1.8

Night Wolf

En familj och deras vänner är strandsatta i deras hem ute på landet, när en varelse kommer ut från stormen för att äta upp dem.

Originaltitel 13Hrs
Regissör Jonathan Glendening
Manus Adam Phillips
Genre Action, Skräck, 2010-tal
Skådespelare Isabella Calthorpe, Tom Felton, John Lynch, Simon MacCorkindale, Gemma Atkinson, Joshua Bowman, Cornelius Clarke, Antony De Liseo, Peter Gadiot, Sue Scadding, Gabriel Thomson

TheHorrorfan
2013-03-10
Spårar ut lite för mycket mot slutet, men annars helt okej. Stark 2a.
Robkiller
2013-02-06
Lågbudget skräck som försöker bygga upp stämning med konstiga ljud... regin är förvisso rätt ok.. och de visar inte direkt mycket vilket får allt att verka mer mystiskt... men problemet är att man aldrig bryr sig om hur det går eftersom ingen förutom möjligen huvudpersonen verkar någotsånär vettig... blir mest en massa pratande och springade... och någon som dör här och var... potential hade den... men inte mer än så.
Natosh
2012-11-26
Det artade sig ju på ett B-igt sätt. Jag gillar när en skräckis är så lågbudget att man inte har råd med närstudier av monstret utan låter dem smyga runt i skuggorna istället. Men inte i närheten av Dog soldiers och alla jämförelser får mig att vilja sänka min generösa trea till en tvåa
Totenkopf
2011-10-26
Gav nästan samma stämning som Dog Soldiers, Så ni som gillade den rullen blir nog inte besvikna. Bra engelsk skräckis.

2010-11-20
Ja, har man inte sett skräckisar förut kan det här säkert vara spännande. Annars följer den det gamla vanliga schemat, ganska ok för att vara B.
Nicconicco
2010-11-19
Favvo skådisen Tom Felton är grym som vanligt. satt verkligen som på nålar genom hela filmen. blir ju inte bättre av att min bror skrämmer livet ur mig genom att bara stå där.. trodde att filmen kommit till liv i verkligheten. låter jätte töntigt jag vet. men man hinner tänka så mycket. Nej jag gillade den(för att vara skräckis, är inget större fan av skräckisar)
Amour
2010-10-27
B är bäst även om denna inte har samma kvalitet som Dog Soldiers.. ;D Men jag gillar vad dom lyckats skapa med en låg budget..