lillashum
Hur mycket man än anstränger sig så går det inte att bortse från att det är Ben Affleck som rantar runt i rött fuskläder... Matt Murdock ska vara lite okarismatisk men Afflek gör honom även till en töntig pojkvänfigur... och elektra... (vi låter det vara osagt) Enda räddningen i filmen är Farrels flippade Bullseye och jäkligt bra musik.
 Bananskurken
En riktigt bra film, antagligen den bästa jag sett påå riktigt länge inom superhjälte-genren. Kritiker har snackat hit och dit om hur Hollywoodland är Afflecks enda bra roll, men fasen, han gjorde den här filmen riktigt bra oxå. Filmmusiken var skitbra. Förhållandet med tejen innehöll oväntade inslag och början med Matts barndom kändes mycket häftigare och mer engagerande än vice versa i tex Batman begins och Spindelmannen. Kanon!
 h41fgod
Hade det inte varit så länge sen jag såg den hade jag mått illa.
 pearly
Urkass film. Total misslyckad handling och skådespelarna gör det inte bättre. Förtjänar knappt en etta.
 Totenkopf
Mina ögon slocknade också under filmen.
 Sara me X
Jag vet inte varför vissa inte alls tycker om denna? Jag tycker den är bra men vet inte heller varför
 Rockfen
Denna film var riktigt dålig enligt min mening. Enda acceptala skådisen var Jennifer Garner, men hon är inte överdrivet bra heller. Skitfilm.
 September
Skittrist, fånig och dålig.
 linda-nosscire
nej tack. hade väldigt låga förväntningar på denna film - och det var bra det. jag blev ju inte besviken direkt, men inte impad heller. en svag tvåa som skulle kunat bli en etta om det inte var för elktras snygga ögon och att ben gjorde "blindheten" bra >.<
 Parrasto
hade också väldigt låga förväntningar och tänkte att, SÅ dålig kan den väl inte vara? men jo, det kan den.
 TheLiten
måste han ha en sån ful dräkt o.O
 badassmonkey
Enda behållningen var väl komiken hos Matts advokatkompanjon...
 zebrakatten
Haha! Ben Affleck!
 zombie jaeger
cool rolig och en bra låt hmm änuu en film jag ger mer änn andra jag är visst lite udda
 Ninoism
Hade hoppats på att den kunde återuppliva hjälten... men allt blev bara plumpt.... dräkten ser ut som en del av min gamla skinnfåtölj som jag hittade på Myrornas... önskar faktiskt att alla som ser den blir lika blinda som huvudrollen.... !!!
 lehtonen
Helt okej i sitt stuk. Ben Affleck funkar som superhjälte för mig.
 fangsten
Sämst!
 mini_ahlin
Fan, men så jäkla dålig är den väl inte?
 Fazzulisten
Den är OK. Directors cut funkar bätre än bioversionen.
 cool_sweethear
helt ok, men kan inte tänka mig ben affleck som superhjälte..han ser lite för snäll och mesig ut för det, tänker bara på backstreet boys eller liknande....fan va kul det skulle vara om det mitt i en actionscen dök upp alla medlemmarna av bb och börjar sjunga!!!!!!!!
 discotheque
coool!
 johannanas
Jag tycker om superhjältefilmer men den är är bara så dålig!
 Håkan*
Stark tvåa. Kändes helt okej ibland, kändes helt omäjlig ibland. Bra skådespeleri. Den är verkligen inte dålig men inte heller direkt bra. Någonstans däremellan...
 Tolkana
Jag gillar Ben Affleck på något sätt, men tyvärr fångar han aldrig mitt intresse skådespelarmässigt
 testify
shit första gången jag såg den sög den andra gången jag såg den var den så sjukt bra!! konstigt fast andra gången så vad det directors cut, kanske är en bättre version då!
 1st man
Fan-ta-tastisk! Affleck är bäst i den här filmen!
 eskola
underhållande stundtals.
 Kalle Theodor
Är det meningen att alla ska vara så töntiga i den här filmen? Ben Affleck, Michael Clarke Duncan och för att inte tala om Colin Farrell. Jag skrattade åt honom i en hel halvtimma.
 linneas_
Inget för mig
 Mezger
Var regissören blind också eller? Sämre än såhär kan det väl knappast bli? Man önskar nästan att man hade Daredevils synfel medans det här bottennappet gick på tv:n...
 karlmats
Jag älskar superhjältefilmer, jag har t.o.m. hyllat fantastic 4 vilken alla hatar. Jag älskar Jennifer Garner fast många hatar henne. Det här var dock helt bedrövligt dåligt. Jag satt ett tag och funderade på om Garners söta ansikte kunde orka dra upp den här filmen till en svag 2a men i slutändan kan jag inte berättiga ett sånt beslut. Det finns alldeles för många totalt vansinniga saker i den här filmen för att ens börja räkna upp dem, det mesta var skit och mest av allt vinner Ben Affleck december månads kalkonpris för sämsta skådis (han får dock dela det med Rob Schneider men det är en annan diskussion).
