finkan
helt ok, bättre än väntat
 Llamagirl
Dåligt, fiskigt.
 Sherekhan
coolt om man är en liten kille på 10 bast men ananrs rättså dåligt
 Brouhaha
Tycker inte om den, men den innehåller ju slagsmål. :^)
 thorntwig
Jag brukar gilla "super hjälte - filmer" man denna är ganska löjlig
 Sillion
Ska ta och se directors cut
 Postgubbe
besvikelse
 Kurganen
Nej, jag gillar inte Ben Affleck. Men framförallt gillar jag inte den här filmen.
 rofugos
kommer inte ihåg exakt hur orginalversionen var men Director Cut var en trevlig upplevelse
 ochsavidare
Märk väl att detta är originalversionen, som är urkass. Director's Cut är däremot en riktigt bra film.
 Fredrik83
hahhaa usch va kass verkligen en besvikelse
 largodil
haha.. tycker om superhjälteklyshiga filmer!
 Goirwei
suger...
 Piccolo
Direcor's cut sågs här. Halvskön underhållning, ofta ganska lökigt. Spelet mellan Affleck och Favreau fungerar bäst.
 jey
Hade helt glömt bort att jag sett den förut, såg directors cut nu som var mycket bättre. Längre, men verkligen värt det.
 engwall
Kass jävla film. Bullseye är bra dock.
 gustafullt
Så jävla kass! Berättarmässig katastrof. Dåligt klippt. Allt är bara koskit. Lökig Affleck gynnar inte direkt heller.
 Beeellaa
skit film, riktigt jävla dålig!
 nelhaD
Om man är blind kan man ändå inte se när det regnar!!
 Jein
sämst!
 Cecciliaa
Den är inte dålig såklart, men man hade förväntat sig mer av den. En svag trea.
 Penny_lane
en bagatell, men inte så dålig som alla här skriver...
 Papagiorgio
Inte så illa ändå. Om Colin Farrells fåniga roll hade strukits ur manus eller klippts bort så kunde detta nog ha blivit en av de bättre Marvel-filmatiseringarna...
 Långe Edvin
Den var ok lite lik matrikx och X-men
 Körsbär
sämst, duger tyvär inte som motivering av denna film. Så otroligt lam, tråkig förutsägbar. Kan bara hitta 7 miljoner fel i denna film! ÅÅoooAAhhchiuoughAAAAAAAAAAAAAAAAAH SKIT FILM!!
 MrMario
Ingen av förväntningarna infrias i denna soppa
 robertgoulet
Två av de senaste årens mest överexponerade och talanglösa skådisar gör sig skyldiga till en synnerligen oangenäm korsbefruktning i denna superhjältesmörja, som jag inte skulle se om ens om jag fick betalt för det. Filmens största förtjänst är väl annars att Affleck och Farrell kunde sysselsättas med samma film, och på så vis bara förpesta en film istället för två - en "slå två flugor i en smäll"-effekt som kan ha haft en positiv inverkan på en annan film, inspelad vid samma tidpunkt, möjligen...
 stjarnan_86
den sämsta filmen jag någonsin sett...
 ThePatient
Körsbär: Jag hoppas du vet att eftersom du särskrev så tar ingen din kritik på allvar.
 Evil_Disco
Förvånansvärt idiotisk film...
 Balthier
Elektra var sämre men det här är uselt. Jag gillar Jennifer Garner men inget hjälper denna skit.
 ziferN
Helt ok Marvel film.
 Scrite
Troligen den sämsta Marvel filmatiseringen hittils.
 Djason
Enda bra med den här filmen är Colin Farrell som Bulls Eye. Affleck måste vara en av världens sämsta skådisar.
 T-Bag
Ren skit
 MasterChief
Usch usch dålig!!!
 Levyn
Inte bra, men underhållande!
