Javascript

Vill du visa information från filmtipset på din hemsida eller i din blogg? Här har du möjlighet att hämta kod som du enkelt klipper in och sedan visas informationen direkt!

Visa senaste betygsatta filmerna

För att visa de filmer som du senast betygsatte på din sida, klipp in koden nedan.

<script type="text/javascript">
document.write('<scr'+'ipt type="text/javascript" src="http://www.filmtipset.se//jsexport/jsexport.cgi?mode=last_grades&member=0&count=10"></scr'+'ipt>');

Visa mest diskuterade filmerna

För att visa de filmer som har fått mest kommentarer på filmtipset, använd koden nedan.

<script type="text/javascript">
document.write('<scr'+'ipt type="text/javascript" src="http://www.filmtipset.se//jsexport/jsexport.cgi?mode=most_discussed&member=0&count=10"></scr'+'ipt>');

Visa Kommande premiärer

För att visa de filmer som har premiär framöver, klipp in koden nedan.

<script type="text/javascript">
document.write('<scr'+'ipt type="text/javascript" src="http://www.filmtipset.se//jsexport/jsexport.cgi?mode=upcoming&member=0&count=10"></scr'+'ipt>');