Hypostas
Herregud, vilken dynga. Äckligt feg film som aldrig bjuder på några överraskningar och efter att ha sett 40 minuter så insåg jag hur det skulle sluta, så det blev en hel del snabbspolande på slutet. Barnslig humor och alldeles för seg. Owen Wilson är så menlös och tråkig så att klockorna stannar. Usch vilken skit.
 Faynie
Faktiskt väldigt rolig att se på en lördagkväll när man inte har något annat för sig! :)
 yrkeschaufföre
En väldigt svag fyra, den var mycket roligare än jag kunnat tänka mig. Visst var det några låga scener jag hade klarat mig bra utan men det var det värt för fantasiscenen i slutet!!
 kimpah
Kul för att vara en skitfilm. Såg den dessutom på blue-ray (första gången, vet inte ens hur det stavas!) och 47 tums tv med ett glatt partygäng som vrålskrattade ofta. (Alla utom en var män). Jomen visst är den sevärd.
 Zeylon
Tämligen förutsägbar men ändå rätt rolig...
 Frantic
Var rekomenderad som en 2:a och skulle få det också om det inte vore för en scen som höjde betyget.
 jonbo
Antingen har Farrelly-bröderna blivit sämre, eller så har jag växt upp. Antingen båda två.
 Harkaiden
Helt ok, trots krystat banalt budskap och att det är typiskt Owen Wilson manér. Vet inte vad som hänt med bröderna Farelly som ju gjort klart bättre grejer än detta förut.
 Mystica
Överraskande rolig! Det var länge sedan som jag snubblade över en så här rolig film utan att jag tyckte att den var stötande :)
 Cyphax
Trodde först att det här skulle vara ännu en medioker Owen Wilson-komedi, men den här var överraskande rolig! Innehåller ett par riktigt sjuka scener som ger extra plus åt betyget. Budskapet är typiskt, men fruktansvärt roligt förmedlat!
 MtotheN
Ganska meningslös och trött film. Får en tvåa för att det dock finns mycket sämre filmer i genren.
 Sovande_mannen
ochej inte alls som jag trodde
 Sajo
Blev en låg 3:a på denna filmen.. Den var rätt konstigt.
 Eisoptrofobi
moralkaka-skräp. försvinnande få (halv)roliga scener.
 Kurijakin
Visst troligen skulle den ha lägre betyg. Men om man säger att en tre är fullpott inom den här genren, så lyckas faktiskt bröderna Farralley ganska galant och detta inte minst tack vara Owen Wilson. Annars väljer jag att se bort ifrån det grå, trista, stereotypa Hollywood krafset.
 BlueViper
Varning! Brutalt deprimerande, tråkig, pinsam och dålig första halva. Att jag såg klart den var en ren kämpainsats, men blir hyffsat rolig efter ett tag. Rätt svag tvåa.
 Luciphere
Hade inga förväntningar alls, men tycker den var riktigt rolig med många pinsamma och skojiga situationer.
 metalguy
nja rätt lam story
 myslas
Jag kan inte fatta att samma killar som gjorde några av 90-talets roligaste filmer nu släpper sådant här skräp.
 marleey
Svag komedi. Jag fann den rolig två gånger. Jag minnas inte ens vilka dessa sekvenser var, jag vet bara att jag skrattade till två gånger. Larviga skämt och larvig story. Sen var filmen oerhört seg. För att att en sådan här film ska ha en chans att lyckas krävs lite tempo.
 Sofftlan
Alltså, trodde verkligen inte detta om Jenna Fischer... tappade där, big time.
 niljoh
Några bra scener
 ilgoga
Ett par leenden, men överlag rutten och pinsamt tillrättalagd.
 Sarakin76
Denne var ju hur bra som helst!
 recencent96
Filmakarna har verkligen pushat den här filmen till gränsen för att få den rolig, lyckas ibland.
 jskogh
Definitivt det sämsta jag har sett på väldigt länge
 Catwalker
amerikansk smörja. essensen av "humor" i form av dekadent västerländsk "popkultur".
 _lucifer_
Rätt klockrena skämt då och då... men blir lite småseg emellanåt.
 ptns soffa
Smårolig i början men lyfter tyvärr aldrig. Ingen jag kommer se igen
 badpanda1606
Betydligt roligare än jag hade kunnat ana! Nästan en 4a!!
