2.6

183 dagar

Om livet efter dokusåpan och B-kändisskapets mörka baksida. Det är finalkväll i HUS-1 och de fem finalisterna, Emma, Mandy, Laura, Tarek och Sebastian, står redo att njuta av sitt nya liv som dokusåpakändisar. Men mötet med verkligheten blir tuffare än väntat, familjens reaktioner låter inte vänta på sig och att vara kvällstidningarnas nya gunstlingar visar sig inte bara vara av godo.

Originaltitel 183 dagar
Regissör Emiliano Goessens, Nanna Huolman
Manus Hans Rosenfeldt, Pernilla Oljelund
Genre Drama, Mini-serie, 2000-tal
Skådespelare Tuva Novotny, Sasha Becker, Malin Arvidsson, Ulric von der Esch, Jonatan Rodriguez, Malin Morgan, Jan Coster, Jonas Rimeika, Daniel Larsson, Josefin Neldén, Johan Rheborg, Peter Viitanen, Karin de Frumerie, Johan H:son Kjellgren, Cecilia Nilsson

Deepshit
2011-11-25
Helt okej serie, flera bra men okända skådespelare medverkar samtidigt som tema är intressant. Man försöker visa en bild om hur livet för en dokusåpastjärna kan se ut. Men det blir också väldigt overkligt och överdrivet.
carnevil
2009-03-29
Orkades inte ses färdigt.
Cumlin
2009-03-26
Jag tycker att det är en snyggt gjord serie med några bra skådisar men som folk redan nämnt suger manuset. Det är orealistiskt, tramisigt och sämst.
acidboy
2009-03-24
Så hemskt tråkigt att se att svt gör en storproduktion där allt är bra förutom manus. Manuset är riktigt uselt. Omänskligt så det står härliga till.
zazken
2009-03-24
Stundom rätt underhållande, men mestadels väldigt banal och klart skrattretande ett antal gånger.
Muzzic-Maria
2009-03-11
Den här är överdriven samtidigt som den lika gärna kunde varit sann.. intressant mix som fångat mitt intresse från första stund. Fina skådisprestationer med.. ska bli kul att se upplösningen.. Sätter en fyra nu, kanske ändrar sig.
Mysak
2009-02-20