akastoffe
Väldigt sann serietidningen.. Ben Afflek gör förvånansvärt bra ifrånsig.. Tycket tom att den nya Kingpin funkar.. kanske inte helt 100% dock men vafan.. det går ju inte att hitta en sån kille helt enkelt =) Hoppas det blir en tvåa med the Electra story.
 air
har inte last serietidningen men gillar filmen, Colin Farrell dominerar i sin roll som Bullseye, men tyvarr sa har de sa snabba klipp i actionscenerna att man blir lite konfunderad ibland vad som hander. Lamnar precis som i Spindelmannen (dock inte lika vidoppet) underlag for en fortsattning, ser fram emot det isafall. Ett tips, sitt kvar nar credits rullar efter filmen, missade det nastan sjalv.
 TraxZ
En trean till jag får se den på bättre kvalle.
 Pike
En riktig höjdar rulle. Bättre en "Superman". En mörk, tung känsla i filmen. Den bästa som jag har sett Ben Affleck i.
 Kiril
Batman Forever är en pärla i jämförelse. Sämsta filmen jag sett i år (trots Affleck och Farrell).
 _z
mörk, tung känsla? haha. det här var nog något av det sämsta jag har sett frivilligt. inga skådespelare, inget oväntat, inget bra, bara en fet budget, varför gillar vissa idioter sånt här?
 Kiamal
Man bör inte sänka sig till en så låg nivå där man kallar folk med annorlunda smak för idioter. Även om det känns så ibland :)
 CyberShrimp
Jag så förhandsvisningen (13:e mars) och jag kan inte säga att jag blev besviken. Den som är lite insatt i Marvel märkte de roliga referenserna till alla Marvel-tecknarna(bl.a en boxare, den första skurken och klienten som betalar i ost).
 Sungura Mjanja
Hur kan en människa vara så tråkig och träaktig som Ben Affleck, och dessutom få betalt för det...?
 CyberShrimp
Ben Affleck var ju grymt bra som Daredevil!
 Sgt D
inte ens en blind höna...... ajaj, satt & vred på mig hela filmen, pinsamt uselt! litet, litet + för collin farrell..
 Doc Holliday
Ben då? får inte han ens ett megalitet plus?
 Zingo
En stor besvikelse, behållningen är Jon Favreau (Swingers). Kärlekshistorien är riktigt pinsam mellan Electra och Våghalsen
 Krellian
En spark i skrevet på oss som gillade serietidningen.
 MonsterKeffo
nää fan asså.... den här filmen e inte bra.
 Anderton
Bra film, sen skiter jag i vad alla andra tycker. + för benknäckningarna, dödandet och musiken.
 bnw
Ytterst knepig att betygsätta. Vissa saker var så fruktansvärt... ja, underhålllande. Bullseye äger hela filmen. Första slagsmålet mellan Daredevil och Elektra är härligt att bara luta sig tillbaka och se på. TV-spel stylee. Samtidigt är det bara för mycket som blir fånigt. Övertydligt. Förutsägbart. Plus att den inte följer sina egna regler riktigt. Jag är ingen stjärna på Daredevil-serien, men efter vad man får veta i filmen har han inga superkrafter som gör att han klarar av att ta mer stryk och landa från höga fall och sånt. Så den är rätt svår att ta på allvar. Men räddas upp till en trea av Bullseye, och några andra sköna scener.
 cm_rollo
en del riktigt pinsamma scener som var menade att vara rörande men istället blir roliga, och ett par scener som helt enkelt bara är pinsamma. Bullseye är dock så übercool att han lyfter resten av filmen (Tips: häng kvar efter eftertexterna, den bästa scenen i filmen kommer då :))
 LasseLotus
Pinsam! Jag håller med Anderton om en sak, musiken är riktigt bra, men bra filmmusik gör ju ingen film...
 rumpino
risig film ... första fighten inne på biljardhallen höjde förväntningarna ... som inte infriades ... kan ingen spärra in ben affleck?
