@ngeldu$t
Har aldrig sett filmen tidigare men jag har ju knappast missat någonting viktigt med tanke på att filmen är långt ifrån bra.
 Zeds2003
DOM ÄR SÅ SKÖNA DESSA FILMER ASSÅ!!!
 Apoptosis
Den här har snyggare effekter än de båda tidigare filmerna, men är inte lika rolig.
 Gialloblu
bättre rent tekniskt, men inte samma charm som föregångarna..
 The Phantom
Mycket bättre än tvåan ju, många roliga och coola scener. Och vem kan inte gilla Leo, Raph, Don och Mike?
 DanielJohnsson
WTF?
 Blink182
Riktigt dålig.
 Mat1az
Ha ha... smått underhållande. Pinsamma ljudeffekter och repliker ibland. Fast skulle man vara 8 skulle det nog vara den coolaste filmen man sett. Får se vad det blir av 4an när den kommer.
 hammmpus
En stark etta, men fortfarande riktigt riktigt dålig, en skam för Teenage Mutant Ninja Turtles.
 tummeliten
Riktigt skön o rolig.
 Gobo
Värt med sköldpaddor som slåss!
 The-steel-man
den e faktiskt helt ok..
 PeterTheW
Den är ju skitrolig!
 C.J.
Den klart sämsta i serien. Alldeles för långsökt handling och sämsta skådespelare för dem fyra turtlarna. Och varför är kostymerna nu av betydligt lägre kvalité än tidigare (och ändå envisas dem med irriterande och opassande närbilder). Kass.
 Mikkala
Nostalgi på hög nivå! "Michaelangelo? Yes, Master Splinter? Something deeply troubles you, my son. Growing up. I don't thinkI'll ever laugh again. "
 the n00b
varför är splinter så ful i den här filmen? han var ju grym i de två första?
 Mojok
En fet besvikelse! Jag hade hoppats att få se mer av Shredder och Krang! och framför allt hade jag velat se Rocksteady & Bebop (finns de bara med i den tecknade eller??), så jag är lite besviken. Men det var roligt när kineserna kom till Manhattan och hängde på hak och spelade hockey. :)
 O´Reilly
usch! De två första älskar jag. Den här är bara kass!
 Weder Light
Ska dra ett Turlesmaraton i helgen. Ska bli kul och se om man minns något alls ifrån dem.
 Lord_saile
omigosh, så här dåligt har jag inte sett en film vara på ett tag... jag refererar till "theh angry nintendo nerd's" recention, och håller med honom.
 No.1
Var ett tag sen jag såg den här, (flera år, actually) och då tyckte jag inte att den var så illa. Men efter att ha kollat lite på AVGN's recension och kollat lite videoklipp runt om på nätet så får den här filmen nog en mycket svag 3:a, mycket på grund av nostalgi-faktorn.
 Redfield4ever
Verkligen en hemsk, hemsk uppföljare
 Abigor
Turtlesdräkterna är bra gjorda, och fighterna är snygga.
 RSQuattro
Nostalgi nostalgi!!! minns när jag såg denna på bio och var uppe bland moln! Då tyckte jag den var bra... nu har jag inte sett denna på ett bra bra tag!! Men skulle nog ändå gillat den en dol även om man blivit en bit äldre!
 The Rest
Help i'm a turtle and i can't get up!
 wctor
det var se vaärd om man är turtles fänn men dålig anars
 Cyphax
Den här är inte alls lika bra som de två tidigare, men jag tröttnar aldrig att se på den och den är ju faktiskt väldigt underhållande!
 Harkaiden
Det här med resan i tiden, liksom... mjääe. Men annars helt ok.
 Mareld
Spännande sätt att variera konceptet på.
 karlmats
Vafan hände?!?! Hur lyckas man slakta en franchise så här mycket utan att bli avrättad? De förr så fräsiga turtlarna har fått plastiga kostymer som liknar bajs, Shredder är ersatt av nån gay-Christopher Walken-wannabe man inte kunde bry sig mindre om, humorn är på teletubbies-nivå, nästa varenda one-liner suger, filmens ton är ljusare än albino och t.o.m. stackars Splinter ser gammal och trött ut, närmast en överkörd grävling och hans annars så filosofiska uttalanden är ersatta av billiga floskler som är skit. Det finns inga som helst förmildrande omständigheter med den här dyngan.
 Danielchrister
Turtles är nostalgi men den här filmen är helt enkelt inte bra
 RobF
what did you expect, the addams family? den här var väldigt dålig tyvärr, fast jag förväntade mig itne så mycket alls
 Levyn
När man sett alla de tre gamla Turtlesfilmerna bör man se den här killens recension på trean. Så sjukt bra! http://www.screwattack.com/AVGN/Ext ras/TMNT3pt1
 skurpur
nog för att de två första filmerna var ganska pissdåliga också, men efter den tredje filmen har man fått nog av splinters generiska zen-visdom... "don't forget you are NINJA............" dra åt helvete.
 Rock Snack
Lyd Levyns råd och se AVGN:s recension på den här filmen!
 ami86
All nostalgi åsido... detta är fanimej ingen bra film. De ser urlöjliga och superfula ut, med töntiga skämt och faktiskt ingen särskild bra handling. Inte ens som barn tyckte jag nog egentligen att det var särskilt spännande med sköldpaddor som reste tillbaka till medeltida Japan för att slåss mot Samurajkrigare. Alltså, filmen känns bara sunkig.
 andrew777
inte lika bra som ettan och tvåan. Men ändå värd en trea.
 ScArRrFaCe
Riktig tråkig, förstår inte varför de ska vara i Japan och härja...
 dafreakish
Riktigt usel och krystad avslutning i en meningslös spelfilmstrilogi, där de två första åtminstone är lite bättre. Var är Shredder och den charm som fanns i tidningarna?