 Metheuz
Svårt att bestämma sig för betyget, den ligger och skvalpar mellan 1 och 2. Trots ämnet så är den så extremt tillrättalagd och smörig. Owen Wilson är som vanligt stentrist och okarismatisk men som tur var så är hans "partner in crime" Jason Sudeikis betydligt bättre. Fanns några skämmigt småroliga scener med honom (massagesalongen bl.a.) som räddade den från bottenbetyget.
 Rune2000
Såg denna film mest pga av att den regisserades av Farrellybröderna. Tyvärr är det ganska standard Hollywoodkomedi som lämnade mig oberörd. Filmen innehåller en smårolig scen som använder Styxlåten "The Best Of Times" men i övrigt är den rätt trist.
 Bengt_a
Bajs, pruttar, nakna bröst, fingerpullande, sex, för mycket droger av misstag, smockor, onani, brutala poliser, stereotypa skämt om manliga könsorgan, pinsamma situationer, prat om vaginor och andra kvinnliga kroppsdelar, missförstånd... Gillar man typisk amerikansk modern slapstick är detta en hit. Gillar man något mer intelligent rekommenderar jag vilken annan film som helst. Vad som helst. Till och med Attack of the Killer Tomatos är mer givande. Trots några ganska bra citat.
 AlbinWesley
Vet inte varför jag någonsin tänkte att denna skulle vara sevärd, det var den inte. Men tack vare Owen Wilson som ju är rätt bra på att va lite rolig var den åtminstone sebar. Det är ju ändå det.
 XJR
Etta. Finns det nåt mer att säga? OK: pinsamt. Man skäms å skådisarnas vägnar.
 vonadel
Det var värst vad det var negativt här! Tycker den var helt ok som fredagsförströelse. Vid rätt inställning funkar den helt klart. Man vet ju lite vad man får när man väljer att kolla på den. Visst, den är förutsägbar och fylld av en hel del klyschor, men drar ändå ner en del poänger. 6/10
 snyltare
Osmakligt och oengagerande. Och Owen Wilson.
 nestle
Den får en väldigt svag 3a. Den är inte rolig men ändå ganska underhållande att kolla på.
Hall Pass är inte utan skratt. Det finns tillfällen och mest minnesvärt är det när Merchants karaktär fantiserar hur det skulle se ut om hans fru skulle ge honom en vecka fri från äktenskapet och göra som han vill. Underbart roligt. När jag ändå pratar om Stephen Merchant så måste jag säga att det var en miss att inte använda honom mer i denna filmen. Annars står det väl återigen klart att bröderna Farrelly fortfarande står och stampar utan att leverera något nytt. Tiden har sprungit förbi dem. 2+
 eandersson
Överraskande rolig. Trodde verkligen inte att jag skulle skratta så högt och så ofta, nu menar jag ju inte överdrivet ofta men överraskande mycket. Var lite skeptisk till huvud-duon men de fungerade faktiskt bra ihop, fanns även lite roliga sido/birollare som jag inte heller hade väntat mig. Att jag även blev "kär" i Alexandra Daddario gjorde ju inte filmen sämre, hon kan vara den absolut vackraste honan i mänsklighetens historia. Filmens betyg är oklart, vill inte ge en sådan här film av denna kaliber samt genre en fyra då jag gett bättre komedier fyror. Inte heller vill jag ge en trea men då jag gett sämre komedier treor så är det ju samma veva, men jag antar att det får bli en trea fast med ett osynligt + efteråt, dvs en stark 3a.
 Tatty
Galen film men bra och rolig. Owen Wilson gör rollen bra. Gillar honom skarpt!