 NoWireHangers
Det börjar bra men går sedan snart utför och Ben Affleck är lika tråkig som vanligt, helt fel som superhjälte.
 Tobias Rydén
Den sämsta film jag någonsin har sett, urusel verkligen. Stan Lee måste ha gråtit syra efter att ha sett den.
 Angeliana
älskar den här sortens filmer .
 magnus.ch
Jag säger som farsan,,,urk.
 Hoppandesoffan
Ben Affleck i tight läderdräkt med små horn på skallen? nej tack. har aldrig varit med om en så otroligt ocool film där alla försöker vara så extremt coola och mysslyckats så fatalt. håll er borta
 noshörningen
hemsk hemsk; en aning rolig, men på ett sådant där hemskt sätt, man skrattat åt och inte med :(
 Macheath
En av världshistoriens bästa superhjältar och ni ger oss det här? Helvetet har reserverade platser för alla inblandade.
 kexchokladet
Ben Affleck är ingen höjdare i vanliga fall, och här..jisses...
 MfAP
Filmen lider av svåra diegetiska problem. Ett litet plus för att de aldrig ens försöker förklara varför han ska ha en röd läderkostym på sig. Ett stort minus för att filmen är usel på alla andra sätt.
 Rosette
Varför Ben Affleck?!
 precious_death
om det är director's cut vi pratar om så är den faktiskt helt OK. trots det katastrofala valet av huvudrollsinnehavare.
 heikki
Ben Affleck måste vara den sämsta jävla skådisen!
 Harkaiden
Faktiskt hyfsad action.
 GinNTonic
Cheeesy.
 pigman
Riktigt dåligt soundtrack.
 Cyphax
En av de bättre Marvel filmerna.
 andrew777
Jag så director´s cut, versionen. Den skiljer sig tydigen ganska mycket från bioversionen. En mörk historia var det. "Superhjälten" är ju värre än både Batman o Stålmannen. iaf till en början då han dödar brottslingen han kämpar mot helt medvetet. hmm...
 joker88
Hoppades på mer...
 Death
Vart ska jag börja såga?
« Föregående   |   1 ... 11 12 13 14 15   |   Nästa »
Senaste kommentarer
Den osynlige gästen (info) 01:42 16/2 (12)
Min bäste väns bröllop (info) 01:15 16/2 (285)
Bad Times at the El Royale (info) 01:05 16/2 (16)
The Little Stranger (info) 23:59 15/2 (4)
Polar (info) 23:57 15/2 (17)
Bird Box (info) 23:55 15/2 (47)
IO (info) 23:50 15/2 (10)
The Finest Hours (info) 23:50 15/2 (23)
Hellraiser: Judgment (info) 23:46 15/2 (5)
Fantastiska vidunder: Grindelwalds brott (info) 23:46 15/2 (21)
Overlord (info) 23:41 15/2 (13)
Dogman (info) 23:20 15/2 (2)
Det finns inga gränser (info) 22:58 15/2 (2)
Cold War (info) 20:03 15/2 (12)
The Man Who Killed Hitler and Then The Bigfoot (info) 19:03 15/2 (4)
A Family (info) 18:34 15/2 (3)
Shanghai (info) 17:34 15/2 (44)
Air Strike (info) 16:25 15/2 (4)
Aquaman (info) 14:03 15/2 (24)
The Trader (info) 13:51 15/2 (3)
Leap Year (info) 13:28 15/2 (1)
The Limehouse Golem (info) 11:59 15/2 (10)
Neds (info) 11:57 15/2 (15)
Medan du sov (info) 11:32 15/2 (199)
Mercuriales  (info) 11:17 15/2 (1)
Livet blomstrar (info) 10:31 15/2 (1)
Mondo cane 2 (info) 06:23 15/2 (11)
My Happy Family (info) 05:38 15/2 (3)
Police Story (info) 05:24 15/2 (71)
Ondskans mirakel (info) 03:43 15/2 (23)
Hindenburg (info) 03:11 15/2 (5)
Madame (info) 00:29 15/2 (3)
The Future Of Pinball (info) 23:26 14/2 (6)
Baby Driver (info) 23:16 14/2 (73)
Din för i kväll (info) 23:10 14/2 (19)
Alita: Battle Angel (info) 23:09 14/2 (6)
Ciao Bella (info) 22:37 14/2 (155)
Morden i Sandhamn - I de lugnaste vatten (info) 22:19 14/2 (9)
Fyre: The Greatest Party That Never Happened (info) 21:46 14/2 (9)
Rampant (info) 21:32 14/2 (1)
Sleeping with Other People (info) 21:20 14/2 (12)
Den of Thieves (info) 21:04 14/2 (22)
Happy Death Day 2U (info) 20:41 14/2 (1)
Alla presidentens män (info) 20:23 14/2 (168)
The Salesman (info) 20:20 14/2 (24)
Soldier (info) 20:18 14/2 (157)
Tales from the Hood 2 (info) 19:42 14/2 (2)
The Entity (info) 19:35 14/2 (5)
Candy Stripers (info) 18:33 14/2 (1)
Dirty Harry (info) 18:06 14/2 (331)