 Cybot
Rätt svag om man jämför med de första. Men fortfarande okej..
 Halofreak92swe
Kommer ihåg att jag såg den som barn, tyckte den var rätt kul då. Får väl se om den snart kanske.
 Ramza
Såg om alla turtles-filmerna och denna var klart sämst. Kostymerna har blivit plastigare och ansiktena har förlorat personlighet. Manuset är kasst och skämten mest jobbiga. Turtlarna framstår som mer enerverande än charmiga. Att en inte får en ettta beror på att ja ändå tyckte den va rätt bra som barn
 RunRiot
Det bästa är när japanerna dansar till Tarzan Boy. :D
 Djason
Klart sämst av de tre filmerna. Det mesta av charm och kvailte är som bortblåst. Men sätta en etta går ju inte då det ändå är turtles det handlar om.
 Kalkonhönan
Det har gått nästan tjugo år sedan som jag såg den för första gången på ny hyrvideo, då gillade jag den starkt och fann den som den bästa utav de tre filmerna, men å andra sidan var jag bara sex år gammal. Gillar verkligen att den är helt överdriven och top notch i både sin komik, ljudeffekter och alla japanernas överdrivenhet, trots att det känns ganska mycket som att man driver och gör narr utav samurajerna och japanernas anrika historia till förmån för att barnen skall bli roade. Bortser man ifrån detta så är det en ruggigt underhållande, varm och rolig äventyrsfilm ifrån nittiotalet som jag mest associerar med Stallone, Arnold och min barndom bland VHS-kassetter med just dessa två herrar. Har inte de två tidigare filmerna i färskt minne just nu då det har gått tjugo år sedan jag såg dom två också, men har första på BD hemma ifrån Njutafilms, så den ska jag se någon dag framöver!
Jag har aldrig sett den första filmen utan istället var det del 2 som jag fullständigt älskade när jag var 10-11 år gammal. Jag var helt tokig i TMNT som liten. Denna den tredje delen är klart sämre än 2:an på de flesta sätt i t.ex. handling, skådisar och t.o.m. kostymerna. Denna glöms lätt jämfört med 2:an som är ett lyckligt barndomsminne.
 celec
älskade den här filmen när jag var liten 6-7 år. Förstod inte så mycket då och väl var väl det för dialogen och storyn var riktigt sunkig vid omtitten. får en tvåa för dom fina barndomsminnena men bra är det inte.
Konstigt att jag inte betygsatt denna, tvåan är inte direkt förtjänt men jag gillade TM hero turtles när jag var liten. (Hette inte Ninja i Sverige för det var för farligt.)
Usel, behövs inte skrivas något mer!
« Föregående   |   1 2 3
Senaste kommentarer
Bad Times at the El Royale (info) 01:05 16/2 (16)
The Little Stranger (info) 23:59 15/2 (4)
Polar (info) 23:57 15/2 (17)
Bird Box (info) 23:55 15/2 (47)
IO (info) 23:50 15/2 (10)
The Finest Hours (info) 23:50 15/2 (23)
Hellraiser: Judgment (info) 23:46 15/2 (5)
Fantastiska vidunder: Grindelwalds brott (info) 23:46 15/2 (21)
Overlord (info) 23:41 15/2 (13)
Dogman (info) 23:20 15/2 (2)
Det finns inga gränser (info) 22:58 15/2 (2)
Cold War (info) 20:03 15/2 (12)
The Man Who Killed Hitler and Then The Bigfoot (info) 19:03 15/2 (4)
A Family (info) 18:34 15/2 (3)
Shanghai (info) 17:34 15/2 (44)
Air Strike (info) 16:25 15/2 (4)
Aquaman (info) 14:03 15/2 (24)
The Trader (info) 13:51 15/2 (3)
Leap Year (info) 13:28 15/2 (1)
The Limehouse Golem (info) 11:59 15/2 (10)
Neds (info) 11:57 15/2 (15)
Medan du sov (info) 11:32 15/2 (199)
Mercuriales  (info) 11:17 15/2 (1)
Livet blomstrar (info) 10:31 15/2 (1)
Mondo cane 2 (info) 06:23 15/2 (11)
My Happy Family (info) 05:38 15/2 (3)
Police Story (info) 05:24 15/2 (71)
Ondskans mirakel (info) 03:43 15/2 (23)
Hindenburg (info) 03:11 15/2 (5)
Madame (info) 00:29 15/2 (3)
The Future Of Pinball (info) 23:26 14/2 (6)
Baby Driver (info) 23:16 14/2 (73)
Din för i kväll (info) 23:10 14/2 (19)
Alita: Battle Angel (info) 23:09 14/2 (6)
Ciao Bella (info) 22:37 14/2 (155)
Morden i Sandhamn - I de lugnaste vatten (info) 22:19 14/2 (9)
Fyre: The Greatest Party That Never Happened (info) 21:46 14/2 (9)
Rampant (info) 21:32 14/2 (1)
Sleeping with Other People (info) 21:20 14/2 (12)
Den of Thieves (info) 21:04 14/2 (22)
Happy Death Day 2U (info) 20:41 14/2 (1)
Alla presidentens män (info) 20:23 14/2 (168)
The Salesman (info) 20:20 14/2 (24)
Soldier (info) 20:18 14/2 (157)
Tales from the Hood 2 (info) 19:42 14/2 (2)
The Entity (info) 19:35 14/2 (5)
Candy Stripers (info) 18:33 14/2 (1)
Dirty Harry (info) 18:06 14/2 (331)
Bigfoot Vs. Zombies (info) 17:10 14/2 (1)
The Man from the Future  (info) 16:40 14/2 (9)