2.4

2:22

Berättelsen följer Dylan Branson, en man vars liv har spårat ur fullständigt när ett olycksbådande mönster av händelser upprepar sig på exakt samma sätt varje dag och slutar på pricken kl 14:22. När han faller för Sarah, en kvinna vars liv hotas av dessa konstiga händelser, måste han lösa mysteriet en gång för alla.

Originaltitel 2:22
Regissör Paul Currie
Manus Todd Stein, Nathan Parker
Genre Thriller, 2010-tal
Skådespelare Michiel Huisman, Teresa Palmer, Sam Reid, John Waters (III), Kerry Armstrong, Richard Davies, Maeve Dermody, Remy Hii, Simone Kessell, Mitchell Butel, Barry Quin, Zara Michales, Nancy Denis, Duncan Ragg, Jessica Clarke, Jack Ellis

Hanness
2019-03-16
Oerhört långdragen film.
Robkiller
2017-08-17
Vad är det som kommer att hända 2.22... håller intresset uppe, men inte mycket mer. Tar sig aldrig riktigt utan rullar mest på. Får duga för stunden.
chaosphere
2017-07-13
Konsten att ta en potentiellt skitläcker historia och göra den så platt och förutsägbar som det bara går. Filmskaparen skriver en på näsan hela filmen igenom, och det motverkar hela syftet.
Megalon
2017-07-05
Storyn kunde gjorts riktigt bra. Tyvärr blev resultatet väldigt tråkigt.
Julius
2017-07-02
Är väl något av en saga omvälld i effekter och vackra skådespelare. Inte direkt dålig, men ganska slätstruken även om det verkligen försöks engagera med musik och snyggt foto.
Bengt_a
2017-07-01
Spännande och välgjord, men fångade inte mig hela vägen. Teorin bakom lite svår att köpa