1.4

13 Hours in a Warehouse

Ett gäng småbusar har genomfört en kupp mot ett lokalt galleri och de väntar nu på hälaren i en gammal lagerlokal som tidigare använts som filmstudio. De måste vänta på hälaren som ska komma dagen efter, alltså 13 timmar senare, men vad kan hända under natten?

Originaltitel 13 Hours in a Warehouse
Regissör Dav Kaufman
Manus Dav Kaufman
Genre Skräck, Thriller, 2000-tal
Skådespelare Paul Cram, Chars Bonin, Carson Lee, Cody Lyman, Daniel Salmen, Meisha Johnson

Lenkan
2008-11-13
Bara titeln på filmen är värd en Oscar =)
vixol
2008-11-08
Så dålig att den hade visst underhållningsvärde
Ryujin
2008-10-22
Osar amatör om den här, från den banala storyn, till skådisarna till filmninskvalitén. Ljudet var lite osynkat på min version så orkade inte kolla på filmen av den anledningen, men spolade igenom den lite snabbt och konstaterade snabbt att den inte förtjänade mer än en 1:a, om än bara av anledningen att "spökena" TV-flimrade, jag HATAR TV-flimrande spöken. Vem kom på att andevärlden eller wtf det nu ska vara är en svartvit TV kanal med dålig mottagning???? (Den personen måste ha haft en väldigt traumatisk barndom, typ dålig mottagning på TV:n när alla hans favoritprogram skulle sändas eller nått)