 Sunken25
Tyvärr en i raden av svaga komedier som kommit på 2000-talet, jag älskar genren men tyvärr för mycket som är tunnt. Några hyggliga skådisar räddar denna från en 1:a
 Murvel48
Något så ovanligt som en mycket rolig och välspelad komedi. Bröderna Farellis bästa sedan Den där Mary.
 wasteoftime
Nä, det här var ingen hit. För all del inte så dåligt som jag hade förväntat mig heller, om jag ska vara ärlig. Det mest är, och ja, är varken roligt eller intressant, men det är väl någon slags dugligt tidsfördriv. 0,4 på SH-skalan.
 annihilat0r
En smålustig och lättsam film om två gifta män som suktar efter annat kvinnokött än deras fruars. Filmens intention och symbolik kan diskuteras – dessutom tveksamt om detta manus hade blivit till en Hollywood-film år 2018.
 yrkeschaufföre
Jag sänker till en svag trea, jag hade nog väldigt låga förväntningar senast men nu tycker jag att den är väldigt osmaklig för det mesta. Men Stephens fantasi i slutet är guld!
 BarryHero
Ingen jattefilm men funkade anda som underhallning for stunden. Ar OK med Owen Wilson men den andre ar jag inte overfortjust. Har en del kul skamt men kanns anda som en ganska tam Farrelly-film i slutandan.
 BarryHero
Maste tillagga att jag inte ar nagot fan av ackelhumorn som ofta genomsyrar brodernas filmer. Lite av det har i vanlig ordning.
 foppa99
inte rolig, men väldigt Pinsamt. Vissa skämt faller stenhårt platt
« Föregående   |   1 2 3
Senaste kommentarer
Learning to Drive (info) 19:35 23/5 (4)
Extremely Wicked, Shockingly Evil and Vile (info) 19:20 23/5 (12)
Mirakelpojken (info) 19:11 23/5 (1)
Stockholm, My Love (info) 16:16 23/5 (1)
Texas Chainsaw Massacre 3D (info) 14:48 23/5 (90)
I Feel Pretty (info) 13:59 23/5 (14)
Attentatorn (info) 10:20 23/5 (15)
Ödemark (info) 10:20 23/5 (1)
Ida (info) 10:18 23/5 (79)
The Perception (info) 09:15 23/5 (1)
Bad Moms (info) 01:48 23/5 (35)
Fear and Desire (info) 01:24 23/5 (30)
Us (info) 01:22 23/5 (15)
Aquaman (info) 01:18 23/5 (42)
Helvetet i grodstan (info) 00:58 23/5 (29)
Blekansiktet (info) 23:56 22/5 (12)
Rehearsals for Retirement (info) 23:52 22/5 (2)
Bränd (info) 23:13 22/5 (12)
The Convent (info) 22:38 22/5 (1)
Haunting on Fraternity Row (info) 22:29 22/5 (1)
Nightbreed (info) 22:00 22/5 (64)
Rock'n roll för hela slanten (info) 21:46 22/5 (1)
Rock Around the Clock (info) 21:44 22/5 (7)
Drunk Parents (info) 21:26 22/5 (2)
30 Miles from Nowhere (info) 21:14 22/5 (1)
Thor: Tales of Asgard (info) 20:12 22/5 (14)
Safe Haven (info) 19:56 22/5 (65)
Butiken vid Storgatan (info) 19:25 22/5 (25)
Hidden Peaks (info) 19:20 22/5 (1)
Aladdin (info) 18:01 22/5 (1)
Mad Families (info) 17:51 22/5 (3)
Galveston (info) 16:45 22/5 (4)
Showtime (info) 16:19 22/5 (45)
Beast of Burden (info) 14:53 22/5 (2)
Presidio - brottsplatsen (info) 14:46 22/5 (33)
Superfly (info) 13:29 22/5 (1)
The Art of Getting By (info) 12:29 22/5 (43)
Jane Eyre (info) 11:42 22/5 (127)
Pierre and Sonny Jim (info) 11:12 22/5 (1)
Mannens moral - och kvinnans (info) 10:20 22/5 (6)
Brain Damage (info) 10:19 22/5 (45)
A Trip to Jamaica (info) 09:34 22/5 (1)
Blacula (info) 07:55 22/5 (18)
Stjärnornas krig (info) 23:52 21/5 (988)
Space Cowboys (info) 23:41 21/5 (173)
Shocking Dark (info) 23:35 21/5 (20)
Taking Off (info) 23:31 21/5 (17)
All the Money in the World (info) 22:32 21/5 (15)
Snömannen (info) 22:02 21/5 (47)
Tank Girl (info) 20:45 21/5 (156)