Betyg idag: 1 114 Besökare idag: 6 741
Marcus & Martinus - Tillsammans mot drömmen

Premiär: 2017-01-20
Filminfo

Distributör: 20th Century Fox

Marcus & Martinus har tagit hela Skandinavien med storm och nu kommer biofilmen om de norska succétvillingarna från Trofors.

De är Norges största tonårsidoler och älskade av sina fans i hela Skandinavien. Alla deras konserter säljer slut i rekordfart och de säger själva att det snurrar i huvudet av alla framgångar. Men de älskar resan de har påbörjat och deras fans betyder allt för dem. Fram till början av 2015 var de två helt vanliga musikälskande killar som inte ens i sina vildaste drömmar kunde förutse det som komma skulle. Vi får följa killarna från när deras karriär kickade igång på allvar och fram till och med hösten 2016 med två utsålda konserter på Oslo Spektrum. Deras största framgång hittills är låten «Elektrisk» som nu visats 30 miljoner gånger på YouTube och sålt DUBBEL PLATINA i Sverige.

Januari
11/1 - Assassin's Creed