Betyg idag: 1 046 Besökare idag: 5 902
The Space Between Us

Premiär: 2017-02-17
Filminfo

Distributör: 20th Century Fox

Ett rymdskepp lämnar jorden med uppdrag att befolka Mars. Efter avfärden upptäcker en av astronauterna att hon väntar barn. Barnet föds på Mars, men mamman dör, utan att ha avslöjat vem som är pappan.

Så börjar Gardner Elliots extraordinära liv på den röda planeten, där han fram till sin 16-årsdag bara har träffat 14 personer. Men Gardner kan inte släppa tanken på sin pappa. I sitt sökande på nätet får han kontakt med Tulsa, en streetsmart tjej i Colorado. När Gardner äntligen får chansen att besöka jorden upptäcker forskarna att hans organ inte klarar av jordens atmosfär. Med hjälp av Tulsa flyr Gardner – fast besluten att hitta sin pappa och ta reda på var i universum han egentligen hör hemma.

Februari
10/2 - Moonlight