Betyg idag: 1 454 Besökare idag: 4 045
Antal produktioner:3
Du har sett:0
Film med Garth Jennings:
Titel: Son of Rambow
Originaltitel: Son of Rambow
Regissör: Garth Jennings
Garth Jennings (röst)

Chriistian2 (Anmäl)  14/1 2011

En fyra och en tvåa.

Pedobear (Anmäl)  8/1 2010

Son of Rambow is gay movie who kid want to blow me to hell fuckin faagggy peddo =D

fisk0 (Anmäl)  25/12 2008

ärligt talat, vem som helst som läst boken förstår att det är helt omöjligt att göra en film som är trogen förlagan. huvuddelen av humorn bygger på sättet saker beskrivs, som inte över huvud taget går att översätta till film, så att ändå ha lyckats göra en ganska underhållande film med en hel del av bokens stämning är ju en rejäl bedrift.

The Rest (Anmäl)  25/1 2008

Tyckte Liftarens guide till galaxen var helt okej, dock inte lika bra som boken som enligt mig är världens bästa bok.

marjon (Anmäl)  1/9 2007

Garth Jennings har lyckats att ta en av de bästa och roligaste böckerna och totalt slaktat handlingen. Jag förstår inte hur det är möjligt att förstöra en så extremt bra bok när man gör den till film?? Hoppas verkligen att ingen får för sig att göra en uppföljare på den där skitfilmen. Är man så jävla dum att man tar sig an en så bra story i sin långfilmsdebut så måste man vara riktigt säker på att man kan göra något vettigt med storyn. Fy.. Hoppas verkligen att han aldrig får för sig att slakta någon mer bra boks story..

Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till denna person
Gå till filmforum  Till personforum