 (19)
Bleka dödens minut (info) 21:59 18/7 (335)
Vice (info) 21:44 18/7 (22)
Captive State (info) 20:12 18/7 (4)
Lejonkungen (info) 20:09 18/7 (3)
Fänrik Ståls sägner (info) 19:39 18/7 (2)
Still the Water (info) 18:51 18/7 (7)
Our Kind of Traitor (info) 17:28 18/7 (12)
Social Animals (info) 15:08 18/7 (1)
Midnight (info) 14:44 18/7 (1)
Shoplifters (info) 13:37 18/7 (19)
Hellboy (info) 11:49 18/7 (7)
30 Days of Night: Dark Days (info) 11:49 18/7 (40)
Saladdin Castique (info) 11:20 18/7 (1)
Sakke (info) 11:17 18/7 (1)
Bob Lazar: Area 51 & Flying Saucers (info) 11:01 18/7 (1)
Flugparken (info) 10:24 18/7 (13)
If Beale Street Could Talk (info) 10:08 18/7 (10)
Medicinen (info) 09:48 18/7 (31)
Goodbye Christopher Robin (info) 09:16 18/7 (5)
Älskande par (info) 08:29 18/7 (53)
On the Edge (info) 07:58 18/7 (1)
The Sunset Limited (info) 04:54 18/7 (44)
Fast & Furious 8 (info) 01:58 18/7 (44)
We Are Your Friends (info) 00:47 18/7 (2)
Guardians of the Galaxy Vol. 2 (info) 00:44 18/7 (93)
Alita: Battle Angel (info) 23:36 17/7 (27)
Carry On Camping (info) 23:19 17/7 (1)
Demontränaren (info) 22:54 17/7 (1)
Ord i rättan tid (info) 22:45 17/7 (6)
Trees Lounge (info) 22:39 17/7 (37)
A Week with Kiarostami (info) 22:33 17/7 (2)
Bugsy Malone (info) 21:55 17/7 (110)
UglyDolls (info) 21:52 17/7 (1)
A Lonely Place to Die (info) 21:06 17/7 (51)
Utflykt till landet (info) 20:46 17/7 (23)
På nåd och onåd (info) 19:40 17/7 (14)
It's Such a Beautiful Day (info) 17:57 17/7 (1)
How to Lose Weight in 4 Easy Steps (info) 17:11 17/7 (1)
I Am Mother (info) 17:10 17/7 (16)
Cruel Winter Blues (info) 16:28 17/7 (6)