Chewable
ew
 GrandMaster_E
Kunde Stallone inte skjutit Getty direkt...filmen hade ej blivit bättre...men mer uthärdlig.
 movie_star
Haha den var skit rolig:P
 Mystica
Perfekt underhållning en uttråkad dag. Lätt att titta på, morsan är ju helt klart en väldigt cool liten tant!
 GNStudios
kommer fortfarande ihåg titeln trots att det var flera år sedan jag såg den. Men den var väll knappt ok.
 Dh0rasho0
Helt klart godkänd, men inte så mycket mer. man byter dock inte kanal om den börjar på under en tråkig söndag ;)
 jack_jack_jack
sylvester stallone borde förbjudas från att göra komedier.
 magsnus82
ångestmorsan räddar filmen från en ond bråd död
 jimmy ringo
En löjlig och ganska korkad rulle. Fast den har ändå några halv-roliga scener.
 Ramza
tyckte om den när ja va liten... :) Men egentligen e den kass.
 MrDoctor
denna film har samma uppsättning barnsjukdommar som klappjakten elelr dagissnuten..
 linuss78
jag tyckte att den var jättebra när den kom 92, men då var jag ju å andra sidan 14 och tyckte att allt Stallone och Schwarzenegger gjorde var magnifikt... Men har på senare tid insett att i alla fall denna filmen inte är Oscars-material :-)
 headtide
Måste säga att det var bland det värsta jag sett...
 Mysharry
tyckte den var förvånansvärt rolig när den kom ut. men det blir lite för mycket tårta på tårta på tårta på tårta. ingen aning om vad jag skulle tycka om jag såg den igen... säkert en etta!
 smashing_kivi
morsan hade behövt en sällskapsål istället..
 rockcat666
Sylvester Stallone borde operera sig till sällskapsål och sprida glädje med sällskap istället för att sprida DÅLIGA filmer
 kendo77
Den hade sina roliga scener... den får en 2:a
 Quzbesh
Rolig morsa!
 O´Reilly
hmm....idétorka?
 Afflicter
Den här filmen är lika fel som pensionärssex!
 Parrasto
usch
 1st man
En höjning var på sin plats efter att ha sett den på nytt. Kul actionkomedi med bra skådespelare.
 Christofer
Precis som Arnold så var Sly tvungen att gå ner sig i lågkvalitets-komediträsket.
 magnus.ch
Faktiskt en underskattad actionkomedi.
 Kurganen
Nä, så dålig är den faktikst inte. Den är rätt bra.
 FabianBom
smårolig, actionfilm
 Goirwei
dålig
 JoeL431
Skön morsa.
 Franck-Ribery
sett den 17 gånger och tröttnar aldrig ;)
 Rollywood
Möjligtvis Stallones sämsta
 Pianokatt
haha den verkar ju helt sjuk :'D
 ekback
är ju lite småkul ibland, men absolut inte bra hehe, en svag 2:a.
 Brigante
Det är något med Stallone. I övrigt är det bara smörja.
 warheas
FAN DEN HAR JAG ÆLSKAT HALVA MITT LIV! hehe
 Elizadushkufan
Estelle Getty som Sylvester Stallones mamma gör att filmen är bättre än vad jag annars tycker en sådan film skulle vara. Vissa scener är riktigt roliga (de med Estelle Getty i). Får en 3:a av mig.
 LaDecima
Haha!
Mannen är min barndomshjälte och jag ska erkänna att jag fortf gillar hans rullar, men kan inte förstå vad han gör i den här filmen? På toppen av sin karriär spelar han in en halvtaskig actionkomedi som lockar till få skratt.
 orton86
klockren film! :)
 Blink182
haha stallone klarar sig i komiken men herregud vilken kass film
 Totenkopf
Ganska tramsig, men ändå några roliga ögonblick trots allt.
 jonbo
Egentligen är ju detta underhållande dåligt. Men ettan är säkrad bara av den totala malplaceringen av Stallone. Ett av tidernas mest katastrofala karriärsval.
 Sture Stenhög
Titeln på den här filmen försäkrar ju iaf att man vet precis vad man får, så man kan ju inte gärna klaga alltför mycket. Men samtidigt tror jag inte att man nog kan understryka vilken fruktansvärt dålig idé den här filmen grundar sig i. Krutgumme-humor är alltid fullkomligt bedrövligt, och morsan i den här filmen är också otroligt jobbig att skåda. Att filmen sen handlar om en mor och en son, men har samma struktur som en romantisk komedi, gör ju att den även känns lite disturbing. I humorväg har jag fortfarande sett mycket som är väldigt mycket värre än det här dock, men tvåan är givetvis svag
 ClintanTheKing
En av få komedier med Stallone, och denna är helskön. Handlingen är dock mm-tunn så filmen kan inte få mer än en tvåa.
