Mini
Jimi är och förblir min Gud!!!
 Wicked
underbar dokumentär med asgrym musik
 monoton
ömsom vin, ömsom vatten
 mistadarling
Emellanåt jobbig men ger en intressant bild av Woodstockhippiesarna. Joe Cokers "With a little help from my friends" och Richie Havens ger en rysningar- obegripligt bra.
 ny frukt
mycket snygg dokumentär! håller rätt igenom. man behöver inte gilla musiken för att fastna framför tvn i 3 timmar. bäst är santana. obegripligt bra!
 dear wednesday
fantastisk kulturhistoria som jag är djupt ledsen över att jag inte fick vara med att skapa. jag är född i totalt fel årtionde. typiskt mig.
 mikeattipset
Jag håller med mistadarling om att Richie Havens framförande av Freedom sände rysningar genom hela kroppen. Fantastiskt!!
 NettanSkinnar
Den är underbar!
 ezeikel
perfekt dokumentär
 majen
Bra dokumentär, bra musik och bra känsla.
 Slipsen
älska woodstock
 DrSnuggles
Diggar den skarpt. Skitbra musikfilm. Och ibland får man nästan en känsla av att man är där och geggar :) Musiken är ju skitbra. Med vissa undantag. Jimi Hendrix, Janis Joplin, The Who, Jefferson Airplane, Canned Heat, Joe Cocker och Sly and the Family Stone är lugnt höjdpunkterna. Jävla skön festival. Synd att sådana festivaler inte görs längre. Väldigt synd. Hade varit kul med en ny Hippiefestival :)
 Mareld
För mycket knark och batik kan inte vara bra... Så enkelt är det.
 apmannen
Jag var där!
 mumiemonstret
Fantastiskt dokument, riktigt kul gjord. Men hädanefter ska jag aldrig börja titta på en film innan jag kollat hur lång den är... :(
 andwe477
Som tidsdokument är den fantastisk. Som film inte riktigt lika fantastisk. Tur då att musiken tidvis är så bra att man önskar man rullade runt där i leran.
 insomnia
man hade velat vara där...
 apskrap
Kill all hippies!
 coros
Denna film har gjort mig så glad att jag spricker!
 Molotov
oj, oj, oj!
 Captain_Grogg
musiken är oslagbar... och människorna lika så...
 Off The Ground
Musiken är inte tillräckligt mycket i min smak, det blir för långtråkigt ibland. Men om man älskar musiken är det guld.
 zenana
skulle vara bättre med en något nerklipppt version
 Kalkonhönan
Säkert bra om man gillar den typen av musik från 70-talet och om man orkar se hela.
 evot
Härlig dokumentär. Var dock på landet när den visades, så jag fick se den i svart-vit och med störningar, men det gjorde faktiskt inte så mkt. Intressant att få se hur hemskt det var ibland, det visste jag inte faktiskt. Blandad kvalité på musiken, men i allmänhet kul.
 thestrokes_
älskar jimi hendrix och richie havens.
 Sgtpellson
skitcool och jävligt bra musik
 janousch
He loves me..He loves me not..
 Riff Randell
mkt bra musik
 jonthhan
MYcket bra!
 W.Andersson
När Joe Cocker gör With a litle help from my friends då ryser jag fantastiskt mycket..
 ThePatient
Jaså, denna går bra, men inte The Song Remains the Same...? Jimmy Page med stråke i hand kan ge existensberättigande åt VILKEN film som helst. Det krävs iaf inte särskilt mycket skicklighet för att göra den här filmen, den verkade göra sig själv i ganska stor utsträckning. Sex, drugs and rock n roll... Svårt att misslyckas.
 virginsuicides
bästa bästa !
 Kurosawafan
peace maaaan
 Eca
Ett tidsdokument över den tid då våra föräldrar var unga. En massa bra musik och en blädderbok över dåtidens musikkändisar. Och indisk guru. Tipset om dosering av extacy... Ja, det var då man inte trodde sådant var farligt. Protaster mot Vietnamkriget. Allt kommer igen. Men det är f*n vad fort dåtidens ungdomar, alltså nutidens vuxna glömmer. Alltså har man återigen lärt sig av historien. Att man inget lärt sig av historien.
 ricki
bästa dokumentären jag har sett, o jag håller med nästan allt som sägs i den. den verkligen målar hippie andan otroligt bra o hur man trode då att deras revolution skullle slå igenom vilken den nu inte gjorde. detta gör att filmen ger i varjefall mig lite v mod. jag älskar hur den är klippt också
 wettin
ser jag gärna om flera gånger.