 Nightcrawler
Nja, alltså... Jag tror jag tycker den var ganska bra. Men vad gjord egentligen Affleck och Garner? Kan man kalla det där skådespeleri? Då var skrukarna mkt bättre! Bullseye tuffast av dem alla, han sa inte så mkt och var lite... öh... mystisk? Jaja, en ganska stark trea tack vara Bullseye och Kingpin...
 tonedown
Bullseye är hur fräck som helst. Och jag tycker de lyckas lyfta fram mycket av det som gör Daredevil till en speciell superhjälte.
 fogel
Likt Vertigo förlag uttrycker sin åsikt kring läsrörelsen så tycker jag att Daredevil suger hästballe. Den har inte lyckats med nåra av de hjältepoänger vilka återberättas i andra former. Den borde helt enkelt inte gjorts.
 yvonne
Ben Affleck är ju så söt - tur han fick spela hjälte, för mig är han alltid hjälte. Skön filmmusik.
 gva1116
Helt klart sevärd...!
 robax
Jag är svag för den här typen av film, mycket hopp mellan hustak och en del matrixliknande fightingscener
1 2 3 ... 15   |   Nästa »
Senaste kommentarer
Himmel över Berlin (info) 00:07 20/6 (215)
Frances Ha (info) 00:01 20/6 (104)
Nausicaä från Vindarnas dal (info) 23:58 19/6 (391)
Piraterna! (info) 23:57 19/6 (66)
Captain Marvel (info) 23:55 19/6 (34)
Zootropolis (info) 23:51 19/6 (105)
Once Upon a Time in Venice (info) 23:48 19/6 (12)
Aladdin (info) 23:47 19/6 (7)
Kubo och de två strängarna (info) 23:46 19/6 (28)
Sherlock Holmes och kvinnan i grönt (info) 23:45 19/6 (19)
Justice League (info) 23:43 19/6 (67)
Hacksaw Ridge (info) 23:41 19/6 (84)
Prinsessan och grodan (info) 23:38 19/6 (218)
Björnbröder (info) 23:36 19/6 (479)
Vaiana (info) 23:35 19/6 (81)
The Confines (info) 23:28 19/6 (2)
Fjällbackamorden: Strandridaren (info) 22:57 19/6 (11)
Bastille Day (info) 22:56 19/6 (19)
Black Mirror - White Bear (info) 22:33 19/6 (15)
Black Mirror - The Waldo Moment (info) 22:31 19/6 (12)
Vox Lux (info) 21:56 19/6 (8)
Hotel Mumbai (info) 21:02 19/6 (3)
Stränder (info) 18:09 19/6 (35)
Giant Little Ones (info) 17:18 19/6 (2)
Five Feet Apart (info) 16:58 19/6 (2)
The Beach Bum (info) 16:55 19/6 (5)
Harold and Kumar Go to White Castle (info) 14:26 19/6 (331)
Floating Weeds (info) 13:35 19/6 (23)
Mandy (info) 13:07 19/6 (27)
Captive State (info) 11:10 19/6 (2)
Good Sam (info) 07:48 19/6 (1)
Vice (info) 02:58 19/6 (13)
The Last Witch Hunter (info) 01:44 19/6 (36)
Chernobyl (info) 01:24 19/6 (7)
Flykt undan rättvisan (info) 23:33 18/6 (1)
Superfly (info) 23:28 18/6 (62)
End of Evangelion (info) 23:19 18/6 (152)
Brightburn (info) 22:19 18/6 (4)
Black Mirror - White Christmas (info) 21:32 18/6 (12)
Men in Black: International (info) 21:02 18/6 (2)
Climax (info) 20:54 18/6 (11)
Autumn (info) 20:54 18/6 (2)
Body of Deceit (info) 20:53 18/6 (1)
Black Mirror - San Junipero (info) 20:18 18/6 (13)
Fitzcarraldo (info) 20:06 18/6 (178)
Cutie Honey (info) 19:39 18/6 (43)
Detroit Rock City  (info) 16:30 18/6 (177)
Seven Pounds (info) 16:08 18/6 (445)
Beyond Skyline (info) 15:59 18/6 (11)
Skottår (info) 15:50 18/6 (83)