Avengers vs Filmtipset

OscarEriksen 2019-05-10

Hela artikeln är en annons och går direkt till Filmtipsets vidareutveckling.

Spela Avengers Slots i samband med premiären av storfilmen

Äntligen är den här, filmen som väldigt många har väntat på. (Vet du inte vilken jag syftar på så kan du sluta läsa här.) Jag talar förstås om Avengers: Endgame som hade biopremiär i Sverige 24 april 2019! Slutet av förra filmen var en riktig cliffhanger där halva jordens befolkning raderades från jordens yta av den mäktige Thanos. Hur Endgame slutar är inget jag kommer diskutera vidare i denna artikel så du behöver inte vara orolig för några så kallade spoilers.

Efter Marvel’s megasuccé att återuppväcka de gamla superhjältarna från serietidningarna till liv så finns det ingen hejd på framgångssagan. Marvel försöker mjölka ut varenda litet öre och numer säljs det extremt med saker som förknippas med superhjältarna. Allra främst kännetecknas det utav superhjältarnas dräkter som du kan finna i varje liten leksaksaffär. Casinobranschen är inte sena på att haka på tåget och i dag kan du spela flera olika slots med temat hämtat ur de gamla serietidningarna. Avengers: Endgame är nog långtifrån det sista vi ser av Marvel och dess hjältar.

Missa inte spelautomaten Avengers

Om du hyser minsta lilla intresse för Marvel och dess superhjältar så kan jag absolut rekommendera spelautomaten Avengers. Det är brittiska Playtech som ligger bakom den populära spelautomaten. I slotspelet kommer du i kontakt med superhjältar som Iron Man, Hulken, Thor, Hawkeye, Black Widow, Captain America och slutligen Nick Fury. Hjältarna är direkt tagna ur filmens värld så du kommer garanterat känna igen dina gamla favorithjältar. Med en härlig grafik, grymt ljud så bjuds du på en fin spelupplevelse som du sent kommer glömma. Det är en klassisk 5 hjuls-spelautomat som väntar dig. Däremot kryllar det av fantastiska symboler och bonusar som gör spelupplevelsen fullkomligt magisk. Avengers-loggan fungerar som Scatter-symbol och S.H.I.E.L.D-loggan som åtråvärda Wilds. Vid tre Avengers-symboler på spelplanen kickar bonusspelet igång. Och det är här du kan vinna de riktigt stora pengarna. Väl i bonusspelet gäller det att samla symboler som sedan genererar i free spins. De allra mest åtråvärda symbolerna är Hulken, Thor och Captain America och lyckas du samla tre bilder med någon av nyssnämnda superhjältar så får du hela 9 free spins. Med chans på vinna så mycket som 7 000 gånger insatsen.

Spela slots med casino bonus

nnan du ger dig på denna fantastiska slot kan jag starkt rekommendera dig att ta del av någon casino bonus för att utnyttja spelet till max. Med en generös bonus kan du fylla upp din spelplånbok till bredden redan innan du börjat snurra slots. Vilket redan från start ger dig fint värde. Det bästa av allt med spelautomaten Avengers är att spelet även erbjuder en så kallad progressiv jackpot. Denna superduper-jackpot kan aktiveras när som helst under ditt snurrande. Alltså finns det inga yttre faktor som kan påverka för att jackpoten ska kickas in. Inga andra faktorer än att snurra och snurra lite till.

Kommentarer (0)

Premiärer