Recension av American Pie 2

Ã…r: 2001
9/5 2004
Recenserad av LP
A
merican Pie 2 är en film som alla ungdomar framföralt ska se. Den innehåller humor och ännu mer humor.

Jim och gänget är tillbaka. Dem slutar collage och ser fram emot ett fullspäckat sommarlov som dem sent ska glömma. Efter att snuten brytit ännu en fest får Kevin ett tips av hans bror. Dem ska åka ut till en lyxstuga vid sjön. För Jim betyder det massor med träning inför Nadia som har lovat att komma till slutet av sommaren.

För att ha råd med stugan bjuder dem inn Stifler. Stifler med dem stora festerna och pengarna. Varje dag är det fester och i slutet av sommarlovet blir det ett jättestort party.

Filmen är en suverän film för såna som gillar komedi, filmer so Sean William Scott.

Filmen är en klar 4:a eftersom att musiken och scenerna är perfekt gjorda. Musiken spelar en mycket stor roll i en film. I den här filmen har de lyckats att hitta rätt musik vid rätt tillfälle. Skådespelarinsatserna är suveräna. Har sett hur dem spelade in den och varje scen tog lång tid att få fram.

Rollywood 1 har röstat
m86 9 har röstat