Abigor
Smart att välja att slå in rutan med armbågen när man håller en pistol handen.. Realismen är i vanlig ordning lågt prioriterad, vilket iof är underhållande och lockar till skratt.
 tompe
jaha, lite sämre än den förra...
 KungOlle
inget bra
 Christofer
Ungefär samma kaliber som de övriga. Aldrig särskilt spännande men heller inte totalt värdelöst. Det duger att se en gång...
 Tant Eva
Hade jag varit Helene Tursten och sett den här filmen hade jag gråtit ... Läs boken i stället!
 Zok
Nej detta var inte av någon högre kvalitet, denna filmserie verkar aldrig höja sig. Mycket svag tvåa.
 robbieroy
Den sämsta tillsammans med Glasdjävulen. Usch!
 staarbelly
Den bästa av alla Irene Huss-filmer.
 Vintersorg
Alltså.. nej, verkligen inte. Dåliga skådisar som spelar över och ingen inlevelse någonstans.
 Henrik
Inge vidare. Men jag gillar fortfarande Angela Kovács.
 Chris90
hyfsad
 Dagerman
Plågsamt usel med logiska luckor djupa som medelhavsgraven.
 Won-Won
sämsta av irene huss-filmerna. helt okej deckare dock, lite mysig att titta på regniga sommardagar.
 soad_87
En av de bättre i serien.
 Mandrake
Älskar när hon springer!
 Troff
Smygreklam av en ny bil som tar över handlingen är inte bra...
 Kalle Theodor
Hoppsan Hoppsan, vilket sömnpiller.
 blue velvet
Den bästa i serien hitills. Men familjeintrigen är så pinsamt dålig så det är för mig en gåta varför den får finnas med överhuvudtaget.
 GLO
LOL att Donsö kallas Brännö i filmen. Kolla bara på färjan de åker i början.
 _lucifer_
Som de övriga filmerna, bra men inte riktigt trovärdig.
 Luciphere
Det blekaste avsnittet i serien; svag kriminalhistoria och ännu sämre bi-historia (familjeintrigen).
 ty_durden
nja... detta är en svag 2:a!
 storhemulen
Verkligen inte bra.
 Qoffe
stark 2:a men känns som en B:aktig Beck
 Bompa
Så jävla dåligt. Storyn är så krystad och osannolik att det blir riktigt roligt, börjar likna en parodi på kriminalfilmer. Undvik som elden.
 bolling
Att de ens får hålla på med film! Alla medverkanden i den här filmen är riktigt dåliga. Skådisarna framför allt men även manus och regi är ju helkass. Skriver på näsan konstant i dialogen, berättar i ord vad vi redan ser hela tiden. Nä byt jobb hela bunten vetja! Ni som inte sett den, undvik som pesten!
 ThoXXiC
Nej, detta är ej bra..svag 2:a..
 Ugglapuggla
Duger som tidfördriv en dag när man är krasslig, men verkligen inte mer än så.
 proppis
så intressant att ja somnade efter halva..tyvärr.
 Daniel Mott
Den hittills sämsta i serien - krystat manus och ett slut jag räknade ut efter tjugo minuter. En ytterst svag tvåa.
 kexchokladet
Detta är svagt och oengagerande....
 Zebulonm
Shit va dålig. de e som nån kalle anka version av beck. nej förlåt den här e inte ens värd o nämnas i samma sammanhang. otroligt många dåliga fjantiga o rent av patetiska scener. uff va kass.....
 ScArRrFaCe
Sämst hittills.
 Viktorias
Varför blir nästan alltid våra egna, svenksa thrillers dåliga. Urdåligt manus, skådespeleri och story...
 Djason
Den totalt meningslösa sidstoryn i filmen gör att denna film får en svag 2:a istället för en hyffsad 3:a.
 Rikoschett
nu börjar det likna nått...
 Muzzic-Maria
Bättre än den första,helt klart. Fina skådisprestationer av Martin Wallström och Sofia Pekkari (som väntat). Har inget emot Kovacs, men tycker inte riktigt Irene Huss-karaktären griper tag och fångar mig. Hade gärna sett mer intensitet i de starka känslor som ändå borde infinnas i vissa scener.
 zazken
Detta var inte direkt lysande. Jag är måttligt förvånad.
 Ihsahn
Ganska ointressant, och jag tvivlar på att den hade varit bättre ifall jag hade tittat med båda ögonen första timmen och inte bara ett halvt...