 Placebohoe
Skulle hellre vilja läsa comicen, tror historien gör sig mer rättvis där,här var den ganska tråkig och fånig.
 hanuman
Efter att ha sett denna önskar jag att jag var som Daredevil.......Tokblind!
 beia
Cool film! förstår inte varför den får så negativ kritik.. Den är så annorlunda mot andra superhjältefilmer. Dock lite överdriven med vissa saker men funkar att se !
 mindcooler
Bättre än väntat
 beia
Älskar Ben affleck! Och ideen är cool men den håller ändå inte. Gillade inte elektra grejjerna. Men den var ändå rolig och sevärd!
 mörtson
Kvalificerad dynga! Alla actionscener är filmade i epileptisk discoljus för att maskera den dåliga koreografin! Dock, plus poäng för århundradets tydligaste produktplacering när Joe Pantoliano dricker heineken, Stört löjligt!
 bluesaint22
Lika bra som de flesta av Marwell
 avatharin
Den hade kunnat bli så bra men den blev så ovärd pengarna att jag efter sju år fortfarande grämer mig över att jag betalade för att se filmen. Skit i denna och håll er till de grafiska novellerna i stället säger jag bara.
 MissHanni
en film jag mer än gärna ser många gånger.
 DONTSTEEL
Svag trea. Visst kan superhjälten ha superhjältekrafter i film, men handlingen måste ändå kännas trovärdig. Det gjorde den inte, enligt mig.
 Emcor
NEJ!! Ben Afflek var det första misstaget, men dom fortsätter att komma. Kan inte tycka om den här filmen även om jag försökte riktigt hårt.
 LaDecima
Lol!
 Devilock
Som att ha rännskita å spy samtidigt, ungefär.
« Föregående   |   1 ... 12 13 14 15   |   Nästa »
Senaste kommentarer
Lego-filmen 2 (info) 19:59 16/2 (1)
I Miss Sonia Henie (info) 18:59 16/2 (4)
Green Book (info) 18:53 16/2 (16)
Bomber och granater (info) 18:46 16/2 (3)
Baywatch (info) 18:32 16/2 (38)
Tårtgeneralen (info) 18:26 16/2 (36)
French Connection – Lagens våldsamma män (info) 17:30 16/2 (249)
Mary Queen of Scots (info) 17:24 16/2 (3)
Alita: Battle Angel (info) 16:58 16/2 (8)
The Duke of Burgundy (info) 16:58 16/2 (17)
The Favourite (info) 16:21 16/2 (20)
Summer of '84 (info) 16:03 16/2 (16)
Rampage: Big Meets Bigger (info) 15:25 16/2 (24)
Den of Thieves (info) 14:18 16/2 (23)
Replicas (info) 14:10 16/2 (2)
Enter the Void (info) 13:02 16/2 (104)
Robin Hood (info) 12:28 16/2 (7)
Dr. Strangelove eller: Hur jag slutade ängslas och lärde mig älska bomben (info) 11:16 16/2 (770)
Desert Saints (info) 08:44 16/2 (15)
Blodigt allvar (info) 08:41 16/2 (6)
Remains to Be Seen (info) 08:32 16/2 (1)
Den osynlige gästen (info) 01:42 16/2 (12)
Min bäste väns bröllop (info) 01:15 16/2 (285)
Bad Times at the El Royale (info) 01:05 16/2 (16)
The Little Stranger (info) 23:59 15/2 (4)
Polar (info) 23:57 15/2 (17)
Bird Box (info) 23:55 15/2 (47)
IO (info) 23:50 15/2 (10)
The Finest Hours (info) 23:50 15/2 (23)
Hellraiser: Judgment (info) 23:46 15/2 (5)
Fantastiska vidunder: Grindelwalds brott (info) 23:46 15/2 (21)
Overlord (info) 23:41 15/2 (13)
Dogman (info) 23:20 15/2 (2)
Det finns inga gränser (info) 22:58 15/2 (2)
Cold War (info) 20:03 15/2 (12)
The Man Who Killed Hitler and Then The Bigfoot (info) 19:03 15/2 (4)
A Family (info) 18:34 15/2 (3)
Shanghai (info) 17:34 15/2 (44)
Air Strike (info) 16:25 15/2 (4)
Aquaman (info) 14:03 15/2 (24)
The Trader (info) 13:51 15/2 (3)
Leap Year (info) 13:28 15/2 (1)
The Limehouse Golem (info) 11:59 15/2 (10)
Neds (info) 11:57 15/2 (15)
Medan du sov (info) 11:32 15/2 (199)
Mercuriales  (info) 11:17 15/2 (1)
Livet blomstrar (info) 10:31 15/2 (1)
Mondo cane 2 (info) 06:23 15/2 (11)
My Happy Family (info) 05:38 15/2 (3)
Police Story (info) 05:24 15/2 (71)