Välkommen SESN!

Magnus 2017-10-09

Hej alla kära användare!

Vi kan nu äntligen gå ut med att Filmtipset har fått nya ägare! De nya ägarna är nämligen de två digitala entreprenörerna Fredrik Selin och Carl Nordström som bland annat ligger bakom Modegallerian.se, Spelsnack.se och Emocore.se. Sidan kommer i övrigt att fortsatta att drivas med samma syfte och de delar som vi alla älskar och använder oss av!

Om ni har känt att sidan har stått stilla är det något som nu kommer att ändras! Nu när allting är klart kommer ni kunna ta del av all aktivitet som sker på hemsidan. Har ni några funderingar kan ni alltid kontakta oss, så svarar vi så gott vi kan!

Amrat Singh kommer även att ta över Community Manager rollen efter Andreas Källman. Vi vill tacka Andreas Källman som har gjort en otroligt bra jobb som er tidigare CM.

Både de gamla och de nya ägarna tackar för ert tålamod och ser fram emot många nya år tillsammans!

Kommentarer (15)

Premiärer
Visa mer
Mest diskuterade filmer
Avicii: True Stories
Hunt for the Wilderpeople
Annihilation
Pacific Rim: Uprising
Harry Potter och de vises sten
Totalt antal kommentarer: 1723867
Måndag hela veckan