 Clasen
Första och sista Irene Huss-filmen jag ser... Platt, ospännande och oengagerande
 Nalland
Gav ett sken av misstänksamhet långt innan dåden ens utfördes. Visserligen har man lyckats hålla på vem den skyldiga är långt in med det allt för många och långa spelet om onödiga saker tar ut sin rätt.
 TheHorrorfan
Stark 1a kanske?
 Mysharry
Mycket svag tvåa. Karaktärerna faller platt till marken, och scenerna med de brutalt överspelande tonårsdöttrarna styckar sönder handlingen.
 Xenox
Tråkig, jag känner aldrig att jag riktigt bryr mig om något som händer i filmen.
 boman90
Stark etta/svag tvåa. Var ju inte direkt klurigt att lista ut vem det var. Och många hjärndöda insatser i polisarbetet
 1st man
Filmens styrka måste vara den naturliga dialogen inom familjen Huss.
 Rele
En av dom svagare Irene Huss film. Boken var inte så bra heller. Jag ger en tvåa.
Jag vet inte varför jag ser Huss-filmerna. Jag har gett låga betyg till alla filmerna hittills. Kanske hoppas jag på att det ska bli bättre eller så är det helt enkelt så att det finns något trivsamt med det svenska deckarelementet i det hela. Jag vet inte. Vad jag dock vet är att detta var inget som gladde utan snabbspolningen används litegrann.
 mammene
Lite klumpiga insatser, men annars tycker jag om att det ges tid till att nysta upp brotten och samtidigt få med det personliga. Det är en trivsam thriller och mycket är att samarbetet känns så naturligt mellan skådespelarna.
« Föregående   |   1 2
Senaste kommentarer
Cold War (info) 20:03 15/2 (12)
The Man Who Killed Hitler and Then The Bigfoot (info) 19:03 15/2 (4)
A Family (info) 18:34 15/2 (3)
Shanghai (info) 17:34 15/2 (44)
Air Strike (info) 16:25 15/2 (4)
Aquaman (info) 14:03 15/2 (24)
The Trader (info) 13:51 15/2 (3)
Leap Year (info) 13:28 15/2 (1)
The Limehouse Golem (info) 11:59 15/2 (10)
Neds (info) 11:57 15/2 (15)
Medan du sov (info) 11:32 15/2 (199)
Mercuriales  (info) 11:17 15/2 (1)
Livet blomstrar (info) 10:31 15/2 (1)
Mondo cane 2 (info) 06:23 15/2 (11)
My Happy Family (info) 05:38 15/2 (3)
Police Story (info) 05:24 15/2 (71)
Ondskans mirakel (info) 03:43 15/2 (23)
Hindenburg (info) 03:11 15/2 (5)
Madame (info) 00:29 15/2 (3)
The Future Of Pinball (info) 23:26 14/2 (6)
Baby Driver (info) 23:16 14/2 (73)
Din för i kväll (info) 23:10 14/2 (19)
Alita: Battle Angel (info) 23:09 14/2 (6)
Ciao Bella (info) 22:37 14/2 (155)
Morden i Sandhamn - I de lugnaste vatten (info) 22:19 14/2 (9)
Fyre: The Greatest Party That Never Happened (info) 21:46 14/2 (9)
Rampant (info) 21:32 14/2 (1)
Sleeping with Other People (info) 21:20 14/2 (12)
Den of Thieves (info) 21:04 14/2 (22)
Happy Death Day 2U (info) 20:41 14/2 (1)
Alla presidentens män (info) 20:23 14/2 (168)
The Salesman (info) 20:20 14/2 (24)
Soldier (info) 20:18 14/2 (157)
Tales from the Hood 2 (info) 19:42 14/2 (2)
The Entity (info) 19:35 14/2 (5)
Candy Stripers (info) 18:33 14/2 (1)
Dirty Harry (info) 18:06 14/2 (331)
Bigfoot Vs. Zombies (info) 17:10 14/2 (1)
The Man from the Future  (info) 16:40 14/2 (9)
Bränd (info) 14:34 14/2 (39)
Showtime (info) 13:44 14/2 (176)
Polisfällan (info) 13:25 14/2 (3)
Skepp 9 (info) 11:13 14/2 (6)
Newness (info) 11:11 14/2 (3)
Babettes gästabud (info) 11:09 14/2 (37)
Filth (info) 10:50 14/2 (42)
Free Solo (info) 10:44 14/2 (5)
Grace Is Gone (info) 09:56 14/2 (36)
For the Boys - soldaternas sång (info) 09:39 14/2 (9)
Morden i Sandhamn - I fel sällskap (info) 08:57 14/2 (4)