 Solidus
”Stop! Or My Mom Will Shoot” tillhör knappast det bästa I Slys karriär, snarare tvärtom. Det här är en komedi som blev en kalkon och Sly försöker göra något gott av ett hopplöst dåligt manus, då han bjuder på ett bra skådespel. Regissören misslyckas med att kombinera familjekomedi med action och slutresultatet är ett verk som hoppar löst mellan olika genrens, men som missar att knyta dem till en helhet. Dock ska det sägas att jag aldrig blir uttråkad, utan verket lyckas underhålla genom dess uselhet. Godkänt.
 oskarchucky
dåligt kul
Hur kunde det gå så fel. Sylvester Stallones karriär började väldigt spännande med Rocky och andra filmer där han visade upp en talang för skådespel men när man ser filmer som denna inser man att Stallone i nuläget är en parodi på sig själv. Detta är skit och rent smärtsamt att sitta igenom. Det är år sedan jag såg den men riktig smärta minns man!
 jonassjohnson
Det är aldrig för sent att ändra sig
 Jaganatha
Dålig komedi med en obekväm Stallone i huvudrollen. Pantertanten Estelle Getty är inte speciellt trovärdig som titelns skarpskjutande morsa. Splittrat intryck utan varken fungerande actionscener eller komisk dialog. Martin Ferrero är något så när minnesvärd i rollen som skurk. En film att undvika!
Den här filmen måste tillhöra en av världens absoluta sämsta filmer genom tiderna!!!
« Föregående   |   1 2 3
Senaste kommentarer
S.W.A.T.: Under Siege (info) 01:03 20/7 (1)
Money Monster (info) 01:01 20/7 (36)
Fool's Gold (info) 00:21 20/7 (143)
Brace For Impact (info) 23:55 19/7 (1)
Ghost Stories (info) 23:41 19/7 (2)
Frihet - Den blå filmen (info) 23:22 19/7 (259)
The Cured (info) 23:19 19/7 (5)
Son of a Gun (info) 23:12 19/7 (15)
Tully (info) 22:56 19/7 (4)
I morgon börjar allt (info) 22:45 19/7 (3)
Baby Driver (info) 22:44 19/7 (69)
Den frusna leoparden (info) 22:00 19/7 (20)
The Shallows (info) 21:39 19/7 (54)
211 (info) 21:29 19/7 (2)
Season of the Devil (info) 21:15 19/7 (1)
The Grand Budapest Hotel (info) 21:09 19/7 (250)
Bergmans hushållerska (info) 20:30 19/7 (16)
Masterminds (info) 20:03 19/7 (21)
The 15:17 to Paris (info) 19:20 19/7 (5)
När tyskarna kom tillbaka (info) 18:28 19/7 (1)
Mission: Impossible - Rogue Nation  (info) 17:53 19/7 (121)
Game Night (info) 17:52 19/7 (24)
Vaiana (info) 17:49 19/7 (72)
Snabba ryck (info) 17:32 19/7 (1)
Evolution (info) 15:08 19/7 (7)
How It Ends (info) 13:15 19/7 (6)
Drömmarnas horisont (info) 12:44 19/7 (118)
Clueless (info) 12:42 19/7 (288)
Huset vid 92:a gatan (info) 12:36 19/7 (4)
Gatan utan namn (info) 11:26 19/7 (9)
Den blomstertid nu kommer (info) 10:51 19/7 (22)
The Lobster (info) 10:46 19/7 (86)
Today (info) 08:03 19/7 (1)
Det våras för arvingarna (info) 05:05 19/7 (10)
What Happened to Monday (info) 04:43 19/7 (18)
Split (info) 03:26 19/7 (64)
Transformers (info) 02:08 19/7 (1263)
I Do, I Do, I Do (info) 02:05 19/7 (1)
Dödsjakten (info) 02:05 19/7 (3)
Vargarnas rike (info) 01:55 19/7 (31)
AM1200 (info) 01:35 19/7 (3)
Big Stan (info) 01:32 19/7 (90)
Downrange (info) 01:07 19/7 (5)
Mamma Mia! Here We Go Again (info) 00:53 19/7 (1)
Ready Player One (info) 00:28 19/7 (44)
Fyra år till (info) 23:47 18/7 (74)
Morden i Midsomer - The Ghost of Causton Abbey (info) 23:22 18/7 (2)
Dr. Strange (info) 23:05 18/7 (4)
Värdshuset fritiden (info) 23:00 18/7 (11)
The Mercy (info) 23:00 18/7 (2)