 Sgtpellson
underbar,den bädta dokumentären jag någonsin har sett
 Teddhy
skit ball
 Avtryck
Faktist bra..skön musik som vanligt
 Marvel Master
oj
 myrlin
bra dokumentär
 modellen
så sjukt fascinerande. sånt händer inte nuförtiden och det är himla sorgligt.
 Van_The_Man
Tråkigt att folk inte kan samarbeta så för musiken i dagen Samhälle:(
 thegoodold
har inte sett filmen, men folk gör väl massa musikinsamlingprojekt idag också eller? eller är det inte det denna film handlar om också?
 yakolev
En hel del bra framträdanden och sköna intervjuer med naiva hippies gör att man tar sig igenom denna långa film. Behållningen är musiken.
 Necross
Usel musik dock.
 Kirikou
Jag trodde att jag skulle bli uttråkad av 3 timmar dokumentär men det har var kul. Musik och film i en härlig blandning.
 lezhdraka
Filmen får en verkligen att vilja åka på festivaler
 Momo_
Har bara sett en del av filmen men det är kul att få en inblick hur det var.
« Föregående   |   1 2 3   |   Nästa »
Senaste kommentarer
Scipio Africanus (info) 03:47 20/6 (3)
The President: Lyndon B. Johnson (info) 02:22 20/6 (6)
Himmel över Berlin (info) 00:07 20/6 (215)
Frances Ha (info) 00:01 20/6 (104)
Nausicaä från Vindarnas dal (info) 23:58 19/6 (391)
Piraterna! (info) 23:57 19/6 (66)
Captain Marvel (info) 23:55 19/6 (34)
Zootropolis (info) 23:51 19/6 (105)
Once Upon a Time in Venice (info) 23:48 19/6 (12)
Aladdin (info) 23:47 19/6 (7)
Kubo och de två strängarna (info) 23:46 19/6 (28)
Sherlock Holmes och kvinnan i grönt (info) 23:45 19/6 (19)
Justice League (info) 23:43 19/6 (67)
Hacksaw Ridge (info) 23:41 19/6 (84)
Prinsessan och grodan (info) 23:38 19/6 (218)
Björnbröder (info) 23:36 19/6 (479)
Vaiana (info) 23:35 19/6 (81)
The Confines (info) 23:28 19/6 (2)
Fjällbackamorden: Strandridaren (info) 22:57 19/6 (11)
Bastille Day (info) 22:56 19/6 (19)
Black Mirror - White Bear (info) 22:33 19/6 (15)
Black Mirror - The Waldo Moment (info) 22:31 19/6 (12)
Vox Lux (info) 21:56 19/6 (8)
Hotel Mumbai (info) 21:02 19/6 (3)
Stränder (info) 18:09 19/6 (35)
Giant Little Ones (info) 17:18 19/6 (2)
Five Feet Apart (info) 16:58 19/6 (2)
The Beach Bum (info) 16:55 19/6 (5)
Harold and Kumar Go to White Castle (info) 14:26 19/6 (331)
Floating Weeds (info) 13:35 19/6 (23)
Mandy (info) 13:07 19/6 (27)
Captive State (info) 11:10 19/6 (2)
Good Sam (info) 07:48 19/6 (1)
Vice (info) 02:58 19/6 (13)
The Last Witch Hunter (info) 01:44 19/6 (36)
Chernobyl (info) 01:24 19/6 (7)
Flykt undan rättvisan (info) 23:33 18/6 (1)
Superfly (info) 23:28 18/6 (62)
End of Evangelion (info) 23:19 18/6 (152)
Brightburn (info) 22:19 18/6 (4)
Black Mirror - White Christmas (info) 21:32 18/6 (12)
Men in Black: International (info) 21:02 18/6 (2)
Climax (info) 20:54 18/6 (11)
Autumn (info) 20:54 18/6 (2)
Body of Deceit (info) 20:53 18/6 (1)
Black Mirror - San Junipero (info) 20:18 18/6 (13)
Fitzcarraldo (info) 20:06 18/6 (178)
Cutie Honey (info) 19:39 18/6 (43)
Detroit Rock City  (info) 16:30 18/6 (177)
Seven Pounds (info) 16:08 18/6 (445)