1.6

100 Tears

En storvuxen man utklädd till clown går omkring och dödar en massa människor med en riktigt stor köttyxa. Vissa sparar han för tortyr i olika former. Snart visar det sig att han har en dotter, samt att mordlusten ligger i familjen.

Originaltitel 100 Tears
Alternativ titel The Clown, A Hundred Tears
Regissör Marcus Koch
Manus Joe Davison
Genre Skräck, 2000-tal
Skådespelare Raine Brown, Jeff Dylan Graham, Jeremy King, Joe Davison, Georgia Chris, Kibwe Dorsey, Brad Rhodes, Chris Antilian

dudson
2015-03-08
Satans slaffsig & rå men själva filmen är riktigt lågbudjet. Sen stör jag mig på tjejen och det där dryga fettot! 2+ tack vare allt ultra våld.
TheHorrorfan
2011-09-16
Dålig som fan men grymt underhållande jag vet inte hur många gånger jag skrattade.
2011-06-24
Den största clownen bör vart regissören, för sämre handling, klippning, skådisar, scenografi odyl var längesen jag såg - även i en b-skräckis. Räddas enbart av de råa effekterna, men detta var absolut inget att ha.
100tonvalspäck
2008-10-27
Handlingen var egentligen förbaskat dålig, filmningen och huvudpersonerna snäppet över värdelösa och hela filmen kändes oengagerad och amatörmässig som in i vassen. Det som räddar filmen från katastrof är splattereffekterna som mestadels är mycket coola. Om än lite väl omotiverade ibland.