Recension av Dum och ännu dummare - När Harry mötte Lloyd

År: 2003
18/5 2004
Recenserad av Disco Duck
F
ilmen handlar om en fiktiv idiot som träffar en annan fiktiv idiot. Sedan bestämmer någara fiktiva idioter på en skola att de ska sätta samman en klass för fiktiva idioter och allmänt störda människor. De överlåter jobbet till dom två fiktiva idioterna.... (OBS! De fiktiva idioterna i filmen är i verkligeheten endast idioter)

Vilken Film!
En kväll skulla jag och mina vänner åka ner till videobutiken för att hyra en rulle att sitta och svulla chips och bli feta till, och förhoppningsvis erhålla någon form av underhållning under tiden. Vi såg filmen på hyllan.....Dum Dummare 2, eller vad den nu heter. Roligt, Jim Carrey är ju bra tänkte vi och tog den utan att tänka mer på det. DET SKULLE VI INTE HA GJORT!

Vilken sjuk hjärna producerar den här tortyren? Antagligen är det ett led av Al Quadias terrorräd mot västvärlden. Men inte ens Osama kan väl vara så förvriden och ond, inte heller någon av Saddams bröder.

Vi kollade ungefär genom halva filmen och såg resten på snabbspolning, vilket genast ökade underhållningsvärdet på den.

Det som var mest fascinerande med filmen var att det var omöjligt att säga om skådespelarinsatserna eller manus var sämst.

Hej! Jag heter Troy Miller, och jag är IDIOT!

Disco Duck 20 har röstat
Loomis 7 har röstat